لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

پاسخ دهی خودکار دایرکت اینستاگرام

پاسخ دهی خودکار دایرکت اینستاگرام

پاسخ دهی خودکار دایرکت اینستاگرام

اگر شما در اینستاگرام پیج کاری  یا فروشگاه اینترنتی دارید، قطعا دایرکت شما پر از پیام های متنوع از سوی کاربران خواهد شد که جواب دادن به تک تک آن ها کاری سخت و مشکل گشا خواهد بود. اما راهکاری برای آن وجود دارد تا شما به راحتی به دایرکت های خود در اینستاگرام پاسخ دهید و آن هم قابلیت پاسخ دادن خودکار دایرکت ها در اینستاگرام می باشد که در این مطلب از موبایل آباد به طور کامل به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. 

 

 

بیشتر بخوانید: حل مشکل کد دریافت اینستاگرام


آموزش پاسخ دادن خودکار به دایرکت های اینستاگرام


اگر می خواهید یک منشی برای جواب دایرکت ها در اینستاگرام داشته باشید کافیست روی سه خط بالای پیج خود یا هبرگر کلیک نمایید. اگر در برخی از پیج های فروشگاه اینستاگرامی دیده باشید متن هایی را زیر نام پیج قرار داده اند. برای مثل فروشگاه کیف و کفش، لباس، سلامت و زیبایی و... 
روی cretor کلیک کرده و پنجره ای برای شما باز خواهد شد. گزینه ی Frequently asked Questions را انتخاب کرده و هر پیامی که مد نظر دارید بسازید به این ترتیب می تونید برای مخاطبان مد نظر خود ارسال نمایید. 


توجه کنید در صورتی که اکانت شما شخصی باشد این مورد اجرا نخواهد شد.

 

سخن آخر

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات