لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

آیفون SE جدید با 5G محتملًا در سال 2023 عرضه خواهد شد

آیفون SE جدید با 5G محتملًا در سال 2023 عرضه خواهد شد

 بعد از اینکه شایعه معرفی اوایل سال 2021 برای آیفون SE 3 منتشر شد ، گزارش جدید حاکی از آن است که می تواند در سال 2022 به بازار عرضه شود - و پشتیبانی از 6 5G را اضافه می کند. خبر بد این است که نسل سوم آیفون SE می تواند همان صفحه LCD 4.7 اینچی آیفون SE 2020 را که اپل برای اولین بار در آیفون 6 در سال 2014 استفاده کرد بسته بندی کند. اکنون می شنویم که آیفون SE بعدی ال سی دی در 4.22 اینچ در سال 2022 باقی خواهد ماند. برخی شایعات مبنی بر داشتن 5G با فرکانس 6 گیگاهرتز نیز وجود دارد. 

 


آیا نسل چهارم آیفون SE 2023 OLED می شود؟

فرمت صفحه نمایش 6.1 اینچی در آیفون XR در سال 2018 ارائه شد و توسط آیفون 11 جانشین آن شد ، اگرچه اینها نمایشگرهای LCD بودند. از طرف دیگر ، آیفون 12 و آیفون 12 پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی هستند و هر دو از نوع OLED هستند و مشخصات صفحه اصلی پرچمدار میانه میدان جدید را ایجاد می کنند.
این نشان می دهد که آیفون SE 4 یا هر مدلی که در سال 2023 به بازار عرضه شود، می تواند همان صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED را ایجاد کند. ما می دانیم که اپل در مورد نگه داشتن همان فناوری صفحه نمایش بسیار سرسخت است ، بنابراین اگر این شرکت نسخه LCD و نسخه OLED صفحه مشابه؛ سرانجام ، آیفون با کمترین مشخصات می تواند LCD را پشت سر بگذارد. شاید جالبتر اینکه ، این بدان معنی است که سال ها بود که می شنیدیم که آیفون های پرچمدار آنها را معرفی می کنند ، اما حتی سری آیفون 12 نیز سرسختانه بریدگی را حفظ می کند. آیفون SE 2023 می تواند از نمایشگر لبه به لبه و بدون میله های بزرگ بالا و پایین برخوردار باشد. اینکه آیا این بدان معناست که بالاخره گوشی های پرچمدار بریدگی را خالی می کنند یا نه ، داستان دیگری است. Face ID به مجموعه حسگرهایی متکی است و ما انتظار نداریم که اپل در این سیستم امنیتی و تأیید مالی بسیار سرمایه گذاری کند ، آنها را به طور عمده رها خواهد کرد. اما تا سال 2023 ، ما می توانیم ببینیم که اپل به طور کامل به سیستم های مختلف انتقال می یابد یا فقط یک حسگر اثر انگشت روی صفحه را مانند بقیه تلفن های جهان قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: معرفی گوشی می 11 الترا – بهترین گوشی پرچمدار شیائومی

سخن آخر 

امیدواریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات