لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

واتساپ در حال کار بر روی تاریخچه چت بین اندروید و iOS

واتساپ در حال کار بر روی تاریخچه چت بین اندروید و iOS

واتساپ در حال کار بر روی تاریخچه چت بین اندروید و iOS


 WhatsApp به زودی انتقال چت بین Android و iOS را برای شما آسان می کند. این غول شبکه های اجتماعی در حال برنامه ریزی است تا به کاربران اجازه دهد تاریخچه چت خود را به طور رسمی بین دو سیستم عامل مختلف منتقل کنند. در حال حاضر ، هیچ راهی رسمی برای انتقال تاریخچه چت WhatsApp بین دستگاه های جدید وجود ندارد ، اما پلتفرم چت قصد دارد به زودی آن را برای کاربران خود به روز کند.

 

واتساپ در حال کار بر روی تاریخچه چت بین اندروید و iOS


انتقال تاریخچه چت واتساپ چگونه انجام می شود؟


هنگامی که از iOS به Android  تغییر می دهید ، WhatsApp اطلاعات حساب شما را از جمله عکس نمایه ، نام ، درباره ، چت های فردی ، گپ های گروهی و تنظیمات شما منتقل می کند ، اما سابقه گپ شما را منتقل نمی کند. برنامه پیام رسانی به شما امکان می دهد از داده های خود در یک برنامه ذخیره سازی ابر شخص ثالث پشتیبان بگیرید ، اما از انتقال سابقه گپ از یک دستگاه به دستگاه دیگر پشتیبانی نمی کند.

 

بیشتر بخوانید:  7 نکته و ترفند برای عکاسی بهتر در گوشی های اندرویدی

 

واتساپ در حال کار بر روی تاریخچه چت بین اندروید و iOS

 

به روزرسانی آینده WhatsApp برای iOS و Android

 

خبرگزاری ANI گزارش داد ، به روزرسانی آینده WhatsApp برای iOS و Android امکان انتقال تاریخچه چت از iOS به Android و بالعکس را فراهم می کند. این وب سایت همچنین تصویری از صفحه را به اشتراک گذاشته است ، که نشان می دهد کاربر برای انتقال تاریخچه چت به تلفن Android نیاز به استفاده از آخرین نسخه WhatsApp دارد. خروجی بدون ارائه ظرافت های بیشتر در مورد عملکرد ، تصویری از ویژگی پیش رو ارائه می دهد. علاوه بر این هیچ اطلاعاتی در مورد زمان نمایش اجزای جدید وجود ندارد. طبق Mashable India ، ابزارهای مختلفی وجود دارد که می گویند می توانند تاریخچه چت کاربر را بین WhatsApp در Android و iOS منتقل کنند ، اما ممکن است غیرقابل اعتماد باشند و استفاده از آنها شرایط خدمات WhatsApp را نیز نقض می کند. از طرف دیگر ، رقبای WhatsApp مانند سیگنال و وایبر این قابلیت را ارائه می دهند ، بنابراین WhatsApp ممکن است بخواهد آن را به عنوان اولویت بروزرسانی جدید پلتفرم در نظر بگیرد.


سخن آخر


تاریخ دقیق انتشار این ویژگی مشخص نیست. با این حال ، می تواند با چندین ویژگی دستگاه وارد شود. مورد دوم به این معنی است که طبق گزارش ، به زودی خواهید توانست از واتس آپ در چندین دستگاه استفاده کنید.

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات