لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

پتنت موبایل ال جی با نمایشگر تاشو در آستانه ورود به بازار در سال 2019

پتنت موبایل ال جی با نمایشگر تاشو در آستانه ورود به بازار در سال 2019

بزودی پتنت موبایل ال جی با نمایشگر تاشو

همان طور که این شرکت برای موبایل ال جی در حال تولید پتنت موبایل ال جی هستند ، ظاهرا 2019 سال موبایل های تاشو خواهد چرا که شرکت هایی نظیر سامسونگ، هواوی و موتورولا در حال توسعه موبایل های انعطاف پذیر هستند و حالا پتنتی منتشر شده که نشان می دهد ال جی هم در حال گام برداشتن در این راستا است.

بر اساس این پتنت که در «اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا» ثبت شده، موبایل تاشوی ال جی مثل گلکسی اکس سامسونگ به صورت عمودی تا می شود. کمپانی کره ای بدین منظور سازوکار لولای جدیدی را توسعه داد که امکان تا شدن نمایشگر از زوایای خاصی را فراهم کرده و از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. علاوه بر این برای جلوگیری از بسته شدن تصادفی نمایشگر دو آهنربا در حاشیه های آن کار گذاشته شده اند.

از نظر عملکرد اسمارت فون ال جی نحوه کار با موبایل های تاشوی معمولی را به ذهن متبادر می کند. برای مثال زمانی که محصول باز می شود، نمایشگر آن به صورت خودکار روشن شده و در صورت بسته شدن به شکل خودکار خاموش می شود.

موبایل تاشوی ال جی از دو اسپیکر، دو آنتن و دو میکروفون بهره می برد که تمامی آنها در بالا و پایین صفحه نمایش تعبیه شده اند. از سوی دیگر به منظور کاهش هرچه بیشتر حاشیه نمایشگر، دوربین با نمایشگر تاشو یکپارچه شده است. دوربین دوم هم نیز بیرون نمایشگر تعبیه شده تا کاربر حین بسته بودن نیر توانایی عکس گرفتن داشته باشد.

 

تازه های اخبار موبایل آباد؛ شاید این خبر مرتبط مورد توجه شما قرار بگیرد: ال جی وی 40 ، سری جدید گوشی ال جی با سه دوربین در عقب و دو دوربین در جلو

 

در حال حاضر مشخص نیست که ال جی چه زمانی موبایل تاشوی خود را معرفی خواهد کرد، هرچند مخفی کاری این کمپانی حاکی از این است که عجله خاصی برای این کار نداشته و ترجیح می دهند در خفا به تحقیق و توسعه ادامه دهند.

پیش از این مسئولان ال جی تاکید کرده بودند که به جای عرضه موبایل برای رقابت با شرکت های دیگر، تنها در زمان لازم اینکار را خواهند کرد.

  منبع پتنت موبایل ال جی 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات