لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

پیش بینی قیمت آیفون 12 در ایران

پیش بینی قیمت آیفون 12 در ایران

گوشی‌های آیفون 12، یکی از اسمارت‌فون‌های اپل می‌باشد که چند روز پیش توسط این کمپانی معرفی شدند. همچنین این شرکت در پایان کنفرانس خود در رویدود (سلام سرعت) زمان عرضه این گوشی‌ها در بازار را نیز اعلام نمود. اما سوال اصلی اینجاست که آیفون 12 در ایران چه قیمتی خواهد داشت؟ آیا می‌توان یا توجه به وضع کنونی بازاراین گوشی را ارزان خرید؟

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

قیمت آیفون 12 مینی

این مدل نسبت به هم نوع دیگرخود یعنی آیفون 12 ارزان‌ترین مدل نسبت به برادران بزرگ خود یعنی معمولی، پرو و پرومکس این گوشی می‌باشد. کمپانی اپل اعلام کرده که این اسمارت‌فون با قیمتی معادل 699 دلار در بازار عرضه خواهد شد و اگر بخواهیم با قیمت دلاری امروز 32 هزار تومانی (در تاریخ نگارش این مقاله)حساب کنیم، پیش‌بینی می‌شود کاربران برای خرید این مدل باید قیمتی معادل  22 میلیون تومان بپردازند. 


قیمت آیفون 12 استاندارد

گوشی آیفون 12 معمولی کمی از هم نوع خودش یعنی آیفون 12 مینی بزگ تر است و اندازه‌ استاندارد این مدل می‌باشد. اپل برای این گوشی قیمتی معادل 799 دلاز اعلام کرده و اگر بخواهیم با دلار امروز محاسبه کنیم، شما برای خرید این مدل 25 میلیون تومان باید بپردازید.

قیمت آیفون 12 پرو

این مدل آیفون از بقیه‌ی مدل‌های دیگر خود متفاوت می‌باشد و بزرگ‌ترین تفاوت آن در دوربین آن است. آیفون 12 پرو از 3 دوربین در قسمت پشتی بهره می‌برد. قیمت این مدل گوشی 999دلاراعلام شده واگربخواهیم به قیمت دلار امروز حساب کنیم، به قیمت 31 میلیون تومانی خواهیم رسید.

قیمت آیفون 12 پرو مکس 

این گوشی در واقع بزرگ ترین و پیشرفته ترین مدل گوشی‌ها در خانواده آیفون است. آیفون 12 پرومکس همچون 12 پرو از دوربین های سه گانه در پشت آن مجهز شده. البته قیمت این مدل گران تر می‌باشد و 1100 دلار قیمتی است که برای‌ آن تعیین شده که با دلار امروز 32 هزار تومانی می‌توان  با 35 میلیون تومان آن را خریداری نمود.

جمع بندی

توجه کنید پیش‌بینی‌هایی که ما انجام داده‌ایم، با توجه به شرایط بازار و قیمت لحظه‌ای دلار می‌باشد و در صورت بالا رفتن قیمت دلار در ایران، این مدل گوشی‌ها نیز گران تر خواهد شد.
نظر شما در مورد قیمت گوشی های آیفون 12 چگونه است؟
خواهشمندیم این مقاله را  در بین دوستان خود به اشتراک بگزارید تا از نظراتشان بهره مند شویم. لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه برای ما کامنت کنید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات