لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نحوه ی همگام سازی مخاطبین در تلگرام

نحوه ی همگام سازی مخاطبین در تلگرام

اگر مخاطبان شما به درستی داخل تلگرام نمایش داده نمیشن، به احتمال زیاد دسترسی آن را داخل گوشی خود قطع کرده اید. برای رفع این مشکل به نکاتی که در ادامه گفته می شود توجه کنید. 


مخاطبین تلگرام 


مورد دیگری که تلگرام درخواست می کند دسترسی به مخاطبین شما برای یافتن افرادی است که از تلگرام در لیست مخاطبین شما استفاده می کنند. در ابتدا ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید ، اما اگر این کار را انجام دهید ، تلگرام سابقه تمام شماره های تلفن را در مخاطبین شما ثبت می کند. اگر هر یک از این افراد در آینده بخواهند تلگرام را نصب کنند ، شما اعلانی دریافت می کنید و شخص می داند که شما از تلگرام استفاده می کنید. توصیه می کنیم این کار را فقط در صورت شناخت و اعتماد به مخاطبین تلفن انجام دهید. در صورت عدم پذیرش ، همچنان می توانید با استفاده از دسته یا شماره تلفن آنها تماس بگیرید. همچنین شما می توانید مخاطبین همگام سازی شده را از برنامه حذف کنید.

 


همگام سازی مخاطبین


به دنبال تصمیم شما در بالا ، ممکن است تمایل نداشته باشید مخاطبین و تماس های مکرر شما همگام سازی شوند. این به طور گسترده تجربه کاربر شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

برای دسترسی به مجوزها و همگام سازی مخاطبان در تلگرام کافیست:
•    روی صفحه ی گوشی تلگرام را انتخاب کیند
•    روی نماد تلگرام چند ثانیه نگه دارید
•    روی نماد "اطلاعات" ضربه بزنید
•    روی مجوز ضربه بزنید و آن را غیر فعال کنید 
در صورتی که پس از این کار وارد تلگرام شدید و هیچ مخاطبی در اکانت تلگرام شما اضافه نشده بود، نگران نباشید. 


آموزش همگام سازی مخاطبین در تلگرام اندروید


برای دسترسی به این بخش مراحل زیر را دنبال کنید:
•    ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام شده و از منوی سمت چپ برنامه، گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید.
•    در صفحه‌‌ی تنظیمات به انتهای صفحه‌ رفته و چند ثانیه روی نام ورژن برنامه نگه دارید تا با نمایش یک Toast حاوی شکلک زیر شوید. 
•    حالا مجددا نام ورژن برنامه را لمس کرده و نگه دارید تا منوی Debug ظاهر شود. 
•    در این منو به دو گزینه‌ی Import Contacts برای وارد کردن مخاطبین دستگاه به تلگرام و گزینه‌ی Reload Contacts برای بارگذاری مجدد مخاطبین دسترسی دارید که می‌توانید بسته به نیاز خود از هریک از این گزینه‌ها استفاده کنید.


 

 

موبایل آباد با داشتن حرفه ترین متخصصان در زمینه تعمیرات موبایل هر گونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی شما را برطرف خواهند کرد. کافیست همین حالا روی ثبت درخواست تعمیرات موبایل کلیک کرده و از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات