لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نحوه ی اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

نحوه ی اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

نحوه ی اتصال گوشی آیفون به تلویزیون


اتصال گوشی آیفون به تلویزیون. درست شنیده اید با پیشرفت تکنولوژی، دیگر می توان محتوای گوشی ها را بر روی تلویزیون نمایش داد. اما چگونه؟

اتصال بی سیم آیفون به تلویزیون


روش های مختلفی وجود دارد که می‌ توانید برای اتصال بی سیم دستگاه iOS خود به تلویزیون استفاده کنید. یکی از آنها استفاده از Chromecast است، اما می توانید از ویژگی بومی AirPlay ، Apple TV  یا برنامه DLNA نیز استفاده کنید.

 

AirPlay یا پخش آنلاین 

AirPlay  یکی از ویژگی های دستگاه های اپل است که به شما امکان می دهد موسیقی ، عکس ، فیلم و سایر موارد را از iPhone  iPad  با تلویزیون به اشتراک بگذارید. با استفاده از AirPlay می توانید آیفون خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید به شرطی که دستگاه ها در همان شبکه WiFi باشند.

•    اگر از Apple TV استفاده می کنید ، مرکز کنترل را در آیفون باز کنید و روی Screen Mirroring ضربه بزنید.
•    روی Apple TV یا نمایشگر دیگری که با AirPlay سازگار است ضربه بزنید تا صفحه نمایش تلفن را روی تلویزیون خود قرار دهید.

اتصال بی سیم آیفون به تلویزیون با DLNA

اگر تلویزیون هوشمندی دارید که از DLNA پشتیبانی می کند، می توانید iPhone / iPad خود را با استفاده از یک برنامه سازگار DLNA به تلویزیون بی سیم وصل کنید. شما می توانید یک برنامه iOS سازگار با دی ال ان ای برای تلویزیون خود مانند 8player Pro ، TV Assist یا ArkMC نصب کنید.


(توجه کنید اگر تلویزیون سامسونگ دارید، می توانید با استفاده از برنامه رایگان SmartView یا برنامه Mirror برای تلویزیون سامسونگ  ، iPhoneخود را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کنید .)

•    برای استفاده از برنامه SmartView با iPhone ، برنامه را روی آیفون خود بارگیری و نصب کنید و اطمینان حاصل کنید که هر دو iPhone و Samsung TV شما در یک شبکه WiFi هستند.
•    برنامه Samsung SmartView را در iPhone باز کنید. کدی را که در صفحه تلویزیون شما ظاهر می شود وارد کنید ، پین را وارد کنید و iPhone شما به طور خودکار به تلویزیون شما متصل می شود.

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق کابل HDMI

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق کابل HDMI یکی از روش های سنتی و قدیمی برای نمایش محتوای گوشی آیفون خود روی تلویزیون است. با این روش، می‌توانید کیفیت تصویر و صدای بهتری را تجربه کنید. برای استفاده از این روش، تنها کافی است که کابل HDMI را به گوشی آیفون و تلویزیون خود وصل کرده و تلویزیون را به منبع ورودی HDMI متصل کنید. پس از اتصال کابل، محتوای گوشی آیفون خود را بر روی تلویزیون پخش کنید.

هرچند که این روش می‌تواند بهترین کیفیت تصویر و صدای را در اختیار شما قرار دهد، اما ممکن است کابل HDMI پر هزینه باشد. در این مواقع، می‌توانید از روش های دیگری که در بالا ذکر شده است مثل Chromecast، AirPlay و DLNA استفاده کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای گوشی آیفون خود را بدون نیاز به کابل HDMI، به صورت بی‌سیم بر روی تلویزیون پخش کنید.

اگر روش های دیگری دارید که برای اتصال بی سیم تلفن خود به تلویزیون استفاده می کنید ، در مورد آنها درباره ما بگویید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات