لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چگونه از واتساپ بکاپ بگیریم؟

چگونه از واتساپ بکاپ بگیریم؟

چگونه از واتساپ بکاپ بگیریم؟


مطمئناً ، از رسانه ها و پرونده های موجود در Google Photosیا Google Driveنسخه پشتیبان تهیه می شود ، اما بسیاری از برنامه های دیگر به طور خودکار از اطلاعات شما پشتیبان تهیه نمی کنند. یکی از آن برنامه ها محبوبیت فوق العاده WhatsApp است. 

 

چرا باید از واتساپ بکاپ بگیریم؟


تصور کنید منابعی پر از اطلاعات در واتساپ خود دارید و به یک باره از واتساپ پاک شود ، دیگر باز نمی گردد. در اینجا اگر از واتساپ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید ، یک نسخه ی کپی شده از آن ها در گوشی خود خواهید داشت و خیالتان راحت می شود. 

برای کمک به این موضوع ، WhatsApp همچنین یک عملکرد داخلی برای پشتیبان گیری از تمام پیام ها و رسانه های شما از طریق Google Drive در ابر دارد. می توان برنامه ریزی کرد که هر روز ، هفته یا ماه به صورت خودکار اجرا شود ، با گزینه اضافی پشتیبان گیری دستی هر زمان که بخواهید.

 

نحوه پشتیبان گیری از WhatsApp

 


•    روی سه نقطه در سمت راست بالا و سپس تنظیمات ضربه بزنید .
•    شیر چت ، و سپس چت پشتیبان گیری در پایین کلیک کنید
•    تنظیمات پشتیبان گیری WhatsApp خود را پیکربندی کنید.
در بالای صفحه ، زمان ایجاد نسخه پشتیبان از برنامه WhatsApp را مشاهده خواهید کرد ، به علاوه گزینه ای برای پشتیبان گیری فوری. در صورت امکان این کار را از طریق WiFi انجام دهید ، زیرا تهیه پشتیبان از رسانه می تواند از داده های تلفن همراه زیادی استفاده کند.

 

بازیابی نسخه پشتیبان از WhatsApp

 


هنگامی که می خواهید WhatsApp را روی تلفن جدید نصب کنید ، روند بازیابی همه پیام ها و رسانه ها از طریق پشتیبان گیری ساده است. قبل از شروع ، مطمئن شوید که به همان حساب Google وارد شده اید که برای تهیه نسخه پشتیبان از آن استفاده کرده اید.

نحوه بازیابی نسخه پشتیبان از WhatsApp


•    WhatsApp را باز کنید و شماره تلفن خود را تأیید کنید .
•    وقتی در هنگام راه اندازی از شما خواسته شد ، روی بازیابی ضربه بزنید .
•    روی Next ضربه بزنید و منتظر بمانید تا نسخه پشتیبان WhatsApp کامل شود.

 


WhatsApp ابتدا همه پیام های شما را بازیابی می کند ، سپس به رسانه ای می روید که ممکن است بیشتر طول بکشد. اگر در حال نصب مجدد برنامه روی تلفنی هستید که پشتیبان محلی دارد ، WhatsApp ممکن است به جای آن از آن کپی استفاده کند. به طور پیش فرض ، پشتیبان گیری محلی هر روز ایجاد می شود ، بنابراین ممکن است داده های جدیدتری نسبت به پرونده های پشتیبان مبتنی بر cloud داشته باشد.

 

جمع بندی


اگر این مطلب موبایل آباد براتون مفید بود، برای دوستاتون بفرسین. اگر بامشکل دیگری از اینستاگرام مواجه شدید در قسمت دیدگاه ها برامون بنویسید تا مقالات تخصصی برای مشکلات شما آماده کنیم و براتون تو سایت بارگزاری کنیم.
موبایل آباد آماده هر نوع خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری برای گوشی شما است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات