لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

حل مشکل کند شدن گوشی اندرویدی

حل مشکل کند شدن گوشی اندرویدی

تا به حال توجه کردید که گوشی اندرویدی که به تازگی خریداری شده، همه پردازش‌ها را باسرعت بالا و روان انجام می‌دهد، اما بعد از گذشت مدتی به مرور کند‌تر شده و در مواقعی هنگ می‌کند؟ 
اغلب این تصور را دارند که گوشی اندرویدی‌‌شان خراب شده یا از کیفیت پایینی برخوردار بوده‌است.
اشتباه نکنید؛ گوشی شما خراب نشده و به احتمال زیاد مشکل کند شدن آن، ناشی از استفاده نامناسب شما است.
برای حل مشکل کند شدن گوشی‌های اندرویدی با ما همراه باشید.

1.مدیریت اپلیکیشن‌ها 

یکی از مهم‌ترین دلایل کند شدن گوشی‌های اندرویدی وجود اپلیکیشن‌هاست، چرا که اپ‌ها برای اجرا شدن نیاز به رم و  فضای ذخیره‌سازی دارند.
با توجه به این مسئله اگر تعداد زیادی اپ روی دستگاه شما نصب باشد سرعت پردازش را کاهش میدهد و عملکرد گوشی اندرویدی شما کند خواهد شد.


با در نظر داشتن این مسئله اگر اپلیکیشن یا بازی سنگینی روی دستگاه شما نصب باشد نیز عملکرد دستگاه را کند خواهد کرد.
در نتیجه اپلیکیشن‌های بلااستفاده‌ را حذف کرده و یا در صورت امکان از نسخه وب‌اپلیکیشن آن‌ها استفاده کنید و بجای استفاده از اپلیکیشن‌های سنگین نسخه لایت آن‌ها را نصب کنید و تا حد امکان از سنگین شدن حافظه گوشی جلوگیری شود.

2. مدیریت حافظه داخلی گوشی

یکی دیگر از عوامل موثر در کند شدن گوشی اندرویدی، پر بودن حافظه داخلی آن است. همانطور که پیش تر هم گفتیم سیستم عامل و اپلیکیشن‌ها برای اجرا شدن نیاز به رم و فضای حافظه داخلی دارند.
در نتیجه وقتی گوشی اندرویدی شما فضای خالی کمی داشته باشد، عملکرد کندتری داشته و به‌طور کلی تاثیر منفی روی دستگاه می‌گذارد.


3.سیستم‌عامل و اپ‌ها را بروزرسانی کنید

همان‌طور که می‌دانید بروزرسانی منظم گوشی‌های هوشمند اهمیت بالایی دارد، عملکرد مناسب دستگاه را تضمین و باگ‌های احتمالی را کرده و همچنین دستگاه شما را به جدیدترین پچ‌های امنیتی مجهز می‌کند.
به همین دلیل یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در سرعت عملکرد گوشی اندرویدی به روزرسانی سیستم عامل و اپلیکیشن ها است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

4. ریستارت گوشی اندرویدی

گاهی گوشی اندرویدی‌تان را ریستارت کنید تا شروعی دوباره داشته باشد،با این کار هر نوع باگی که روی عملکرد دستگاه شما تاثیر منفی داشته باشد رفع خواهد شد.

کلام پایانی 

معمولا مشکلاتی نظیر کند شدن گوشی، ناشی از استفاده نامناسب و بی توجهی ما رخ می‌دهد و نیازی به تعویض یا تعمیر دستگاه نیست. 
اگر مواردی که به ندرت دستگاه ما را رو به زوال می‌برند بشناسیم و نکات مهم در مورد نگهداری صحیح از گوشی‌های هوشمند را بدانید، مشکلات این چنین کاهش میابند.  

آموزش تعمیرات موبایل با موبایل‌آباد

در گذشته به دلیل ارزان بودن قیمت گوشی موبایل، اگر مشکلی برای آن پیش می‌آمد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند، یک گوشی نو را جایگزین آن کنند. اما امروزه با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشی موبایل، بازار تعمیر موبایل رونق گرفته است و بسیاری تمایل دارند، موبایل آسیب‌دیده خود را تعمیر کنند. از طرف دیگر در سال‌های اخیر، واردات گوشی موبایل به کشور، رشد چشم‌گیری داشته است. اگر این عوامل را در کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که بازار کار تعمیر موبایل، یک بازار بکر است. موبایل آباد علاوه بر تعمیرات تخصصی تلفن همراه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل نیز فعالیت می‌کند تا تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصصی را به بازار کار ارائه دهد. دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در مرکز آموزش موبایل‌آباد به شرح زیر است:
•    آموزش تعمیرات تخصصی موبایل
•    آموزش تعمیرات گلس
•    آموزش تعمیرات آیفون
•    آموزش VIP تعمیرات موبایل 
شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، روی متن دوره‌ها کلیک کنید یا با شماره تلفن 02143412  تماس بگیرید.

 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات