لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نحوه کنترل تلویزیون با گوشی

نحوه کنترل تلویزیون با گوشی

نحوه کنترل تلویزیون با گوشی


آیا نیاز به یک راه حل سریع برای یک ریموت تلویزیون گمشده یا خراب دارید؟  در اینجا نحوه استفاده از تلفن به عنوان ریموت تلویزیون و کنترل همه تلویزیون ها و دستگاه های پخش جریانی ارائه شده است.
توجه کنید برای کنترل کردن تلویزیون باید موبایل هوشمند داشته باشید.

از چه دستگاه هایی میتوان استفاده کرد؟


برای کنترل کردن تلویزیون تقریباً از هر تلفن هوشمندی می توانید استفاده کنید ، فرقی نمی کند اندروید باشد یا آیفون. حتی می توانید از تبلت یا iPod touch استفاده کنید. 

 

برنامه های کنترل تلویزیون با گوشی 


سه نوع برنامه مختلف برای بارگیری وجود دارد که همه آنها رایگان هستند. شما می توانید یک برنامه اساسی تلویزیون از راه دور ، برنامه هایی برای دستگاه پخش جریانی خود (مانند Roku یا Chromecast) و برنامه های سرویس پخش جریانی عمومی (مانند برنامه های Netflix یا Hulu) دریافت کنید. برنامه هایی که بیشتر برای شما مفید هستند به این بستگی دارند که عمدتا از تلویزیون هوشمند یا دستگاه پخش جریانی خود استفاده کنید. 

برنامه های کنترل از راه دور تلویزیون


برنامه های کنترل از راه دور تلویزیونی زیادی در App Store یا Google Play برای تلفن های Android وجود دارد. برخی از برنامه های دارای امتیاز بالا برای iPhone یا iPads Universal Remote TV Smart هستند . این برنامه از طریق Wi-Fi کار می کند ، با اکثر سازندگان عمده تلویزیون (مانند سامسونگ ، ال جی و سونی ، سازگار است) سازگار است و تلویزیون شما را به طور خودکار تشخیص می دهد .


برنامه کنترل از راه دور تلویزیون myTifi


اگرچه فقط با تلویزیون های سامسونگ سازگار است ،  myTifi یکی دیگر کنترل از برنامه های از راه دور تلویزیون است که به خوبی طراحی شده است. به شما امکان می دهد چندین تلویزیون در خانه خود را از طریق برچسب های ساده (مانند تلویزیون اتاق نشیمن یا تلویزیون اتاق خواب) کنترل کنید و می توانید با کلیک بر روی نشان ها کانال ها را تغییر دهید. 

 

 

پخش جریانی برنامه های دستگاه 


برنامه های دستگاه پخش جریانی را بارگیری کنید تا مرور و پیمایش با دستگاههایی که از قبل در اختیار شما قرار دارد بسیار آسان تر شود. Roku ، Chromecast ، Amazon Fire TV Stick و Apple TV همه دارای برنامه های سازگار و همچنین برنامه های شخص ثالثی هستند که با این سیستم ها تعامل دارند. 


برنامه کنترل از راه دور تلویزیون Roku 


برنامه Roku دارای یک کنترل از راه دور است که از طریق Wi-Fi به دستگاه Roku شما متصل می شود و به شما امکان می دهد با صدا یا صفحه کلید تلفن همراه خود جستجو کنید.


برنامه کنترل از راه دور تلویزیون Amazon Fire TV


برنامه Amazon Fire TV که برای اندروید یا iOS در دسترس است ، طرحی مشابه با برنامه Roku دارد که می توانید مستقیماً از برنامه به یک ریموت دسترسی داشته باشید. 


برنامه کنترل از راه دور تلویزیون Google Home


برنامه Google Home روی همه موارد Chromecast کار می کند ، به علاوه می تواند Google Nest (خانواده دستگاه های خانگی Wi-Fi هوشمند و خانگی Google) را کنترل کند ، بنابراین در اصل می توانید از این به عنوان یک مرکز همه جانبه برای مدیریت چراغ ها ، دوربین های امنیتی ، ترموستات خود استفاده کنید و بیشتر.


برنامه کنترل از راه دور تلویزیون برای آیفون Remote


اگر Apple TV دارید ، به احتمال زیاد آیفون نیز دارید که به راحتی برنامه Remote آنها در تلفن هوشمند شما تعبیه شده است. به علاوه ، این برنامه به همراه برنامه های Chromecast و Roku به شما امکان می دهد صفحه نمایش تلفن خود را روی تلویزیون خود معکوس کنید یا آن را پروژه کنید برای به اشتراک گذاشتن عکس های تعطیلات با خانواده یا پخش Spotify از طریق بلندگوهای تلویزیون عالی است.  

 

برنامه های سرویس جریانی


همچنین می توانید برنامه ها را فقط برای خدمات اشتراکی که استفاده می کنید دریافت کنید. اگر از برنامه های بومی (یعنی داخلی) در تلویزیون هوشمند خود استفاده می کنید ، این می تواند گزینه خوبی باشد. به عنوان مثال ، شما فقط Netflix را تماشا می کنید. می توانید آن برنامه واحد را بارگیری کنید (که باعث صرفه جویی در حافظه در تلفن همراه شما نیز می شود) و آن را با تلویزیون خود همگام سازی کرده و نمایش ها را با Android یا iPhone خود مرور و مدیریت کنید .  

اگرگوشیت به مشکل خورده همین الان ثبت درخواست تعمیرات بزن و از کارشناسان موبایل آباد مشاوره رایگان بگیر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات