لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟

نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟

همانطور که می دانید برند نوکیا به لطف شرکت HMD Global و با اتکا بر سیستم عامل اندروید به عرصه رقابتی تلفن های هوشمند بازگشته و اولین دستاوردش را در جریان نمایشگاه CES 2017 مشاهده کردیم.

با این وجود شایعات مرتبط با دیگر محصولات فنلاندی ها پایان ندارد و حالا به نظر می رسد نوکیا برای بازار تبلت ها نیز تدارکات ویژه ای دیده است و قصد دارد یکی از بزرگ ترین و البته قدرتمندترین ها را روانه بازار کند.

بر اساس مشخصاتی که در پایگاه بنچمارک GFXBench رویت شده، نوکیا با همکاری کمپانی FIH Mobile (یکی از زیرمجموعه های فاکسکان) تبلتی 18.4 اینچی و با سیستم عامل اندروید نسخه 7.0 در دست توسعه دارد.

نمایشگر غول پیکر این تبلت 2560 در 1440 پیکسل رزولوشن داشته و دوربین اصلی و سلفی هر دو از کیفیت 12 مگاپیکسل برخوردار هستند. هر دو دوربین توانایی فیلمبرداری 4K داشته و فوکوس اتوماتیک ارائه می کنند.

اما داخل بدنه دیوایس مورد بحث را چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 با هشت هسته و فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی شکل داده است.

اطلاعات دیگری در مورد این تبلت احتمالی در دست نیست و شاید هرگز چنین دستگاهی روانه بازار نشود و یا همانند نوکیا 6 به کشور چین اختصاص داشته باشد؛ اما در هر صورت تبلتی عظیم الجثه با برند نوکیا اتفاق خوشایندی خواهد بود که البته طیف محدودی از مخاطبان را پوشش خواهد داد.

منبع: دیجیاتو


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات