لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

بررسی گوشی شیائومی پوکو F3

بررسی گوشی شیائومی پوکو F3

بررسی گوشی شیائومی پوکو F3


دو روز پیش بود که کمپانی شیائومی گوشی دیگری از خانواده پوکو را معرفی کرد که  Poco F3 گل سرسبد این رویداد بود. این موضوع می تواند طرفداران پوکو را بسیار خوشحال کند. اما نکته ی جالب توجه اینجاست که گوشی پوکو F3 از نظر مشخصات شباهت های زیادی به ردمی K40 دارد. گوشی پوکو F3 در واقع سه میکروفون دارد که که می تواند در هنگام فیلم برداری روی صدای سوژه بزرگ نمایی شده تمرکز کند. همچنین دور این گوشی از فریم آلومینیومی و بدنه ی آن نیز از شیشه تشکیل شده است. یک دوربین سلفی نیز در قسمت بالای نمایشگر قرار گرفته است. همچنین در پشت این گوشی نیز شیائومی شاهکار کرده و آرایشی بین دوربین ها ایجاد کرده است. از نظر ظاهری می توان گفت این گوشی درظاهر بسیار جذاب به نظر می رسد که امید وار هستیم مشخصات دیگر این گوشی که در ادامه این مطلب از موبایل آباد گفته می شود مانند ظاهر آن خیره کننده باشد. 


نمایشگر گوشی پوکو F3 


گوشی پوکو F3 با صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع  AMOLED با کیفیت HD + با نرخ تازه سازی 120 هرتز تشکیل شده است. همچنین این دستگاه با استفاده از یک لای گلس از نوع Gorilla Glass 5 محافظت می شود که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. 

 

مشخصات پردازنده گوشی   POCO F3


این گوشی توسط یک پردازنده Snapdragon 870 SoC پشتیبانی شده است همچنین می توانید با سیستم عامل Android 11 MIUI 12 کار کنید. گوشی شیائومی پوکو F3 با 6 و 8 گیگ با 128 و 256 گیگابایت در بازار به فورش خواهد رسید. 

 


دوربین گوشی پوکو F3


در مورد دوربین ، Poco F3  با یک سنسور بزرگ 48 مگاپیکسلی ، و یک لنز بزرگ فوق عریض 8 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی ارائه می شود. این گوشی شامل یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلو است.

 

بیشتر بخوانید: هندزفری بلوتوثی چی بخریم؟/بهترین هندزفری های بیسیم بلوتوثی 2021

 

بررسی باتری گوشی پوکو F3


Poco F3 ممکن است یک بارتری 4520 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 داشته باشد و داشته باشید.


سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات