لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چطور مشکل اکانت گوگل پس از ریست فکتوری سامسونگ را برطرف کنیم؟

چطور مشکل اکانت گوگل پس از ریست فکتوری سامسونگ را برطرف کنیم؟

چطور مشکل اکانت گوگل پس از ریست فکتوری سامسونگ را برطرف کنیم؟

 

از آنجا که سیستم عامل گوشی های سامسونگ پس از مدتی توسط Google به روزرسانی می شود ، همیشه با پیشرفت های جدید و هیجان انگیزی برای کاربران همراه است. در میان چندین مورد ، یکی از پیشرفت های برجسته روند تأیید Google در هنگام بازنشانی کارخانه دستگاه بود که از ویژگی های اضافه شده به نسخه Android Lollipop می باشد. این فقط یک قدم به جلو برای حفظ امنیت دستگاه سامسونگ شماست. این مشکل هنگامی رخ می دهد که گوشی سامسونگ شما در نسخه Lollipop در حال اجرا است و شما می خواهید دستگاه خود را دوباره تنظیم کنید. در این مقاله می خواهیم تا به شمنا آموزش دهیم که چطور می توان مشکل اکانت گوگل پس از فکتوری ریست در گوشی های سامسونگ را بر طرف کرد. 


مشکلات اکانت گوگل در گوشی های اندرویدی


زمانی که گوشی را فکتوری ریست یا فلاش می کنید در ابتدا میبایست زبان گوشی را انتخاب کرده و به اینترنتی غیر از اینترنت سیم کارت خود متصل شوید. 

 

آموزش حل مشکل اکانت گوگل پس از فکتوری ریست سامسونگ 


در صورتی که رمز عبور گوشی خود را فراموش کرده باشید و دستگاه را ریست فکتوری کنید، دستگاه از شما می خواهد اطلاعات جیمیل قبلی خود را وارد نمایید و تا زمانی که این اطلاعات وارد سیستم نشود نمی توان با گوشی کار کرد. در واقع باید گفت هدف از ایجاد چنین قابلیتی، حفظ حریم خصوصی و محافظت از اطلاعات دستگاه شماست. برای رفع این مشکل کافیست با مراحلی که  در ادامه این مطلب موبایل آبادی گفته می شود توجه کنید.


حل مشکل اکانت گوگل با حذف کردن اکانت جیمیل


بهترین راه قبل از فکتوری ریست یا فلش کردن گوشی سامسونگ، این است که اکانت گوگل را از گوشی خود حذف کنید.


برای انجام این کار کافیست:


به مسیر Settings ، Accounts ، Google بروید و اکانت خود را انتخاب کنید. در اینجا شما آیکن سه خط عمودی را مشاهده خواهید کرد آن را انتخاب کنید و بر روی Remove کلیک کنید.


حل مشکل اکانت گوگل در سامسونگ بدون نیاز به کابل OTG


پس از فلش کردن گوشی کمی صبر کنید تا گوشی ریبوت شود و سپس زبان گوشی را انتخاب کنید. حال به شبکه ی وای فای متصل شوید
در مرحله بعد اطلاعات اکانت گوگل از شما خواسته می شود در صورتی که اطلاعات اکانت خود را به یاد ندارید در منوی تنظیمات Google Keyboard Settings را انتخاب کنید، روی سه نقطه یا More  تپ کنید. آیتم Help&Feedback را انتخاب کنید.
در قسمت Help گزینه Using Google Keyboard را تپ کنید. در این بخش قسمتی از متن را برای مدت طولانی نگه دارید و در گوشه سمت راست بالا Websearch را تپ کنید. فیلد جستجو نمایش داده می شود متن داخل این فیلد را پاک کنید و Settings را انتخاب کنید.
در قسمت تنظیمات گوشی گزینه ی  About Phone را انتخاب کنید. سپس وارد منو شوید و روی Build Number را هفت بار کلیک کنید تا Developer Options فعال شود. حال به منوی قبلی برگشته و Developer Option را باز کنید. OEM Unlocking را مجاز کنید و روی Back دو بار ضربه بزنید. دستگاه خود را ریستارت کنید و دوباره به وای فای وصل شوید. حالا دیگر صفحه وارد کردن اکانت قبلی گوگل به شما نمایش داده نمی شود و از شما خواسته می شود اکانت گوگل جدید را اضافه کنید. در این اینجا شما به ابزار جانبی گوشی مانند کابل OTG نیازی ندارید.

 

سخن آخر 


همانطور که مشاهده می کنید ، در این مطلب از موبایل آباد، نحوه برطرف کردن مشکل اکانت گوگل پس از ریست فکتوری گوشی های سامسونگ را به شما آموزش دادیم. اگر در مورد هر یک از بخشهای مقاله سوالی دارید ، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات