لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نخستین مترجم زنده شخصی مایکروسافت برای گوشی های هوشمند

نخستین مترجم زنده شخصی مایکروسافت برای گوشی های هوشمند

مترجم زنده شخصی مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند

غول نرم افزار جهان، در حالی به دنبال تدارک آغاز سال کاری جدید خود است که آن‌ها سال 2016 میلادی را بسیار قدرتمندانه آغاز کردند و اینک قصد دارند با معرفی یک ابزار استثنایی، آن را به پایان برسانند. پس از آن که چندی پیش مایکروسافت از مترجم اسکایپ برای تماس تلفنی با موبایل و یا خطوط ثابت رونمایی کرد، اینک نوبت به آن رسیده تا ویژگی جدید اپلیکیشن Microsoft Translator به نام مترجم زنده مایکروسافت با قدرت ترجمه ریل تایم تا 100 سخنگو، برای گوشی های هوشمند، تبلت و یا کامپیوترهای شخصی معرفی شود. اساسا کاربران با این ابزار می‌توانند با زبان های مختلفی به صورت فیس تو فیس و با زبان مادری خود، بر روی دستگاهشان به گفتگو بپردازند. مترجم یونیورسال شخصی مایکروسافت با تکیه بر قابلیت‌هایی جذاب و کاربردی، هر سناریو ممکن را پوشش می‌دهد تا شما از مکالمه خود لذت ببرید.

unnamed

به طور مثال، شما بدون در نظر گرفتن زبانی که صحبت می‌کنید، می‌توانید به یک مکالمه بپیوندید. بی‌شک این سیستم، یک قابلیت جذاب و کاربردی برای افرادیست که مسافرت های بین‌المللی زیادی را انجام می‌دهند. اگر شما هم از این دست افراد هستید، می‌توانید با استفاده از مترجم زنده مایکروسافت ، با مردم محلی به مکالمه بپردازید و دوستان جدیدی را بسیار آسان‌تر از گذشته پیدا کنید.

nexus2cee_microsoft-translator-google-translate

وبسایت رسمی مایکروسافت می‌گوید: مترجم جهانی شخصی یک رویای علمی تخیلی بود؛ اما امروز این رویا به حقیقت تبدیل شد. اپلیکیشن مترجم مایکروسافت اینک قادر است به طور زنده صحبت‌های بیش از 100 سخنگو را بر روی گوشی هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر شخصی شما ترجمه کند. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا با افراد مختلفی در جهان همراه با زبان های مختلف، به گفتگو بپردازند. این ویژگی راه را برای یک دنیای جدید ارتباطات در میان مردم باز خواهد کرد تا صرف نظر از زبان خود، با تمام مردم جهان به گفتگو بپردازند. به گفته ردموندی‌ها، نسخه آزمایشی این مترجم زنده از هفته جاری در دسترس کاربران اندروید، آی او اس و آمازون فایر قرار خواهد گرفت و در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه نسخه نهایی آن خواهیم بود.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات