لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نشت های CAD آیفون 13 نشان می دهد ابعاد دوربین بزرگتر است

نشت های CAD آیفون 13 نشان می دهد ابعاد دوربین بزرگتر است

نشت های CAD آیفون 13 نشان می دهد ابعاد دوربین بزرگتر است


اطلاعات و ادعاهای CAD سری آیفون 13 آینده ، که در ویدئویی از EverythingAppleProبه اشتراک گذاشته شده است ، نشان می دهد که اپل قصد دارد ماژول دوربین آیفون امسال را به طور قابل توجهی بزرگتر کند ، احتمالاً جای خود را به سنسورهای بزرگتر و تثبیت کننده تغییر سنسور می دهد .همچنین شما عزیزان در ادامه ی این مطلب از موبایل‌ آباد با ما همراه باشید تا باهم بپردازیم که اپل چه ویژگی هایی را در دوربین نسخه های گوشی آیفون 13 لحاظ خواهد کرد؟


قابلیت CAD در گوشی آیفون 13 پرو مکس 


با توجه به CAD های به اشتراک گذاشته شده در ویدئو ، ماژول دوربین iPhone 13 mini ، Pro و Pro Max همه "یک مربع عالی" خواهند بود. به صورت ابعادی ، سیستم دوربین ipi 13 آیفون 13 م 0.87 میلی متر بیشتر از آیفون 12 پرو مکس کنونی بیرون می زند . در نتیجه ، طبق CAD ، ضخامت کلی بدن نیز 25/0 میلی متر افزایش می یابد. ماژول دوربین ipi 12 Pro Max 3. 3.38 بلندتر و 4.77 عرض تر خواهد بود. برای iPhone 13 mini ، CAD تنظیمات دوربین مورب را برای فاکتور فرم 5.4 اینچی iphone نشان می دهد. اندازه گیری های خاص از CAD می گوید که تنظیمات دوربین 0.99 میلی متر بیشتر از آیفون 12 مینی بیرون می زند و 3.06 میلی متر عرض بیشتر و 0.14 میلی متر کوتاهتر طول دارد. بدنه کلی مینی iphone 13 در 0.26 میلی متر ضخیم تر خواهد بود.

 


قابلیت CAD در گوشی آیفون 13 مینی


اگر به سراغ iphone 13 Pro برویم ، ماژول دوربین 3.41 میلی متر بلندتر و 4.81 میلی متر عرض از آیفون 12 Pro فعلی خواهد بود. محفظه قابل توجهی بزرگتر دوربین شامل یک سنسور LiDAR بزرگتر خواهد بود و اگرچه در فیلم امروز به آن اشاره نشده است ، اما به احتمال زیاد شامل دقت بهتری برای گوشه ها ، لبه ها و AR خواهد بود. در کنار افزایش اندازه واقعی ، سیستم دوربین 13 Pro 3.65 میلی متر بیرون می زند ، در مقایسه با 2.79 میلی متر رده بالای فعلی آیفون 12 پرو.

سخن آخر 


CAD های EverythingApplePro همچنین اطلاعاتی را که قبلاً در مورد بریدگی درز کرده تأیید می کند. طبق CAD ها ، اپل گوشواره را به حاشیه نمایشگر منتقل می کند و بریدگی را کوچکتر خواهد کرد. امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات