لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چگونه می توان با گوشی فارسی صحبت کرد؟

چگونه می توان با گوشی فارسی صحبت کرد؟

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

چگونه می‌توان با گوشی فارسی صحبت کرد؟

گاهی اوقات ممکن است گوشی دم دستتان نباشد و دسترسی به آن را نداشته باشید و مشغول کاری باشید. اما چاره چیست؟ آیا راهکاری برای حل کار کردن بدون اثر انگشت و لمس گوشی وجود دارد یا خیر؟ پاسخ این است، بله! شما می‌توانید با صدای خود برنامه ها را باز کرده و به اپلیکیشن و پیامرسان‌های گوشی دسترسی پیدا کنید که در ادامه این مطلب از موبایل آباد به آن‌ها می‌پردازیم. 


صحبت کردن با گوشی با استفاده از برنامه Google Voice Actions

Google Voice Actions به شما این امکان را می‌دهد بدون اینکه چندین بار به صفحه ضربه بزنید یا منوها را بزنید، کارهای زیادی را در تلفن Android انجام دهید. برای راه‌اندازی جستجوی صوتی کافیست دکمه جستجو در گوشی خود را فشار داده و نگه دارید و با گیرنده صحبت کنید تا به توابعی مانند پیام کوتاه، ناوبری، پست الکترونیکی، شماره‌گیری، جستجوی وب، یادداشت‌ها و پخش رسانه دسترسی پیدا کنید. همچنین با استفاده از این برنامه در گوشی می‌توانید Voice Actions را تنظیم کنید تا کلمات توهین‌آمیز را مسدود کند، تصاویر صریح را فیلتر کرده و به داشبورد حساب Google خود دسترسی پیدا کند.

 

مرورگر و میکروفون گوگل در گوشی 

این اساسی‌ترین قسمت اقدامات صوتی Google است. به سادگی جستجوی صوتی را راه‌اندازی کنید و وقتی میکروفون را روی صفحه مشاهده کردید با عبارات جستجوی خود صحبت کنید. مرورگر وب تلفن Android ما به طور مداوم در عرض چند ثانیه نتایج جستجو را برمی‌گرداند. میکروفون روی صفحه همچنین به عنوان شاخصی برای میزان صدای شما عمل می کند.

برقراری تماس تلفنی با صحبت کردن با گوشی 

برقراری تماس واقعاً آسان است: بگویید "تماس" و سپس نام مخاطب یا هر شماره تلفنی. پس از چند ثانیه نمایش صفحه تأیید (با دکمه‌های شماره‌گیری و لغو اگر می‌خواهید بلافاصله دستور را اجرا یا آنرا بکشید)، شماره گیر تماس را آغاز می‌کند.

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

ارسال پیام و ایمیل با صحبت کردن با گوشی 

ارسال متن از طریق صدا مطمئناً به یکی از محبوب‌ترین اقدامات صوتی تبدیل خواهد شد. برای این کار، بگویید "ارسال متن (یا پیام کوتاه) به..." از آنجا تمام کاری که باید انجام دهید این است که Send یا فرستادن پیام را بزنید.

 

بررسی حساب جیمیل با استفاده از صحبت کردن با گوشی 

اگر یک حساب Gmail دارید، بررسی ایمیل شما سریع است - فقط بگویید "به ایمیل بروید". البته این را هم بگوییم شما نمی‌توانید آدرس ایمیل خود را با صدای خود وارد کنید مگر اینکه از قبل در مخاطبین شما باشد.

دسترسی به Google Maps با استفاده از صدا در تلفن 

دسترسی به Google Maps برای مسیرها به نظر می‌رسد با صدا بسیار ویژگی جذابی باشد. می‌توانید "نقشه" یا "دستورالعمل‌ها" را به همراه آدرس، نام تجاری یا نوع تجارت بگویید. 


پخش رسانه در گوشی با استفاده از صدا 

بزرگترین ناامیدی Voice Actions این است که شما نمی‌توانید موسیقی ذخیره شده روی حافظه یا کارت حافظه تلفن خود را پخش کنید. در عوض ، با گفتن "گوش دادن به..." لیستی از برنامه‌های شخص ثالث سازگار با صدا از جمله Pandora ، Rdio ، Rhapsody و Slacker در تلفن ارائه خواهد شد. اما با وجود تمام حافظه‌های موجود در اکثر تلفن‌های هوشمند، امیدواریم که Google به زودی برنامه موسیقی محلی Android را به لیست اضافه کند. در حال حاضر هیچ دستوری برای پخش فیلم یا مشاهده عکس در دسترس نیست.


ارسال یادداشت به خود و تنظیم زنگ هشدار در تلفن با استفاده از صدا 

با استفاده از دستور "یادداشت برای خود"، لیست‌های مواد غذایی، یادآوری‌ها و لیست‌های کار را با همان راحتی ارسال نامه‌های الکترونیکی و متنی ایجاد کردیم. اما به جای راه‌اندازی یک برنامه یادداشت کامل، این دستور به سادگی یک پست الکترونیکی ایجاد می‌کند که به شما خطاب می‌کند و شما می‌توانید به عنوان پیش نویس ارسال یا ذخیره کنید.
تنظیم زنگ هشدار با استفاده از عملکردهای صوتی مستلزم بارگیری یک برنامه ساعت سازگار از Android Market است. به گفته گوگل، زنگ هشدار داخلی در Gingerbread از دستور "تنظیم زنگ هشدار" پشتیبانی می‌کند.

 

 

سخن آخر 

امیدواریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می‌توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

 

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.

2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.

3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند. همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

 

سوالات متداول

 

 

Google Voice Actions چه امکاناتی را برای کاربران تلفن های هوشمند اندروید فراهم می کند؟

Google Voice Actions به کاربران تلفن های هوشمند اندروید این امکان را می دهد که بدون نیاز به ضربه زدن چندین بار به صفحه یا منوهای گوشی، با استفاده از جستجوی صوتی، کارهای زیادی را انجام دهند. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه جستجو در گوشی، کاربر می تواند با استفاده از صدای خود به توابعی مانند پیام کوتاه، ناوبری، پست الکترونیکی، شماره گیری، جستجوی وب، یادداشت ها و پخش رسانه دسترسی پیدا کند. همچنین با استفاده از این برنامه، کاربر می تواند Voice Actions را تنظیم کند تا کلمات توهین آمیز را مسدود کند، تصاویر صریح را فیلتر کرده و به داشبورد حساب Google خود دسترسی پیدا کند.

چگونه می‌توان جستجوی صوتی را با استفاده از Google Voice Actions راه اندازی کرد؟

برای راه اندازی جستجوی صوتی با Google Voice Actions، کاربر باید دکمه جستجو در گوشی خود را فشار داده و نگه دارید و با گیرنده صحبت کنید تا به توابعی مانند پیام کوتاه، ناوبری، پست الکترونیکی، شماره گیری، جستجوی وب، یادداشت ها و پخش رسانه دسترسی پیدا کنید. مرورگر وب تلفن Android نیز به طور مداوم در عرض چند ثانیه نتایج جستجو را برمی گرداند. همچنین، میکروفون روی صفحه به عنوان شاخصی برای میزان صدای کاربر عمل می کند.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات