لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چگونه در اینستاگرام ایمن بمانیم؟

چگونه در اینستاگرام ایمن بمانیم؟

چگونه در اینستاگرام ایمن و ایمن بمانیم؟


اینستاگرام برنامه ای پرطرفدار در جهان است و روزانه افراد زیادی عکس ها ی خود را به این وسیله به اشتراک می گذرانند و احتمالا شما هم از این دسته افراد باشید.
به همین دلیل باعث شده برخی سودجویان و هکر ها واردعمل شده و اطلاعات حساب شما را بدزدند. بنابر این برای در امان ماندن از آن ها باید حساب خود را ایمن کنید. تنظیماتی وجود دارد که می توانید حریم خصوصی حساب خود را کنترل کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ کس به حساب شما نفوذ نمی کند. در اینجا نحوه ایمن سازی حساب اینستاگرام خود آورده شده است.

 

ایمن سازی اینستاگرام - ایجاد فرم احراز هویت


اگر نگران هستید که شخصی حساب شما را هک کند و بدون اجازه شما در اینستاگرام پست بگذارد ، تنظیم احراز هویت دو عاملی یک امر ضروری است. پس از وارد کردن رمز ورود ، به یک فرم احراز هویت دوم احتیاج دارید ، حتی اگر رمز ورود شما باشد ، یک هکر نمی تواند بدون دسترسی فیزیکی به دستگاه متصل به حساب شما دسترسی پیدا کند.

 

ایمن سازی اینستاگرام - حساب خود را خصوصی کنید


هنگام ارسال پیام به اینستاگرام ، هر کسی در سیستم عامل می تواند تصاویر و فیلم های شما را به طور پیش فرض ببیند. اگر فقط می خواهید با افرادی که واقعاً می شناسید تعامل داشته باشید ، حساب خود را از طریق تنظیمات، حریم خصوصی، حریم خصوصی حساب تنظیم کنید و حساب خصوصی را روشن کنید.

 

ایمن سازی اینستاگرام - وضعیت فعالیت را غیرفعال کنید


اینستاگرام دارای ویژگی است که به مردم امکان می دهد ببینند چه زمانی شما به طور فعال از این برنامه استفاده می کنید. فقط در پیام مستقیم خود به دنبال یک نقطه سبز کوچک در کنار عکس یک دوست باشید. آن را از طریق تنظیمات، حریم خصوصی، وضعیت فعالیت خاموش کرده و گزینه را خاموش کنید.

اینستاگرامتان مشکل پیدا کرده؟ اینجا کلیک کنید


ایمن سازی اینستاگرام - حسابها را در اینستاگرام مسدود کنید


اگر شخصی شما را آزار می دهد یا محتوای نامناسبی را ارسال می کند ، او را به اینستاگرام گزارش دهید. می توانید این کار را در صفحه نمایه حساب یا مستقیماً از طریق یک پست شخصی ، نظر ، پیام مستقیم یا استوری انجام دهید. فقط روی نماد سه نقطه ضربه بزنید در سمت راست بالای یک پست اینستاگرام یا پایین سمت راست یک داستان گزینه ی محدود کردن یا مسدود کردن را بزنید.
همچنین می توانید گزارش فرم را در وب سایت اینستاگرام نیز پر کنید. اگر اینستاگرام متوجه شود که حساب ، نظر یا ویدیو شرایط خدمات آن را نقض می کند ، حساب مورد نظر به حالت تعلیق در می آید. با گزارش یک حساب کاربری ، اینستاگرام به طور خودکار کاربر را برای شما مسدود می کند. با این حال ، می توانید با باز کردن منوی سه نقطه در حساب مورد نظر و انتخاب Block ، به طور دستی حساب را مسدود کنید.

ایمن سازی اینستاگرام - محدود کردن حساب در اینستاگرام


اینستاگرام همچنین اقدامات هدفمندتری را برای جلوگیری از زورگویی در سیستم عامل انجام داده است. اگر می خواهید بدون دنبال کردن پیگیری یا گزارش دادن از مشاهده پست ها و نظرات وی ، نظرات و اعلان های یک کاربر خاص را مخفی می کند ویژگی جدیدی به نام محدود کردن
برای فعال کردن این ویژگی ، به تنظیمات، حریم خصوصی، حسابهای محدود شده بروید و حسابها را به صورت دستی اضافه کنید. یا به نمایه کاربر بروید ، روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و محدود کردن را انتخاب کنید. در iOS می توانید برای محدود کردن نظر خود را به سمت چپ بکشید. پس از فعال کردن محدودیت ، نظرات در مورد ارسال های شما توسط کاربران محدود فقط برای آن شخص قابل مشاهده است. می توانید با ضربه زدن روی «مشاهده نظر» نظر را مشاهده کنید ، سپس تصویب ، حذف یا نادیده گرفتن را انتخاب کنید. هیچ اعلانی برای نظرات از یک حساب محدود دریافت نخواهید کرد.

اگر این مطلب از موبایل‌آباد برای شما مفید و کاربردی بود، آن را با سایر دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

برای تعمیر گوشی‌های همراه خود روی موبایل‌آباد حساب کنید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات