لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گوشسی هوشمند Movie phone با قابلیت تبدیل شدن به ویدئو پرژکتور

گوشسی هوشمند Movie phone با قابلیت تبدیل شدن به ویدئو پرژکتور

بسیاری از افراد Moviphone را به عنوان نام یک اپلیکیشن می‌شناسند. اما اشتباه نکنید! این یکی گوشی دارای ویدئو پرژکتور است. در سال گذشته، موجی در گوشی‌های میان‌رده ایجاد شد که با قابلیت‌های خاص که برای همه افراد کاربرد ندارد. این در مورد Moviphone هم وجود دارد. این گجت هوشمند دارای ویدئو پروژکتور داخلی است که درر ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.


پخش تصاویر 100 اینچ در گوشی Moviphone

همانطور که از نام گوشی مشخص است، همه چیز در مورد فیلم است. این گجت دارای ویدئو پروژکتور 50 لومنزی با رزولوشن 720p HD که می‌تواند تصاویری تا 100 اینچ را پخش کند و به راحتی هر فیلمی بخواهید را بر روی دیواری به اندازه بزرگ بیاندازید و لذت ببرید. این ویدئو پروژکتور هر چیزی که بر روی صفحه گوشی نمایش داده می‌شود را پخش می‌کند. اگر در حال تماشای فیلم باشید، آن را پخش  می‌کند؛ برای نمونه اگر در حال مشاهده یک فایل پاورپوینت باشید وبخواهید محتوایی را در نمایش دهید، این دستگاه این کار را برای شما انجام می‌دهد.  البته نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی طراحی این دستگاه، جای‌گذاری مناسب ویدیو پروژکتور است. هنگامی که از ویدیو پروژکتور استفاده نمی‌کنید، هرگز نمی‌توانید وجود چنین بخشی را در گوشی Moviphone تشخیص دهید


قابلیت های گجت هوشمند Moviphone

از قابلیت های این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول‌ اچ‌دی و حضور سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد. در بخش سیستم‌عامل نیز Moviphone از نسخه‌ی خالص اندرویدی استفاده می‌کند. تمامِ این‌ها در کنار حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی، درگاه USB-C، باتری 4000 میلی‌آمپری و پردازنده‌ی 8 هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، نوید یک گوشی با مشخصات قابل قبول می‌دهد.

Moviphone اولین گوشی با پرژکتور داخلی نیست!

درواقع این گوشی هوشمند اولین گوشی نیست که به تازگی تولید شده و پیش از آن گوشی‌هایی با ویدئو پرژکتور داخلی نظیر سامسونگ گلکسی beam و موتورولا سری Z نیز در سال 2012 تولید شده بودند.


قیمت گوشی هوشمند  Moviphone  

این دستگاه با نسخه‌ی حافظه‌ 128 گیگابایتی خواهد بود. همچنین Moviphone  این گجت هوشمند قرار است با برچسب قیمت 599 دلار در بازار عرضه شود.

مشخصات کلی گوشی هوشمند Moviphone

•    صفحه 5.5 اینچ OLED با رزولوشن 1,920x1,080
•    اندروید 7
•    پردازنده  8 هشته ای 1.5 گیگاهرتز مدیاتک
•    128 گیگابایت حافظه داخلی
•    4 گیگابایت رم
•    دوربین جلو 8 مگاپیکسلی
•    باطری 4000 میلی آمپر
•    USB-C
•    اسکنر اثر انگشت
•    NFC


 

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات