لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی Redmi Note 8

تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی Redmi Note 8

در ماه اوت 2019 بود که کمپانی شیائومی از گوشی میان رده و بی‌نظیر خود، شیائومی Note 8  رونمایی کرد. این اسمارت‌فون  به علت داشتن کارایی بی‌نظیر و قیمت مناسب، خیلی سریع در دل کاربران جا باز کرد طوری‌که در مدتی محدود، به یکی از پر فروش‌ترین تلفن‌همراه هوشمند و میان رده در جهان تبدیل شد. اما چند مشکل بارز که جدیدا در این گوشی یافت شده و اکثر کاربران پس از مدتی کار با آن با مشکل مواجه شده اند، خرابی دکمه‌ پاور این مدل گوشی است؛ البته راهکارهایی برای حل مشکل آن وجود دارد. اما در صورت خرابی دکمه‌ پاور گوشی Note 8 شیائومی خود می‌بایست آن را تعویض کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت؛ همچنین لازم به ذکر است که تعمیر دکمه پاور گوشی کاری تخصصی است و بهتر است که برای جلوگیری از به بار آمدن هزینه‌های بیشتر به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر و مطمئن مانند موبایل‌آباد مراجعه کنید.

دلایل خرابی دکمه‌ پاور گوشی شیائومی Note 8

به طورکلی، کلیدهای پاور به دلایل متعددی دچار از کار افتادگی می شوند. مانند قفل شدن صفحه‌ی گوشی، آب‌خوردگی و رطوبت، ضربه به فریم گوشی و... در ادامه هر یک از دلایل خرابی دکمه‌ی پاور گوشی Note 8 شیائومی را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

رطوبت 

یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی دکمه‌ی پاور گوشی، نفوذ آب و تاثیرات رطوبت است. افرادی که با محیط‌های مرطوب سر و کار دارند مانند لوله کشی، استخر و... می‌توانند از نایلون‌ها، کاورهای گوشی و... برای جلوگیری از نفوذ آب به دورن گوشی استفاده کنند لذا اگر دریافتید که در گوشی شما آب یا رطوبت نفوذ کرده است، سریعا نسبت به خشک کردن آن اقدام کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حل مشکل آب‌خوردگی گوشی، این مقاله را از دست ندهید: تعمیر گوشی آب‌خورده

ضربه به فریم گوشی

آسیب دیدن فریم گوشی در اثر ضربه و فشار، قطعا در خرابی دکمه‌ پاور گوشی تاثیرگذار خواهد بود. زیرا دکمه‌های volume و  پاور در راستای فریم قرار گرفته و به محض ضربه به فریم درصد خرابی دکمه‌ پاور هم بیشتر می‌شود و حتما باید آن را تعویض کنید.


خاموش‌نشدن گوش به دلیل هنگ کردن

ممکن است گوشی شما به دلیل هنگی از کار بیفتد  و امکان خاموش کردن آن را نداشته باشید. برای حل آن، کار چندان دشواری در پیش رو ندارید. کافی است چند دقیقه صبر کنید و دکمه ی پاور را فشار دهید تا گوشی خاموش شود. 
نکته: اگر با توجه به روش هایی که اشاره شد گوشی شما عملیات خاموش شدن را به خوبی اجرا نکرد متاسفانه دکمه‌ پاور شما خراب شده و می‌بایست تعویض گردد. 

پیشنهاد می‌شود این مقاله را نیز بخوانید: خاموش شدن ناگهانی گوشی

 

عمر دکمه‌ پاور

هر وسیله‌ای تا مدتی می‌تواند عمر کند و مطمئنا درمورد دکمه‌های پاورگوشی هم همین‌طور است و پس از گذراندن عمر مفید خود، بی شک باید تعویض گردند. درصورت  عدم خرابی دکمه‌ی پاور گوشی به این نکات توجه کنید: ممکن است  دکمه‌ی پاور گوشی شما با مشکل خراب نشده باشد و به دلایل مختلف مانند قفل شدن صفحه نمایش گوشی، اتصال در شارژو... از کار بیفتد. اما جای نگرانی نیست! شما می‌توانید با چند ترفند ساده مشکل کلید پاور آن را برطرف کنید.

قفل شدن صفحه ی گوشی

این کار ممکن است برای تلفن‌همراه هر کاربری رخ دهد. درصورت مواجه  با قفل شدن صفحه نمایشگر گوشی شیائومی Note 8 خود، کافی است لحظاتی دکمه‌ی پاور آن را نگه داشته و پس از چند دقیقه گوشی را روشن کنید. 


دکمه volume 

 اگردکمه‌ پاور گوشی شیائومی Note 8 شما کار نمی‌کند و موبایلتان روشن نشده است، می‌توانید از روش نگه داشتن دکمه‌ی فیزیکی Volume نیزاستفاده کنید. در این روش شما می‌توانید با فشردن دکمه ولوم، لحظاتی آن را نگه دارید تا گوشی شما روشن شود.                                       
نکته: هریک از این روش‌ها کاملا موقتی بوده و در صورت خرابی دکمه پاور، چاره‌ای جز تعویض آن نخواهید داشت. از طرفی ممکن است نمایشگر گوشی Note 8  شما به دلایل مختلف آسیب دیده باشد و شما تعمیر آن را به دست یک تعمیر کاری بسپارید که تجربه کافی و لازم را نداشته باشد. در ادامه بهترین راه را برای تعمیر یا تعویض دکمه‌ پاور گوشی شیائومی  Note 8 خود به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم نمود.

 

 

 

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

  • خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
  • خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.
  • خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.

همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

تعمیر دکمه پاور شیائومی Note 8 در موبایل‌آباد

در صورتی که کلید پاور گوشی Note 8 شیائومی شما به دلایل مختلف مانند ضربه، فشار، نفوذ آب و... دچار آسیب دیدگی شد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشت، حتما به  یک مرکز معتبر تعمیرات موبایل و همچنین تعمیرکار قابل اطمینان در زمینه تعمیرات و خدمات موبایل مراجعه کرده و آن را تعمیر کنید که مجموعه‌ موبایل آباد با داشتن بیش از 130 نماینده‌ی فعال و مجرب در زمینه‌ی تعمیرات موبایل در خدمت شما می باشد. شما کاربران عزیز می‌توانید در صورت خرابی کلید پاور گوشی شیائومی Note 8 خود، هم اکنون وارد سایت موبایل آباد شده، سپس روی آیکون ثبت درخواست تعمیرات تلفن همراه کلیک کرده و به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست شما عزیزان رسیدگی خواهند نمود.

سوالات متداول

1- آیا خودم می‌توانم دکمه پاور گوشی خود را تعمیر کنم؟

به دلیل تخصصی بودن این کار، پیشنهاد می‌شود اگر تسلط کافی به تعمیرات ‌موبایل ندارید، به یک مرکز تعمیرات موبایل مطمئن و معتبر مراجعه کنید.


2- در انتخاب تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته‌ای باید توجه کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات‌دهنده است.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request