لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چرا اینستاگرام حسابتان را بلاک می کند؟

چرا اینستاگرام حسابتان را بلاک می کند؟

حل مشکل بلاک شدن در اینستاگرام 


اگر این مقاله را می خوانید ، احتمالاً حساب اینستاگرام شما مسدود شده است و نمی توانید سایر کاربران را دنبال کنید. در این صورت ، هر زمان که بخواهید یکی از این اقدامات را انجام دهید ، پیام "اقدام مسدود شده" را مشاهده می کنید. 
سوال این است که چرا اینستاگرام مانع از انجام اقدامات خاصی در زمان های خاص توسط کاربران خود می شود؟ دلایل بلاک شدن در اینستاگرام چیست؟

 

چرا اینستاگرام یک حساب کاربری را مسدود می کند؟


توجه داشته باشید که اینستاگرام به طور خودکار افراد متخلف را مشاهده می کند. بنابراین ، گاهی اوقات حساب شما را به دلیل یک اشتباه جزئی یا ناخواسته ممنوع می کند. بدترین قسمت این است که هیچ راهی برای فهمیدن دلیل ممنوعیت حساب شما وجود ندارد. اینستاگرام نه به کاربر هشدار می دهد و نه دلایل آن را برای کاربرانش توضیح می دهد.

دلایل مسدود کردن حساب توسط اینستاگرام چیست؟


ابتدا ، بیایید نگاهی دقیق به دلایل انسداد اینستاگرام بیندازیم. با خواندن این دلایل می توانید از مسدود شدن جلوگیری کنید و مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای مسدود کردن حساب شما پیش نیاید. اگر حساب اینستاگرام شما قبلاً مسدود شده است ، دلیل زیر را پیدا کنید و به قسمت بعدی بروید تا Instagram شما را از حالت انسداد خارج کند.

 

1- ایجاد پست در اینستاگرام


شما ممکن است اخیراً یک حساب کاربری ایجاد کرده باشید ، اما پست کافی در حساب خود نداشته باشید. دلیل این امر این است که اینستاگرام شما را یک کاربر جعلی می داند. زیرا هنوز هیچ پستی در حساب خود ندارید. بنابراین ، مطمئن شوید که برخی از عکس ها را در نمایه خود منتشر کنید. 10 پست ممکن است برای شروع خوب باشد.
همه آنها را به طور همزمان پست نکنید ، در عوض ، آنها را یکی پس از دیگری ارسال کنید.

 

 

2- تکمیل حساب کاربری در اینستاگرام


هنوز اطلاعات نمایه خود را پر نکرده اید؟ آیا حساب شما عکس پروفایل یا بیوگرافی ندارد؟ در این صورت ، ممکن است اینستاگرام حساب شما را به عنوان یک کاربر جعلی در نظر گرفته و آن را مسدود کند. برای اینکه انسداد اینستاگرام خود در اسرع وقت از حالت انسداد خارج شود ، باید اطلاعات نمایه خود را تکمیل کنید.

 

3- در یک زمان تعداد زیادی پست منتشر نکنید


گذاشتن پست در زمان محدود، باعث بلاک شدن حسابتان در Instagram می شود. یک راه حل ساده این است که یک برنامه داشته باشید و از ارسال زیاد پست خودداری کنید!

 

4- پسندیدن زیاد پست های اینستاگرام افراد


پسندیدن تعداد زیادی از پستهای دیگر اینستاگرام نیز ممکن است منجر به مسدود شدن توسط اینستاگرام شود. اینستاگرام آن را هرزنامه می داند زیرا برخی از افراد مایلند هرچه بیشتر پست ارسال کنند تا مردم متوجه آنها شوند. طبق قوانین instagram ، شما مجاز هستید حداکثر در یک ساعت 350 عکس و فیلم را بپسندید. 

 

 

5- مطالب تکراری در اینستاگرام


اگر از پست ها ، شکلک ها و نظرات تکراری استفاده می کنید ، اینستاگرام به محض اطلاع شما را مسدود می کند و به شما اجازه ارسال یا ارسال نظر نمی دهد. اما برای چه مدت؟ هیچ کس نمی داند!
طبق گفته سایر کاربران که تجربه مشابهی داشته اند ، اگر پیام "اقدام  مسدود شده" را دریافت کرده باشید ، ممکن است اینستاگرام برای چند ساعت یا حتی چند هفته شما را مسدود کند.

 

جمع بندی

 

اگر این مطلب موبایل آباد براتون مفید بود، برای دوستاتون بفرسین. اگر بامشکل دیگری از اینستاگرام مواجه شدید در قسمت دیدگاه ها برامون بنویسید تا مقالات تخصصی برای مشکلات شما آماده کنیم و براتون تو سایت بارگزاری کنیم.
موبایل آباد آماده هر نوع خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری برای گوشی شما است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات