لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چه برنامه‌هایی باتری خور گوشی هستند؟

چه برنامه‌هایی باتری خور گوشی هستند؟

باتری گوشی شما به دلایل مختلفی زود شارژ خالی می‌کند و یکی از دلایل زود خالی شدن شارژ باتری برنامه ی مخرب و اپلیکیشن های حجیم و دیتادار برای گوشی هستند.


برنامه‌های باتری خور گوشی کدامند؟


بطور کلی برنامه‌هایی هستند که به مرور زمان کار بر روی آن‌ها، باعث خالی شدن شارژ باتری گوشی می‌شوند.


برنامه های باتری خور گوشی - اسنپ چت


Snapchat یکی از برنامه های بی رحمانه ای است که نقطه خاصی برای باتری گوشی شما ندارد. سرویس اعلان تلفن شما را مشغول کرده و باتری را از آن مکش می کند. اسنپ چت همچنین از سرویس های موقعیت مکانی برای گزارش مکان در زمان واقعی کاربر استفاده می کند. این یک ویژگی در Snapchat است که بسته به کارهایی که می خواهید انجام دهید می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. با این حال ، این برنامه یک برنامه دوربین با ویژگی های گپ ، داستان ویدیویی است. این دلیل اصلی استفاده زیاد از باتری است.

برنامه های باتری خور گوشی - یوتیوب


YouTube مورد علاقه همه است. بیشتر ما زمان زیادی را صرف تماشای فیلم و Vlog می کنیم ، اما نکته اصلی این است که این برنامه های پخش کننده بیشتر باتری را تخلیه می کنند و به همین دلیل است که باید کنترل و تنظیم شود. با استفاده از ویژگی "به من یادآوری کن تا استراحت کنم" در برنامه می توانید زمان تماشای یوتیوب را محدود کنید.

 

برنامه های باتری خور گوشی -  فیس بوک


بزرگترین برنامه شبکه اجتماعی ( Facebook ) نیز از مقدار زیادی باتری استفاده می‌کند. البته در گوشی های اندرویدی تاثیر بیشتری دارد.


برنامه های باتری خور گوشی - پیام رسان‌ها


هر کس یک برنامه پیام رسانی در تلفن خود دارد. مانند WhatsApp ، Messenger ، Viber ، WeChat و موارد دیگر، برنامه های پیام رسان یکی از پر کاربردترین برنامه ها در هر گوشی است. این برنامه ها باتری زیادی را می گیرند.

 


برنامه های باتری خور گوشی - واتس اپ


WhatsApp  برنامه پیام رسان مورد علاقه همه است و بیش از یک میلیارد کاربر دارد. برنامه در پس زمینه اجرا می شود و در صورت استفاده باتری شما را خالی می کند. هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد. تنها کاری که می توانید انجام دهید محدود کردن استفاده از برنامه است و اگر مرتباً از آن استفاده می کنید، پاک کردن آن را از برنامه های اخیر متوقف کنید. می توانید راهنمای کامل ما را در مورد چگونگی صرفه جویی در مصرف باتری در تلفن های Android بخوانید. 

 


 

برنامه های باتری خور گوشی - برنامه های خبری


برنامه های NEWS نیز یکی از برنامه هایی است که وظیفه تخلیه باتری را بر عهده دارد. این برنامه ها گاه به گاه مطالب را همگام سازی می کنند و اعلان های زیادی ارسال می کنند. چگونه از این امر جلوگیری کنیم؟ می توانید از یک برنامه NEWS استفاده کرده و همه اعلان های بی اهمیت را خاموش کنید. مطابق بحث در اینجا، بهینه سازی باتری را روشن کرده باشید. اینها برنامه NEWS است که باتری تلفن را خالی می کند.

 

جمع بندی

اگه این مطلب براتون مفید مفید بود، توصیه میشه برای دوستانتون هم بفرستین تا اونا هم بتونن استفاده کنند.

 

سوالات متداول

 

چرا Snapchat باتری گوشی را بیشتر از حد مصرف می‌کند؟

 

Snapchat یکی از برنامه هایی است که مصرف باتری گوشی را افزایش می‌دهد. علت اصلی این مصرف بیشتر باتری، استفاده از دوربین و ویژگی‌های گپ و داستان ویدیویی برنامه است. همچنین، استفاده از سرویس های موقعیت مکانی برای گزارش مکان در زمان واقعی کاربر، باعث مصرف بیشتر باتری می‌شود. برای کاهش مصرف باتری در Snapchat، می‌توانید برخی از ویژگی‌های آن را غیرفعال کنید یا از برنامه های جایگزین با مصرف کمتر باتری استفاده کنید.

 

چگونه می‌توان به مصرف باتری گوشی توسط برنامه YouTube پایان داد؟

 

یکی از برنامه های پرطرفداری که بیشتر ما آن را استفاده می کنیم، YouTube است. با این حال ، استفاده از این برنامه می تواند مصرف باتری را افزایش دهد. با استفاده از ویژگی "به من یادآوری کن تا استراحت کنم" می توانید زمان تماشای YouTube را محدود کنید. این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا مصرف باتری گوشی هوشمند خود را کنترل کنید.

 

برنامه ی مخرب در گوشی شما چیست؟ لطفا برامون در قسمت دیدگاه ها بنویسید


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات