لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نحوه ساخت حساب اینستاگرام و ورود به اکانت

نحوه ساخت حساب اینستاگرام و ورود به اکانت

چگونگی ورود به حساب اینستاگرام خود


اینستاگرام امروزه در کل دنیا حکومت می‌کند و محال است کسی نام آن را نشنیده باشد.  

 

 

اینستاگرام چیست؟

 

برنامه ی اینستاگرام یک ابزار ارتباطی، پیام رسانی و سرم کننده است که شما می‌توانید عکس های خود را به صورت پس یا استوری در کل دنیا منتشر کنید و هر چقدر دنبال کننده ی بیشتری داشته باشید به مرور زمان درآمد زیادی به دست می‌آورید.

 

 

بارگیری برنامه اینستاگرام

 

اگر هرگز از اینستاگرام استفاده نکرده اید، با بارگیری برنامه شروع کنید. اینستاگرام برای تلفن های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها از طریق فروشگاه های برنامه Apple iOS ،Google Play   و Windows در دسترس است.

 


ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام

 

برنامه را راه اندازی کرده و به یکی از دو روش یک حساب کاربری ایجاد کنید:


•    با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام کنید و سپس یک نام کاربری وارد کنید.
•    اگر حساب فیس بوک دارید ، می توانید با همین اطلاعات وارد شوید و حساب ها را پیوند دهید.

 

اگر قبلا حساب اینستاگرام داشتید، فقط وارد سیستم شوید و مستقیماً به صفحه نمایه خود بروید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:چگونه استوری حرفه ای در اینستاگرام بسازیم؟

 

ساخت حساب اینستاگرام - اتصال به فیس بوک


به طور پیش فرض، شما با یک نمایه شخصی شروع می کنید. برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت، باید حساب خود را به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل کنید. روی نماد نمایه در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.
•    در گوشه سمت راست بالای صفحه، منوی تنظیمات را باز کنید. به صورت بیضی عمودی در Android یا دنده در iOS ظاهر می شود.
•    در صفحه بعد، به پایین پیمایش کنید تا «تغییر به نمایه کسب و کار» را ببینید. از طریق نمایش پرده ای تبلیغاتی کلیک کنید تا زمانی که برای اتصال به فیس بوک درخواست دریافت کنید. "یک صفحه را انتخاب کنید" را انتخاب کنید و صفحه را روی "عمومی" تنظیم کنید. روی "تأیید" کلیک کنید.
•    برای پایان دادن به نمایه خود ، یک ایمیل ، شماره تلفن و آدرس برای کسب و کار خود وارد کنید. برای ادامه کار باید حداقل یکی از این قسمتهای تماس را پر کنید. اگر برخی از اطلاعات در صفحه فیس بوک شما نمایش داده شود ، به طور خودکار پر می شود.
•    روی «تمام شد» کلیک کنید و به نمایه خود بروید. یک نماد نمودار جدید باید در بالای برنامه Instagram ظاهر شود. این صفحه اطلاعات آماری شماست که می توانید در آن تبلیغات و آمار نامزدی را ردیابی کنید.

 

در هر زمان می توانید به صفحه نمایه برگردید و دوباره به یک حساب شخصی بروید.

 

برای کمک به افراد در یافتن صفحه شما ، یک زیر مجموعه را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر از "مشاغل محلی" به عنوان زیرمجموعه استفاده کرده اید ، گزینه هایی مانند نوار ، بهسازی منزل ، یا هنر و سرگرمی را در اختیار دارید. روی «بعدی» کلیک کنید.


ساخت حساب اینستاگرام – ویرایش نمایه اینستا


به صفحه نمایه خود برگردید و روی "ویرایش نمایه خود" کلیک کنید. در اینجا می توانید پیوند عکس ، بیوگرافی و وب سایت را اضافه کنید. اگر از حساب شخصی خود استفاده کرده اید، تغییر عکس، نام و نام کاربری را برای بازتاب تجارت خود در نظر بگیرید. 

جمع بندی

 

موبایل آباد با داشتن متخصصین فعال و باتجربه در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در خدمت شماست. اگر نمی توانید هنوز صفحه کلید گوشی شما کارنکرد، همین حالا با کارشناسان ما در موبایل‌ آباد تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا دقایقی بعد نمایندگان حرفه ای ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.


برای تکمیل فرم به این قسمت وارد شوید


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات