لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

اگر شما هم یکی از اعضای خانواده اپل را در دست دارید؛ قطعا یکی از دغدغه‌های شما یافتن نمایندگی رسمی اپل در تهران است.
برای خرید یا تعمیر گوشی اپل خود به چه مرکزی اعتماد کنیم؟ آیا کمپانی اپل در تهران نمایندگی رسمی دارد؟ 
کمپانی بزرگ و قدرتمند اپل با عرضه اولین محصول خود به بازار جهانی در مدت اندک به محبوبیت بالایی دست یافتند و جایگاه ویژه‌ی خود را در میان طرفداران تثبیت کردند.


همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین معیارهای هر کاربری برای خرید گوشی علاوه بر کیفیت و اصل بودن محصول، تضمین و خدمات پس از فروش آن است.
کمپانی محبوب اپل که مشتری مداری را مهم ترین اصول خود می‌دانند؛ برای خدمات پس از فروش محصولات خود نیز سیاست درستی را در پیش گرفته اند.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

 

گارانتی اپل شامل چه خدماتی می‌شود؟

 خدمات پس از فروش اپل شامل یک سال تعمیر سخت‌افزاری رایگان و 90 روز پشتیبانی تلفنی رایگان می‌شود اما مسئولیتی در قبال مشکلات مربوط به باتری، دزیده شدن آیفون، جلبریک آیفون، مشکلات ناشی از آب‌خوردگی گوشی یا خراش و ضربه‌ای که به نمایشگر وارد می‌شود، را نمی‌پذیرد. 
اما غیر از موارد ذکر شده، شرکت اپل مسئولیت هر مشکل دیگری را در مدت یکسال می‌پذیرد و بدون دریافت هزینه آیفون و آیپد مشتریان خود را تعمیر یا تعویض می‌کند.


جالب است بدانید اپل سیستمی را تنظیم کرده که به موجب آن کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه مشخصی گارانتی آیفون و آیپدهای‌شان را بعد از اتمام زمان گارانتی، مجددا تمدید کنند.به این سیستم اصطلاحا Apple Care+ گفته می‌شود.  

آیا کمپانی اپل درتهران نمایندگی رسمی دارد؟

خیر،متاسفانه اپل هیچ نمایندگی رسمی در تهران ندارد و ادعای تمامی مراکز فروش و تعمیر موبایل در مورد نمایندگی رسمی اپل درتهران کذب است. 
اما این نکته را درنظر داشته باشید که پس از اجرای طرح رجیستری درایران و ورود قانونی گوشی های اپل نمایندگانی به عنوان واردکننده مورد اعتماد از سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مجوز دریافت کرده‌اند، با این حال که نماینده رسمی اپل محسوب نمی‌شوند اما مراکز امن و قابل اعتمادی هستند.


حال با این سوال روبه‌رو می‌شویم که برای تعمیرات آیفون و آیپد خود به چه مراکزی مراجعه کنیم؟ 
با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد محصولات اپل، پروسه تعمیرات نسبتا پیچیده‌تری دارد و به همین نسبت سو استفاده در تعمیر گوشی‌های اپل بیشتر صورت می‌گیرد.
در این مقاله سعی کردیم تا شما را درباره نمایندگی‌های اپل راهنمایی کنیم همانطور که مطالعه کردید در تهران به طور رسمی نمایندگی اپل وجود ندارد اما مراکز تخصصی باتعمیرکاران مجربی وجود دارد که موبایل آباد از جمله آنهاست و شما با اطمینان می‌توانید آیفون خود را به 130 نمایندگی مجاز موبایل آباد بسپارید. 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات