لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

وجود سنسور تشخیص چهره متفاوت در گلکسی اس 10 با سنسور بیومتریک پیشرفته

وجود سنسور تشخیص چهره متفاوت در گلکسی اس 10 با سنسور بیومتریک پیشرفته

افزودنی های گلکسی اس 10

شرکت سامسونگ پیش بینی می شود اسکنر اثرانگشتی روی نمایشگر و سنسور تشخیص چهره سه بعدی در گلکسی اس 10 به کار گیرد. ویژگی هایی که به قطع یقین در گلکسی اس 10 مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان پرچمدار سال 2019 یک محصول قابل توجه خواهد بود.

به گزارش وب سایت The Bell، گلکسی اس 10 از سنسور بیومتریک پیشرفته تری برای احراز هویت بهره می گیرد. توسعه دهنده این الگوریتم تشخیص هویت شرکت اسرائیلی Mantis Vision است. سامسونگ می خواهد با پیشرفتی که در پرچمداران آیفون در حال پیدا کردن هستند، پرچمداران خود را نیز قابل توجه سازد. در سال 2017 بود اپل سنسور تشخیص چهره سه بعدی را در آیفون ایکس به کار گرفت. برای مدل های سال 2018 نیز باید شاهد همان فناوری تشخیص چهره قبلی باشیم.

تعمیرات تخصصی موبایل آباد

 

تازه های اخبار موبایل آباد؛ شاید این خبر مرتبط مورد توجه شما قرار بگیرد: تصویری از گوشی هوشمند عجیب سامسونگ

 

سامسونگ در حال رایزنی با تامین کنندگان مختلف سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر است که از جمله باید به کوالکام، Synaptics و یک موسسه فناوری تایوانی اشاره کرد.

شرکت موردبحث می خواهد سال آینده همانند سال های قبل از دو مدل 6.3 و 5.8 اینچی رونمایی کند که گزینه اول مدل پلاس و گزینه دوم استاندارد است. پیش بینی شده گلکسی اس 10 در CES 2019 ماه ژانویه رونمایی شود.

  منبع خبر گلکسی اس 10


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات