لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گوشی لنوو لیجن دوئل 2 معرفی شد

گوشی لنوو لیجن دوئل 2 معرفی شد

گوشی لنوو لیجن دوئل 2 معرفی شد

 

امروز ، لنوو گوشی پرچمدار جدید خود را با نام Lenovo Legion Phone Duel 2 معرفی کرد. گوشی گیمینگ Lenovo Legion Phone Duel 2 با ترکیبی باورنکردنی از یک محفظه بخار خنک کننده منفعل بزرگ ، یکپارچه و بزرگ Twin Turbo-Fan به طور هوشمند خنک می شود و در نتیجه یک سیستم حرارتی کامل برای اوج عملکرد و FPS قابل اطمینان ایجاد می کند.


بررسی ظاهری گوشی لنوو لیجن دوئل 2 


Lenovo Legion Phone Duel 2  پشت آن نیمه باز است تا تراشه کوالکام را در داخل نشان دهد. Lenovo Legion Phone Duel 2  با رنگ مشکی براق و Titanium White 4  دارای نور RGB است. همچنین چهار میکروفون لغو کننده نویز بهینه سازی شده هوش مصنوعی حتی در محیط های شلوغ نیز صدای با کیفیت جریان بهتری را ارائه می دهند.
همچنین سیستم خنک کننده یکپارچه ، فعال ، توئین توربو با قدرت بیشتر می تواند گرمای زیادی داشته باشد. Lenovo با سیستم خنک کننده یکپارچه ، فعال و Twin Turbo-Fan مرزهای طراحی تلفن های هوشمند مخصوص بازی های موبایلی را دوباره کنترل می کند تا همه چیز را برای بازی بیشتر دستگاه خنک نگه دارد. با طراحی متعادل ATA 2.0 تلفن Lenovo Legion که برای کمک به رفع نگرانی های ناشی از گرمای بیش از حد طراحی شده است ، این امکان وجود دارد که پردازنده مرکزی در وسط قرار گیرد و دست گیمرها را از هرگونه اتلاف گرما دور نگه دارد. برای کنترل حرارتی بیشتر ، فن های دوتایی با هم کار می کنند تا جریان هوا را از طریق اجزای داغ هنگام بازی برای حداکثر خنک کننده و عملکرد آماده نبرد ، منتقل کنند.

 

نمایشگر گوشی لنوو لیجن دوئل 2 


صفحه نمایش این گوشی 6.92 اینچی AMOLED) 2460 10 1080) با کیفیت HDR دارای نرخ تجدید سریع 144 هرتز و سرعت واکنش قابل توجه نمونه برداری لمسی 720 هرتز است. پردازنده Pixelworks 6 i6 مجهز به هوش مصنوعی تجربه بصری فوق العاده ای را با تصاویر فوق العاده زنده ، رنگ های غنی تر و جزئیات واضح تر فراهم می کند.


مشخصات سخت افزاری گوشی Lenovo Legion Phone Duel 2


 این گوشی پرچمدار دارای یک پردازنده ی  Qualcomm Snapdragon 888 5G Mobile Platform ، حافظه تا 18 گیگابایت LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS  3.1  است. همچنین قابلیت هایی مانند Octa-Trigger و Dual HaptiX تجربه ای شبیه کنترل کننده کنسول را به شما ارائه می دهد که عمیقا بصری و کاملاً باورنکردنی است. 

 

بررسی دوربین گوشی Lenovo Legion Phone Duel 2


همچنین دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی که به صورت افقی در پشت این گوشی قرار گرفته است، به گیمرها امکان می دهد ویژگی های سرگرم کننده هوش مصنوعی (AI) مانند حذف پس زمینه و استفاده از فیلترهای سبک و جلوه های آواتار متحرک را تجربه کنند. 


بررسی باتری گوشی لنوو لیجن دوئل 2 


در داخل نیز ، باتری دوگانه 2750 میلی آمپر ساعتی با مجموع ظرفیت 5500 در این گوشی استفاده شده است.  همچنین یک شارژر سریع w90 واتی برای شارژ کردن باتری های این گوشی استفاده شده است که که شارژ باتری این گوشی را از 0 به 100 درصد می رساند.


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات