لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بررسی گلکسی A52 

بررسی گلکسی A52 

بررسی گلکسی A52 


سامسونگ بزرگترین تولید کننده ی تلفن های هوشمند در جهان است و  در زمینه ی تکنولوژی گوشی ها پیشرفت چشمگیری داشته است. این غول کره ای به وضوح در حال پرداخت سخت به خانواده Galaxy A است. در واقع ، اکنون گوشی های سری A بیشترین سهم فروش شرکت را به خود اختصاص داده است. این بار نوبت رسیده به گوشی تازه نفس و جذاب سامسونگ یعنی گلکسی A52 که در این مطلب از موبایل آباد قصد داریم تا به طور کامل در مورد این اسمارتفون بینظیر و شاهکار که کمپانی سامسونگ اخیرا از آن رونمایی کرد صبت کنیم. با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ چه قابلیت های جذابی در این دستگاه ایجاد کرده است. 

نمایشگر و طراحی  Samsung Galaxy A52 


نمایشگر این گوشی جلوه ی جذابی را ایجاد کرده است. در جلو این اسمارتفون یک صفحه نمایش 6.5 اینچی داریم. در دور این گوشی دارای حاشیه هایی کمی ضخیم است البته شاید برای دست گرفتن گوشی کمی سخت به نظر برسد؛ صفحه نمایش دارای دو حالت رنگی است و شما می توانید Basic یا Vivid را انتخاب کنید ، یکی دقیق تر و دیگری گرمتر است که این ویژگی قطعاً یکی از نقاط قوت این میانبر است. قسمت روی نمایشگر از گوریلا گلس 5 پوشانده شده است که حس امنیت این گوشی را در مقابل ضربه بیشتر می کند اما باز هم باید مراقب بود. 
همچنین بدنه ی گلکسی A52 از پلاستیک ساخته شده است. قسمت پشتی این گوشی پوشش مات نرم است که کاملاً مرتب و زیبا به نظر می رسد و لمس آن نیز خوشایند است زیرا باعث می شود اثر انگشتی در بدنه ی آن باقی نماند. در قسمت پایین نیز یک درگاه هدفون، کنار یکی از بلندگوهای آن قرار دارد که  دارای درایورهای استریو است  یکی در پایین ، دیگری در گوشی واقعا بینظیر است.
این گوشی تک سیم کارته یا دو سیم کارته با یک سینی ترکیبی است. به این معنی که شما می توانید دو سیم کارت در آنجا دریافت کنید یا یک سیم کارت و یک کارت microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی.

 

نرم افزار و عملکرد Samsung Galaxy A52


Galaxy A52 با اندروید 11 و One UI 3.1 سامسونگ در بازار عرضه می شود. البته اسنپدراگون 720G موجود در آن سریعترین پردازنده موجود نیست اما با این حال خبر خوب این است که Galaxy A52 بسیار بهتر از Galaxy A51 احساس و واکنش نشان می دهد و بازی های گرافیکی و سنگین را بیار روان اجرا می کند. همچنین این گوشی با رم های 4، 6 و 8 گیگابایت با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی در بازار به فروش خواهد رسید. 

بررسی دوربین گوشی گلکسی A52

 

نوبت می رسد به بخش پشتی دستگاه، جایی که گلکسی A52 شاهکار کرده است. به طور کلی این دستگاه از 4 دوربین در پشت که به ترتیب  64 مگاپیکسل)  واید )، 12 مگاپیکسل( اولترا واید)، 5 مگاپیکسل ( میکرو) و 5 مگاپیکسل نیز برای تشخیص عمق است. همچنین در جلوی این گوشی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از نوع ( واید ) قرار داده شده که می توانید عکس هایی با کیفت بالا را از خود بگیرید. در قسمت پایین می توانید تصاویر ثبت شده از دوربین گلکسی A52 را ببینید: 

 

بیشتر بخوانید: پاسخ دهی خودکار دایرکت اینستاگرام 

 

بررسی باتری گوشی گلکسی A52

در گوشی گلکسی A52 از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری استفاده شده است. البته باید چنین باشد زیرا صفحه نمایش بزرگ و درخشان که در جلو این گوشی قرار داده شده می تواند باتری را تخلیه کند. ، اما از طرف دیگر پردازنده نیز حجم دیگری از باتری را از آن خود می کند. همچنین شارژر ارائه شده در جعبه دارای خروجی 25 وات است که در عرض یک ساعت و 40 دقیقه شارژ گوشی را از 0 به 100 درصد می رساند که در این بخش نیز بسیار درخشان عمل کرده است.


سخن آخر

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات