لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گوشی های ارزان دانش آموزی

گوشی های ارزان دانش آموزی

 با تمام شدن تعطیلی‌ها و با آغاز فعالیت رسمی مدارس، بخشی از فعالیت ها به صورت آنلاین انجام می‌شود و دغدغه‌ی بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان، خرید موبایل هوشمند به روز، قابلیت‌های به نسبت خوب و با قیمت ارزان هستند. اما با توجه به شرایط کنونی بازار و قیمت‌های نجومی بالا گوشی‌‌ها، چگونه می‌توان یک تلفن‌همراه هوشمند با چنین قابلیتی را خریداری کرد؟ در جواب این سوال صادقانه باید گفت که این مسئله قابل حل برای شما خواهد بود! شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید با توجه به نکات زیر، گوشی مناسب تحصیل خود را پیدا کنید. 

 

نکاتی برای خرید گوشی ارزان

• پردازشگراز مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری و سیستم‌عامل گوشی یا به عبارتی دیگر، مغز متفکر یک تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند و درصورتی‌که از اپلیکیشن‌های آموزشی مانند شاد و نیز بازی‌های سنگین و دیتا دار استفاده می‌کنید، حتماً به پردازشگر گوشی دقت کنید؛ زیرا هرچقدر که پردازشگر و تعداد هسته‌ها بیشتر باشد، اجرای برنامه‌ها در گوشی بسیار راحت‌تر برای شما خواهد بود.

• حافظه داخلی و رم: از دیگر قطعات مهمی که حتماً در گوشی باید توجه شود و در صورتی که مقدار آن‌ها بیشتر باشد، سرعت انتقال برنامه‌ها بهتر و نیز فضای بیشتری را در حافظه گوشی برای اضافه کردن برنامه‌ها خواهید داشت.

• نمایشگر: بدون شک صفحه‌نمایش نیز تأثیر به سزایی در خرید گوشی خواهد داشت. زیرا در صورت بی‌کیفیت نشان دادن تصاویر و محتوا، به سلامت چشم‌هایتان آسیب خواهد رساند. نمایشگرهای 4.5 الی 5 اینچی معمولاً ابعاد مناسبی هستند که می‌توانید خریداری کنید. اما اگر بیشتر از این مقدار بود باز هم خوب است. اما برای در دست گرفتن آن باید مراقب بود.

• باتری: البته این بخش زمانی برای شما دارای اهمیت است که کارهای شما طولانی باشد و هر چقدر ظرفیت باتری گوشی بیشتر شود، مدت زمان طولانی‌تری را در اختیارتان خواهد بود.

 

مدل گوشی های مناسب دانش آموزی

در ادامه چند مورد از گوشی‌های مناسب و ارزان قیمت را برای امور دانش‌آموزی به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 خرید گوشی موبایل گلکسی M11سامسونگ

Samsung Galaxy M11 به صفحه نمایش 6.4 اینچی PLS TFT با رزولوشن 1560 × 720 پیکسل مجهز شده است.

سخت افزار گوشی گلکسی m11

این تلفن هوشمند دارای 3, 4 گیگابایت RAM و 32 , 64 گیگابایت حافظه داخلی است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های درسی خود را ذخیره کنید. همچنین سامسونگ Galaxy M11 توسط پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 450 از نوع کوالکام مجهز شده است.

 

مشخصات دوربین گلکسی m11

دوربین عقب این دستگاه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی (عریض)  5 مگاپیکسل (فوق عریض) 2 مگاپیکسل (عمق) تشکیل شده و در قسمت جلوی آن نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی (عریض) مناسب عکاسی سلفی می‌باشد.

باتری Galaxy m11

این گوشی با یک باتری غیر قابل جابجایی 5000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری و نیز شارژ سریع باتری 15 وات تغذیه می‌شود.

 

برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی M11  کلیک کنید.

 

خرید گوشی موبایل A01گلکسی سامسونگ

Galaxy A01 دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی است که وضوح 720 در 1520 پیکسل را ارائه می‌دهد.

سخت افزار گوشی گلکسی A01

گلکسی A01 با 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی یکپارچه است در حالی که حافظه داخلی را می‌توان با کمک کارت microSD تا 512 گیگابایت (شکاف اختصاصی) افزایش داد. همچنین سامسونگ Galaxy A01 توسط پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 439 از نوع کوالکام مجهز شده است.

 

دوربین گوشی Galaxy A01

این گوشی هوشمند از یک دوربین دوتایی که از سنسور عمق 13 مگاپیکسلی (عریض) AF  2 مگاپیکسل در سمت عقب می‌باشد، تشکیل شده است در جلو نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی مناسب سلفی قرار دارد.

باتری گوشی گلکسی A01

 این دستگاه با یک باتری لیتیومی غیر قابل جابجایی 3000 میلی آمپر ساعتی سوخت گیری می‌شود.

 

برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A01 اینجا کلیک کنید.

 

 خرید گوشی شیائومی ردمی 9

اندازه این گوشی هوشمند 6.53 اینچ است و صفحه‌نمایش آن از نوع لمسی خازنی IPS LCD می‌باشد که رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل را ارائه می دهد. همچنین صفحه دستگاه توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود.

سخت افزار گوشی ردمی 9

گوشی ردمی 9 با 3 , 4 گیگابایت رم با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی در بازار وجود دارد. این تلفن هوشمند توسط پردازنده مدیاتک Helio G80 با گرافیک GPU Mali-G52 MC2 مجهز شده است.

 

دوربین شیائومی Redmi 9

پشت این گوشی از دوربین چهارگانه تشکیل شده است: لنزهای حسگر عمق 13 مگاپیکسلی (عریض)  8 مگاپیکسلی (فوق تصویری)  5 مگاپیکسلی (ماکرو)  2 مگاپیکسلی که به گرفتن تصاویر، باتجربه حرفه‌ای کمک می کند. دوربین جلو دارای یک سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (عریض) است.

باتری گوشی ردمی 9

این تلفن هوشمند توسط یک باتری غیر قابل جابجایی 5020 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری شارژ سریع 18 وات تأمین می‌شود.

 

برای خرید گوشی شیائومی ردمی 9  با 3 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی  و برای خرید گوشی شیائومی ردمی 9 با 4 گیگ و 64 گیگابایت حافظه داخلی کلیک کنید.

 

 خرید گوشی شیائومی ردمی 9C

 این گوشی هوشمند 6.53 اینچ است و صفحه‌نمایش آن لمسی خازنی IPS LCD است که رزولوشن 720 در 1600 پیکسل را ارائه می‌دهد.

سخت افزار ردمی 9C

این دستگاه توسط نسخه ذخیره سازی 32 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم در حالی که نسخه ذخیره سازی 64 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم و eMMC 5.1 ذخیره سازی ارائه می‌شود. همچنین گوشی شیائومی ردمی 9C توسط پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G35 و پردازنده گرافیکی Mali-G31 مجهز شده است.

 

دوربین گوشی شیائومی ردمی 9C

دوربین عقب از یک دوربین سه گانه تشکیل شده است که شامل 13 مگاپیکسل (عریض)  5 مگاپیکسل (ماکرو)  2 مگاپیکسل (عمق) است. دوربین جلو از یک دوربین 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

باتری گوشی شیائومی ردمی 9C

گوشی موبایل ردمی 9c توسط یک باتری غیرقابل جابجایی 5000 میلی آمپری ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری تأمین می‌شود.

 

برای خرید گوشی شیائومی ردمی 9C  با 2 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و برای برای خرید گوشی شیائومی ردمی 9C با 3گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلیکلیک کنید.

 

 خرید گوشی گلکسی a10s

این گوشی هوشمند دارای فناوری صفحه لمسی خازنی IPS LCD است و اندازه آن 6.2 اینچ است که رزولوشن 720 15 1520 پیکسل را ارائه می‌دهد.

سخت افزار گوشی سامسونگ A10s

گوشی A10s با 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن هوشمند بر روی سیستم عامل Android 9.0 کار می‌کند و از چیپ ست مدیاتک MT6762 Helio P22 پشتیبانی می‌کند.

 

دوبین گوشی گلکسی A10s

این گوشی از دوربین‌های دوگانه 13 مگاپیکسل ، f / 1.8 ، 28 میلی متر (عریض) ، AF و 2 مگاپیکسل ، f / 2.4 ، سنسور عمق مجهز شده است.

باتری گوشی سامسونگ A10s

این گوشی باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری دارد که می‌تواند به راحتی، 1 روز تمام را برای شما کار کند.

برای خرید گوشی گلکسی a10s  کلیک کنید.

 

خرید گوشی شیائومی ردمی 9A

اندازه این گوشی هوشمند 6.53 اینچ است و صفحه نمایش آن صفحه لمسی خازنی IPS LCD است که رزولوشن x 1600 720 پیکسل را ارائه می دهد.

 

سخت افزار گوشی Redmi 9A

این تلفن هوشمند با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که با microSDXC (شکاف اختصاصی) قابل افزایش است. این تلفن هوشمند توسط پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G25 با پردازنده گرافیکی Mali-G31 تغذیه می‌شود.

 

 باتری گوشی شیائومی ردمی 9A

همچنین این تلفن هوشمند توسط یک باتری غیرقابل جابجایی 5000 میلی آمپری از نوع لیتیوم پلیمری تأمین می‌شود

برای خرید گوشی شیائومی ردمی 9A کلیک کنید

 خرید گوشی گلکسی A11

این گوشی مجهز به صفحه نمایش لمسی خازنی TFT است که دارای اندازه 6.14 اینچ با وضوح 1560 در 720 پیکسل را ارائه می‌دهد.

سخت افزار گوشی Galaxy A11

این مدل گوشی دارای گزینه‌های 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی رم است در حالی که حافظه داخلی 32 گیگابایت است، به شما امکان می‌دهد خاطرات خود را ذخیره کنید. این تلفن هوشمند توسط پردازنده اسنپدراگون 450 از نوع کوالکام مجهز شده است.

 

دوربین گوشی سامسونگ A11

دوربین گوشی گلکسی A11 از یک دوربین سه گانه تشکیل شده است: 13 مگاپیکسل (عریض)  5 مگاپیکسل (فوق عریض)  2 مگاپیکسل نیز برای تشخیص عمق قرار دارند. همچنین در جلواین گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکسبرداری سلفی وجود دارد، می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را از شما بگیرد.

باتری گوشی گلکسی A11

این گوشی با یک باتری غیر قابل جابجایی لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپرساعتی  و شارژ سریع باتری 15 وات تغذیه می‌شود.

برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A11  کلیک کنید.

 

نتیجه گیری

همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این گوشی‌ها از نظر کارایی بسیار برای شما دانش‌آموزان مناسب هستند، همچنین اگر قصد خرید گوشی‌های مناسب دانش آموزی را دارید، می‌توانید آن را در فروشگاه موبایل‌آباد ارزان خریداری کنید.

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات