لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

پرفروش ترین برند گوشی در دوران کرونا کدام است؟

پرفروش ترین برند گوشی در دوران کرونا کدام است؟

شیوع ویروس کرونا تحول عظیمی در زندگی تمام افراد جهان علی الخصوص کسب و کارها به وجود آورد، که کمپانی‌‌های تلفن‌‌همراه نیز از این قائده مستثنی نبودند. جالب است بدانید برخی برندها بالاترین و برخی پایین‌ترین فروش را داشتند. در ادامه نگاهی داریم به این که کدام برند عنوان پرفروش ترین را به خود اختصاص داده است را باهم بررسی خواهیم نمود.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن


هوآوی پرفروش‌ترین برند گوشی دنیا

با اینکه هوآوی با برخی محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده آمریکا روبرو شده، اما این تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند موفق شده با پشت سر گذاشتن سامسونگ، به سازنده شماره یک گوشی موبایل در دنیا تبدیل شود. براساس گزارش منتشر شده از سوی موسسه معتبرCounterpoint Research، هوآوی در ماه آوریل 2020 برای اولین بار کمپانی سامسونگ را پشت سر گذاشته است. با این دستاورد هوآوی توانست دراین ماه 21.4 درصد از کل بازار جهانی گوشی موبایل را به دست بگیرد و سامسونگ را با سهم 19 درصدی پشت سر بگذارد. در ماه آوریل در مجموع 69.37 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در دنیا به فروش رفت که سهم هوآوی از آن، نزدیک به 15 میلیون دستگاه است. اما چه دلایلی باعث شده تا هوآوی را به پرفروش ترین برند گوشی‌ها در جهان تبدیل کند؟


در دسترس بودن گسترده محصولات در اغلب مناطق دنیا

یکی از دلایل دیگر افزایش فروش گوشی‌های هوآوی را می‌توان به دلیل دردسترس بودن گسترده محصولات این کمپانی دراغلب مناطق دنیا دانست که همراه با ارزش خرید بالا، قیمت مناسب و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آنها ارزیابی ‌شده است.

کیفیت ساخت و سخت افزار

حتی در محدوده گوشی‌های میان‌رده که شاید کمپانی‌ها توجه زیادی به ظاهر و متریال گوشی ندارند، تولیدات این کمپانی کاملا متفاوت به نظر می‌رسند. در زمینه سخت‌افزار و کارایی هم عملکرد گوشی‌های هوآوی چه با استفاده از پردازنده‌های ساخت خودش بنام kirin، و چه با پردازنده‌های رایج اسنپدراگون و مدیاتک، کاملا قابل قبول ارزیابی می‌شود و با خرید یکی از این گوشی‌های هوشمند می‌توانید از بابت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های گوناگون اطمینان خاطر داشته باشید.


رابط کاربری و نرم‌افزار

رابط کاربری هواوی (EMUI) مهمترین تفاوت محصولات این برند با سایر تولیدکنندگان اسمارتفون‌های اندرویدی به شمار می‌رود. این رابط کاربری فاقد منوی اپلیکیشن‌ها بوده و همانند iOS، تمامی برنامه‌های نصب شده، روی دسکتاپ قرار می‌گیرند.

 

دوربین های قدرتمند

روند تکامل دوربین‌ در محصولات هواوی همانند کیفیت ساخت بوده است. حتی تلفن‌های ارزان قیمت جدید این کمپانی به دوربین‌های     قابل قبولی مجهز بوده و دوربین پرچمداران و گوشی‌های رده بالای هواوی، رقیبان قدرتمندی برای پرچمداران مدعی سایر برندها هستند.

قیمت مناسب برند هوآوی

این روزها گوشی‌های هوشمند در بازار با قیمتی بسیار بالاتر از سال های گذشته عرضه می شوند. بسیاری از خریداران اسمارت‌فون ها هوشمند توان خرید گوشی های آیفون و سامسونگ را ندارند، درنتیجه بهترین انتخاب، گوشی های هوآوی محسوب می شود. در حال حاضر گوشی های هوشمند این برند با قیمت های حداقل بالای یک میلیون و 800هزار تومان میتوان در بازار تهیبه کرد.

 

جمع بندی

با اینکه ممکن است جایگاه شرکت‌ها در ماه‌های میلادی آینده عوض شود، اما هوآوی ثابت کرده پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین برند گوشی موبایل در سال 2020 را دارد. این کمپانی در چشم‌انداز پنج ساله خود این هدف را دنبال می‌کند و به نظر می‌رسد که حتی تحریم‌های دولت آمریکا نیز نتواند مانعی برای رسیدن به این هدف باشد.
 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات