لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

گوشی گیمینگ کوالکام با همکاری ایسوس در راه است

گوشی گیمینگ کوالکام با همکاری ایسوس در راه است

آن روی سکّه کوالکام، شرکت آمریکایی تولیدکننده تراشه‌های محبوب اسنپ‌دراگون، تاکنون با تولید تراشه‌های مختلف در سری‌های مختلف، به گوشی‌های هوشمند جان و توان بخشیده است.

درهمین‌شرایط ایسوس، یکی از شرکت‌های به‌نام در حوزه‌ فناوری است که یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ویژه‌ی بازی است. قلب تپنده‌ی گوشی‌های سری ROG یا همان گوشی‌های ویژه‌ی بازی ایسوس آخرین پردازنده‌های سری پرچمدار کوالکام است که به‌لطف همین اسنپ‌دراگون‌های محبوب، گوشی‌های ویژه‌ی بازی ایسوس عملکردی فوق‌العاده در اجرای بازی‌ها دارند. حال چندی پیش کوالکام با ارسال دعوت‌نامه‌هایی، خبر از رویداد پیش‌روی خود برای معرفی اسنپ‌دراگون 875، اخرین نسخه از تراشه‌های کوالکام برای پرچمدارها داد؛ اما شایعات حاکی از این است که کوالکام خبرهای خوش دیگری هم برای طرفدارانش دارد.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد، قصد دارد هنگام معرفی تراشه‌ی جدید خود، از گوشی هوشمندش که با همکاری ایسوس تولید شده نیز رونمایی کند.

تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 876، تراشه‌ای قدرت‌مند با هسته‌های مرکزی Cortex – X1 است که درصورت صحت اطلاعات و شایعات منتشر شده، گوشی جدید کوالکام، اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به این تراشه‌ی قدرت‌مند مجهز خواهد شد.

با وجود اینکه هیچ اطلاعاتی، حتی نام گوشی گیمینگ کوالکام منتشر نشده، با درنظر داشتن سابقه و توانایی کوالکام در تولید تراشه‌هایی برای گوشی‌های هوشمند و توانایی ایسوس در تولید گوشی‌های هوشمند ویژه‌ی بازی توان‌مند، احتمال می‌رود که پرچمدار آینده‌ی کوالکام نیز دستاوردی قابل ستایش برای عاشقان بازی‌های موبایل خواهد بود. 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات