لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون 

اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون 

اتصال گوشی اندرویدی به تلویزیون 


آیا می خواهید چیزی را که از طریق تلفن هوشمند در تلویزیون دارید تماشا کنید؟ بسیاری از افراد از ما می پرسند چگونه می تونم گوشیم به تلویزیون وصل کنم یا اصلا نمیتونم گوشیم به تلویزیون وصل کنم. نگران نباشید در ما ساده ترین روش های اتصال گوشی به تلویزیون را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

راه های اتصال گوشی به تلویزیون


روش های مختلفی وجود دارد که می توانید محتوا را از صفحه تلفن خود در تلویزیون جریان دهید یا آن را آینه کنید. می توانید از کابل USB یا کابل HDMI استفاده کنید ، اما کابل ها همیشه مناسب نیستند. کابل شما ممکن است کابل مناسبی برای اتصال تلفن شما به تلویزیون نباشد یا نتواند از دستگاه شما به تلویزیون برسد و در نتیجه آن را بی فایده می کند.

 

بیشتر بخوانید: اتصال گوشی آیفون به تلویزیون


اتصال بی سیم گوشی اندروید به تلویزیون


یک راه ساده تر و سریع این است که تلفن خود را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کنید. این که بخواهید YouTube را پخش جریانی کنید یا یک جلسه بزرگنمایی انجام دهید، این راهنما توضیح می دهد که چگونه می توانید تلفن Android خود را به طور بی سیم به تلویزیون وصل کنید.

 

نحوه اتصال بی سیم تلفن Android خود به تلویزیون


روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای اتصال بی سیم تلفن Android خود به تلویزیون استفاده کنید. این موارد شامل استفاده ازGoogle Chromecast ، Mirroring Screen Android ، Smart View و Roku است.

 

Google Chromecast اتصال گوشی به تلویزیون  


می توانید از دستگاه پخش جریانی رسانه مانند Google Chromecast  برای اتصال گوشی به تلویزیون استفاده کنید تا محتوای تلفن Android شمادر آن نمایش داده شود. اگر درگاه خود پورت Micro HDMI ندارید، Google Chromecast  یک گزینه مقرون به صرفه است که به شما امکان می دهد به صورت بی سیم تلفن اندروید خود را به تلویزیون متصل کنید.
پس از اتصال دانگل Chromecast به تلویزیون ، برنامه گوگل هوم  را برای شناسایی Chromecast تنظیم کرده و برای کمک به راه اندازی آن اتصال ایجاد کنید.

 

از مطالب جدید موبایل آباد دیدن کنید


اتصال گوشی به تلویزیون - نصب Google Home روی گوشی 

برنامه Google Home به شما کمک می کند تا نمایشگر تلفن Android خود را در تلویزیون نمایش دهید.

•    برای نصب برنامهGoogle Home  به Google Playstore  بروید. 
•    پس از نصب، گوگل هوم را راه اندازی کنید، با حساب دلخواه خود وارد سیستم شوید و سپس دستگاه، اتاق و شبکه WiFi مورد استفاده برای اتصال را انتخاب کنید.
•    بعد از راه اندازی برنامهGoogle Home ، می توانید روی دستگاهی که می خواهید پخش کنید، در این مورد روی تلفن Android خود، ضربه بزنید و سپس روی Cast my screen ضربه بزنید تا محتوا در تلویزیون شما منعکس شود.

گوشی های اندرویدی از عملکرد بازتاب صفحه نمایش پشتیبانی می کند، که برای برنامه هایی که دکمه Cast ندارند کار می کند. با پایین کشیدن سایه تنظیمات در تلفن Android خود ، می توانید از ویژگی بازتاب صفحه از برنامه Google Home استفاده کنید یا دکمه Cast را بررسی کنید.

 

 

(توجه کنید اگر تلفن Samsung Galaxy دارید، می توانید از ویژگی Smart View برای اتصال بی سیم تلفن خود به تلویزیون استفاده کنید. مکانی را که می خواهید صفحه نمایش تلفن خود را مشاهده کنید انتخاب کنید و دستگاه معکوس صفحه ای را که می توانید برای اتصال تلفن خود به تلویزیون در نزدیکی آن استفاده کنید بررسی کنید.)


اتصال گوشی به تلویزیون با استفاده از روکو


Roku یک پخش کننده رسانه است که می توانید برای اتصال بی سیم تلفن به تلویزیون خود استفاده کنید. Roku از ریخته گری پشتیبانی می کند و در تنظیمات آن یک گزینه بازتاب صفحه نیز تعبیه شده است. با این حال ، Roku با دستگاه های اپل مانند iPhone ، iPad یا Mac کار نمی کند.

 

 

طریقه استفاده از روکو


برای استفاده از Roku برای این منظور ، تنظیمات را در تلفن Android خود باز کرده و روی Display> Cast ضربه بزنید . تلفن شما و دستگاه Roku باید در یک شبکه وای فای یکسان باشند تا اتصال با موفقیت کار کند.

 

برنامه DLNA   


اگر تلویزیون شما از بازتاب سامسونگ به سامسونگ پشتیبانی نمی کند، می توانید از یک برنامه DLNA برای پخش مستقیم فایل های رسانه ای از تلفن Android خود به تلویزیون استفاده کنید. با این حال ، پرونده ها نباید از ویژگی های DRM (مدیریت حقوق دیجیتال) برخوردار باشند ، به عنوان مثال فیلم هایNetflix ، که از DRM محافظت می شوند.

 

 

برنامه های دیگر مانند LocalCasts و AllCast به شما امکان می دهند موسیقی، فیلم ها و عکس های خود را در تلویزیون هوشمند یا کنسول پخش کنید. با AllCast می توانید به جای اینکه ابتدا پرونده ها را در تلفن بارگیری کنید ، فایل های رسانه ای را از Dropbox به تلویزیون منتقل کنید.
همچنین می توانید از برنامه Plex برای انتخاب رسانه موردنظر برای پخش جریانی استفاده کرده و از طریق DLNA آن را به تلویزیون خود بفرستید.

 

اگر روش های دیگری دارید که برای اتصال بی سیم تلفن خود به تلویزیون استفاده می کنید ، در مورد آنها درباره ما بگویید.

 

 


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات