لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گلکسی اس 7 اج با رنگ سیاه مرواریدی از 2 روز دیگر در کره

گلکسی اس 7 اج با رنگ سیاه مرواریدی از 2 روز دیگر در کره

طبق اخبار به دست آمده سامسونگ قصد دارد جهت رقابت با آیفون 7 جت بلک  ، گوشی موبایل گلکسی اس 7 اج گلاسی بلک (Galaxy S7 Edge Glossy Black) را طراحی و روانه بازار کند . حال بر اساس خبر منتشر شده‌ در وب‌سایت SamMobile ، این گوشی به همین زودی‌ها روانه بازار خواهد شد .

در این خبر آمده که نسخه سیاه‌تر پرچمدار سامسونگ با نام سیاه مرواریدی (Pearl Black) در تاریخ 9 دسامبر (19 آذر) در دسترس کاربران کره‌ای قرار خواهد گرفت .

گلکسی-اس-7-اج-گلاسی-بلک

اگر بخواهیم به تصاویر درز پیدا کرده از گوشی گلکسی اس 7 گلاسی بلک اعتماد کنیم ، تفاوت زیادی بین این گوشی با نسخه اونیکس بلک (Onyx Black) نمی‌بینیم . در واقع به نظر می‌رسد فقدان کنتراست در گلکسی اس 7 گلاسی بلک باعث می‌شود این گوشی کمی تخت و بی‌روح به نظر برسد . هرچند به احتمال زیاد با استقبال کاربران و طرفداران برند سامسونگ مواجه شده و به عنوان رقیبی جدی برای نسخه جت بلک گوشی آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) قد علم کند .

این احتمال وجود دارد که کاربران تقاضای بالایی برای خرید گوشی گلکسی اس 7 سیاه مرواریدی داشته باشند . این اتفاق فرصتی بسیار خوب برای سامسونگ خواهد بود تا بتواند عملکردی بهتر نسبت به رقیب سنتی و دیرینه خود ، یعنی اپل داشته باشد . اما باید به این نکته نیز توجه داشت که عرضه یک گوشی با رنگی خاص نمی‌تواند باعث شود کاربران سرسخت و تعصبی iOS تغییر عقیده داده و به سمت استفاده از گوشی‌های اندرویدی تغییر جهت دهند . پس اگر سامسونگ قصد دارد کاربران آیفونی را به سمت خود جلب کند ، باید اقدامی بسیار بهتر و فراتر از تولید یک گوشی با یک رنگ خاص از خود نشان دهد .


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات