لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

ویندوز 10 موبایل به زودی از فهرست پشتیبانی استور مایکروسافت حذف خواهد شد

ویندوز 10 موبایل به زودی از فهرست پشتیبانی استور مایکروسافت حذف خواهد شد

طبق شواهد جدید، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در آینده‌ی نزدیک، دستگاه‌های ویندوز 10 موبایل را از فهرست پشتیبانی فروشگاه خود خارج خواهد کرد.

مدتی پیش، مایکروسافت به‌صورت رسمی قطع پشتیبانی از دستگاه‌های ویندوزفونی را اعلام کرد. این موضوع سبب شد اندک توسعه‌دهندگان شخص‌ ثالثِ باقی‌مانده در این پلتفرم نیز فعالیت خود را قطع کنند. حال در ادامه‌ی خبر قبلی، این‌بار گویا نوبت به کاربران ویندوز 10 موبایل رسیده تا مایکروسافت شوک جدیدی به‌ آن‌ها وارد کند.

طبق یافته‌های وب‌سایت Aggiornamentilumia، در فایل‌های نسخه‌ی جدید اپلیکیشن مایکروسافت استور، متونی یافت شده که به‌ توقف پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل در آینده نزدیک اشاره می‌کند. آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن مایکروسافت استور با شماره 11904.1001.1.0 فایلِ مانیفستِ به‌روزرسانی‌شده‌ای دارد. در این فایل، اشاره شده دستگاه‌هایی که از بیلد 16299 یا بالاتر ویندوز 10 استفاده می‌کنند، می‌توانند از فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت بهره ببرند.

باتوجه‌به‌ این موضوع که کاربران ویندوز 10 موبایل به‌سببِ خارج‌شدن از چرخه‌ی به‌روزرسانی‌های اصلی ویندوز 10، هم‌اکنون از بیلد 15254 بهره می‌برند، قطعا این خبر اتفاق ناخوشایندی را به‌ آن‌ها گوشزد می‌کند. با‌این‌حال، تنها کورسوی امیدی که برای استفاده‌کنندگان از ویندوز 10 موبایل باقی می‌ماند، به‌روزرسانی‌نکردن مایکروسافت استور به آخرین نسخه است تا از‌این‌طریق بتوانند برنامه‌های مدنظرشان را دریافت کنند.

با پایان پشتیبانی فروشگاه نرم‌افزاری ردموندی‌ها از ویندوز 10 موبایل، قطعا توسعه‌دهندگان نیز پروژه‌های احتمالی خود را برای این پلتفرم قطع خواهند کرد تا شرایط بیش‌از‌پیش برای این‌ دسته از کاربران بغرنج شود.

منبع خبر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات