لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی اشتراک بی‌سیم سامسونگ Galaxy S21 و نحوه استفاده از آن

معرفی اشتراک بی‌سیم سامسونگ Galaxy S21 و نحوه استفاده از آن

جدیدترین دستگاه های Galaxy S21 سامسونگ شارژ بی سیم معکوس را  ارائه می دهند که سامسونگ اکنون آن را تقسیم برق بی سیم می نامد. این ویژگی به خودی خود جدید نیست. سامسونگ در ابتدا روی آن با دامنه S10 راه اندازی شد و شارژ معکوس هم اکنون در تعدادی از دستگاه های دیگر نیز موجود است اما شاید از خود بپرسید که چگونه از Galaxy S21 خود برای شارژ ساعت هوشمند یا آیفون دوست خود استفاده کنید؟

چه دستگاه‌هایی را می‌توان با استفاده از گلکسی S21 شارژ کرد؟

هر گونه دستگاهی که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند ، می تواند با Galaxy S21 شارژ شود که شامل آیفون های اپل از آیفون 8 و جدیدتر ، هر دستگاه اندرویدی با شارژ بی سیم و همچنین Galaxy Buds سامسونگ یا Galaxy Watch 3 است. 

 

نحوه شارژ دستگاه S21 با استفاده از اشتراک برق بی‌سیم 

برای شروع شارژ دستگاه با استفاده از Galaxy S21 ، باید قفل Galaxy S21 خود را باز کنید و با یک کش رفتن دو بار صفحه تنظیمات سریع را از بالای صفحه پایین بکشید.
نماد اشتراک برق بی سیم برای شما نمایش داده شده است. روی نماد ضربه بزنید تا آبی شود و دستگاه Galaxy S21 شما آماده است تا باتری خود را به اشتراک بگذارد. اگر در پنجره تنظیمات سریع گزینه ای ندارید ، می توانید با ویرایش دکمه های موجود در منوی بالا سمت راست ، آن را اضافه کنید.

 

بیشتر بخوانید: تعویض اسپیکر گوشی گلکسی A70

 

پس از روشن شدن ، دستگاهی را که می خواهید شارژ کنید در پشت Galaxy S21 خود قرار دهید و شارژ آن شروع می شود. برای تأیید قرار گرفتن دستگاه در مکان صحیح ، یک وزوز لمسی و یک لحن تأیید دریافت خواهید کرد. این دو دستگاه برای شارژ شدن باید همیشه در تماس باشند. اگر با مخاطب تماس بگیرید، شارژ متوقف می شود تا زمانی که دوباره آنها را وصل کنید. همچنین قبل از شروع کار باید بیش از 30 درصد شارژ در تلفن Galaxy خود داشته باشید.

سخن آخر

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات