لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

کار نکردن صفحه کلید گوشی

کار نکردن صفحه کلید گوشی

حل مشکل کار نکردن صفحه کلید گوشی سامسونگ


اگر با صفحه کلید سامسونگ یا Android خود مشکلی دارید؟ نگران نباشید. چندین راه حل آسان برای عیب‌یابی این مشکل در دسترس است و ما در اینجا به بررسی موثرترین موارد برای بازگرداندن صفحه کلید در دستگاه سامسونگ شما می پردازیم. همچنین اگر می‌خواهید گوشی خود را به راحتی تعمیر کنید و از خدمات تعمیرات موبایل شرکت موبایل آباد استفاده کنید؛ میتوانید از طریق سایت مرکز نسبت به تعمیر گوشی خود اقدام کنید.

 

حل مشکل کار نکردن صفحه کلید گوشی سامسونگ - راه اندازی مجدد گوشی 


برای حل مشکل کار نکردن صفحه کلید گوشی سامسونگ، اولین کاری که می‌خواهید هنگام اشکال زدایی دستگاه Samsung خود انجام دهید، ریستارت کردن گوشی است. در واقع شما می‌خواهید تلفن خود را به صورت دستی راه اندازی کنید تا بتواند حافظه RAM را تمیز کرده و دوباره به نرم افزار آن راه اندازی کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه روشن / خاموش را پایین نگه دارید تا صفحه خاموش شود و سپس گزینه تنظیم مجدد دستگاه را انتخاب کنید. پس از راه اندازی مجدد ، صفحه کلید خود را آزمایش کنید تا ببینید آیا با این کار مشکلی برطرف شده است. اگر گزینه تنظیم مجدد عمومی کار نکند، می توانید موارد خاص تری را امتحان کنید.

 

تنظیم مجدد صفحه کلید سامسونگ 

با کمی پیمایش منو می توانیم صفحه کلید سامسونگ را مجبور به تنظیم مجدد کنیم. این راه حل به احتمال زیاد مشکل را برطرف می کند زیرا مستقیماً به برنامه تحت تأثیر قرار می گیرد. برای تنظیم مجدد صفحه کلید سامسونگ خود ، این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

 


پاک کردن داده های صفحه کلید گوشی سامسونگ

شاید داده‌های برنامه صفحه کلید سامسونگ شما خراب باشد که این امر مانع از اجرای برنامه مطابق انتظار می‌شود. برای حل آن، داده های آن را پاک کنید. برای این کار به بخش تنظیمات گوشی رفته و  در بخش برنامه ها صفحه کلید را انتخاب کنید و داده های برنامه را پاک کنید.

 

بررسی بروز رسانی برنامه صفحه کلید گوشی سامسونگ

مطمئن شوید دستگاه های سامسونگ یا Android با آخرین به روزرسانی‌ها به روز هستند. به روزرسانی‌ها اغلب خطاهای نرم افزاری را رفع و جنبه های سیستم عامل فعلی را بهبود می‌بخشندو بعضی اوقات، هنگامی که دستگاه سامسونگ به روز نشده است، برخی از برنامه ها هنگام اجرا سازگار نیستند.  به «/ Settings> About Device بروید» روی بروزرسانی نرم افزار و به روزرسانی سیستم ضربه بزنید. در صورت بروزرسانی ، حتماً Samsung خود را به روز کرده و تلفن را دوباره راه اندازی کنید.

 

بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه

مطمئن ترین راه ممکن، بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه است و مشکل را از ریشه حل می‌کند. 
•    برای این کار ابتدا گوشی را خاموش کرده 
•    سپس فشار همزمان دکمه های زیر و نگهداشتن آنها برای 5 الی 8 ثانیه   
•    ولوم بالا + پاور + خانه      Volume UP + Power + Home+( در گوشی های مدل قدیمی )
•    (در برخی گوشی های جدید)  ولوم بالا + پاور +Volume UP + Power + Bixby

جمع بندی

موبایل آباد با داشتن متخصصین فعال و باتجربه در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در خدمت شماست. اگر نمی توانید هنوز صفحه کلید گوشی شما کارنکرد، همین حالا با کارشناسان ما در موبایل‌ آباد تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا دقایقی بعد نمایندگان حرفه ای ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.


برای تکمیل فرم به این قسمت وارد شوید


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات