لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

هندزفری بلوتوثی چی بخریم؟/بهترین هندزفری های بیسیم بلوتوثی 2021

هندزفری بلوتوثی چی بخریم؟/بهترین هندزفری های بیسیم بلوتوثی 2021

هندزفری بلوتوثی چی بخریم؟/بهترین هندزفری های بیسیم بلوتوثی 2021

 

با پیشرفت تکنولوژی هندزفری ها نیز بیسیم شده اند. به طور کلی هندزفری های بیسیم با برند های مختلفی به وجود آمدند از اپل گرفته تا شیائومی هرکدام هندزفری های بیسیم تولید کردن. به همین دلیل یکی از مشکلاتی که در این بین وجود دارد انتخاب کردن میان آن هاست. و سوال اینجاست که بهترین هندزفری بیسیم در سال 2021 چیست و کدام مدل ها را می توانیم خریداری کنیم؟ نگران نباشید زیرا در این مطلب از موبایل آباد شما عزیزان را برای خرید هندزفری بیسیم به همراه مارک های آن ها راهنمایی خواهیم کرد.


1. هندزفری های بیسیم Bose QuietComfort

هندزفری های بیسیم Bose QuietComfort ساخت برند «بوز» می باشد که از طریق شبکه ی بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی موسیقی متصل می‌شود. این هدفون از نوع توگوشی بوده و برای گوش کردن به موسیقی هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است. هدفون SoundSport Free شامل دو گوشی مجزا است که به خوبی می‌توانند اطلاعات موسیقی را دریافت کنند و با کیفیت بسیار بالا به کاربر ارائه کنند. 

 

2. هندزفری های بیسیم Sennheiser Momentum True Wireless 2


Momentum True Wireless 2  در کل بهتر از نسخه اصلی است اما با طراحی بهتر، حذف نویز فعال که با  AirPod Pro رقابت می کند، بهبود عمر باتری (تا هفت ساعت در مقایسه با چهار نسخه اصلی) و کاهش نویز بهتر هنگام تماس از همه مهمتر آنها صدای بسیار با کیفیتی را دارد. این هدفون ها از بلوتوث 5.1 با پشتیبانی از رمزگذارهای AAC و AptX (برای دستگاههایی که دارای AptX هستند ، مانند تلفن های هوشمند Galaxy سامسونگ) استفاده می کنند. 

 

بیشتر بخوانید: کدام سایت ها از فلترینگ در ایران خارج خواهند شد؟

 


3. هندزفری های بیسیم Apple AirPods Pro


Apple AirPods Pro همانطور که از نامش پیداست، از بهترین هدفون های بلوتوثی بیسیم است که بیشتر به دلیل طراحی، بهبود عملکرد بیس و حذف موثر صدا است. هنگامی که می خواهید در طول تمرین تماس بگیرید یا به موسیقی گوش دهید ، آنها یک انتخاب عالی هستند. اگر می خواهید یک هدفون بیسیم بلوتوثی با کیفیت بالایی را خریداری کنید بدون شک هندزفری های بلوتوثی Apple AirPods Pro بهترین آن ها هستند.

 

 

4. هندزفری های بیسیم Samsung Galaxy Buds Live


آنچه در مورد طراحی لوبیا شکل Samsung Galaxy Buds Live می توان گفت، ابتکاری ترین هدفون های بی سیم هستند. آنها صدای خوبی را ارائه می دهند و به عنوان یک هدست برای برقراری تماس خوب کار می کنند ، با کاهش نویز پس زمینه خوب ، بنابراین تماس گیرندگان می توانند صدای شما را به وضوح بشنوند حتی اگر در محیط های پر سر و صدا باشید. در حالی که آنها از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار هستند ، اما در مقایسه با نویز از بین بردن نویز در هدفون ها که دارای طراحی جداسازی صدا هستند ، بسیار ملایم است. 

 

5. هندزفری های بیسیم Google Pixel Buds 2


هدفون های بیسیم Pixel Buds 2 Google  یکی دیگر از هدفون های بلوتوثی هستند که صدای بسیار باکیفیتی دارند با استفاده از دستیار Google بدون هندزفری (برای اندروید) ، آنها کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می دهند. علاوه بر این ، آنها برای برقراری تماس خوب هستند و کنترل های لمسی آنها نیز به خوبی کار می کنند. 
در 5 ساعت ، عمر باتری آنها به خوبی برخی از مدل های جدیدی نیست که در بازار عرضه می شوند ، اما با عمر باتری AirPods Pro برابر است و کیف شارژ بی سیم خوب طراحی شده 19 ساعت اضافی به شما می دهد. 

 


6. هندزفری های بیسیم سونی WF-1000XM3


با تشکر از WF-1000XM3 ،  سونی  بالاخره به یک بازیگر در زمینه هدفون بی سیم (به سبک AirPod تبدیل شده است. آنها با کیفیت و از نظر عملکرد با ربرند های گران قیمت مانند Sennheiser ،  Beats ،  Master & Dynamic و Bang & Olufsen و ... رقابت می کنند. حتی ممکن است حتی از آنها نیز فراتر رود. آنها همچنین دارای یک ویژگی هستند که هدفون های بی سیم دیگر آن را ندارند که می توان فناوری حذف نویز فعال برای کاهش صدای محیط را به این ویژگی اضافه کرد. همچنین هدفون های بیسیم سونی WF-1000XM3 از بلوتوث 5.0 با پشتیبانی از AAC استفاده می کنند ، اما از aptX استفاده نمی کنند.

 

 

سخن آخر

همانطور که در این مطلب از مبایل آباد چند نمونه ایرپاد که در سال 2021 تا کنون بهترین بودند و خرید آن توصیه می شود را به شما معرفی کردیم. 

شما از چه ایرپادی استفاده می کنید لطفا نوع ایرپاد به همراه برند را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات