لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی آیفون

تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی آیفون

آیفون‌ها از ابتدا تا کنون به داشتن نمایشگر پرنور، شفاف و واضح و صفحه لمسی دقیق و سریع معروف بوده‌اند. این امر تا حد زیادی به‌دلیل تکنولوژی بالایی است که کمپانی اپل در نمایشگر اسمارت‌فون‌های خود به کار می‌گیرد و تکنولوژی بالا به معنای قیمت بیشتر است! اگر صفحه نمایش آیفون شما ترک خورده است، به لمس پاسخ نمی‌دهد، یا در هنگام روشن شدن تصویر ندارد، از این راهنما استفاده کنید تا از دلایل خرابی نمایشگر و بهترین راهکار و جزئیات تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون مطلع شوید.

همچنین در این مقاله به نحوه تشخیص تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل مطمئن و معتبر در جهت کاهش هزینه‌های اضافی نیز اشاره می‌کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید. علاوه‌بر‌این می‌توانید برای تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی آیفون خود از طریق بخش تعمیرات آیفون سایت موبایل نسبت به تعمیر گوشی آیفون خود اقدام کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون

تکنولوژی نمایشگر آیفون چیست؟


همانطور که گفتیم، اپل همیشه از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت نمایشگر اسمارت‌فون‌های خود بهره می‌برد. اسمارت‌فون‌های اپل تا زمان آیفون 8 همیشه به یکی از باکیفیت‌ترین IPS LCD‌های موجود در آن زمان مجهز بودند، اما از آیفون X به بعد این روند تغییر کرد و اپل رو به استفاده از تکنولوژی OLED در صفحه نمایش گوشی‌های خود آورد. به‌طور دقیق‌تر، اپل از نمایشگر نمایشگر Super Retina در آیفون‌های سری X و از نمایشگر Super Retina XDR در آیفون 11 به بعد استفاده کرده است.
هم کمپانی اپل و هم اکثر منتقدان معتقدند که اینها، بهترین نمایشگرهای OLED موجود در دنیا هستند که تابه‌حال در گوشی‌های هوشمند عرضه شده‌اند و در عین‌حال دقت رنگی باورنکردنی را ارائه می‌دهند. نمایشگرهای Super Retina و Super Retina XDR کنتراست باورنکردنی، روشنایی بالا و طیف رنگی گسترده‌ای دارند و همراه با بهترین مدیریت رنگ توسط سیستم عامل قدرتمند ios، رنگ‌ها دقیقاً کالیبره می‌شوند تا تجربه مطلوبی را به کاربر ارائه دهند. بنابراین احتمالا به‌خوبی متوجه شده‌اید که چرا تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون توسط تعمیرکاران خبره و استفاده از قطعات اورجینال دارای اهمیت بسیار زیادی است.

دلایل شکست یا خرابی ال‌سی‌دی  آیفون


آیفون‌ها یکی از گران‌ترین محصولاتی هستند که می‌توانند در جیب افراد جای بگیرند! بنابراین، دیدن آیفون‌هایی که صفحه نمایش شکسته دارند نسبتاً رایج است. درحالی‌که همه‌ی ما سعی می‌کنیم تا این دستگاه‌های گرانبها را ایمن نگه داریم، ممکن است نمایشگر گوشی به‌دلایل مختلفی آسیب ببیند که در این‌صورت، تعمیر و تعویض LCD امری اجتناب ناپذیر می‌شود. در ادامه فهرستی از چند علت شایع شکستگی صفحه نمایش آیفون را گردآوری کرده‌ایم.
افتادن گوشی از دست در صدر لیست علت تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون در تعمیرگاه‌ها
دلیلی که در صدر لیست قرار دارد، افتادن گوشی از دست شما است. آیفون سبک وزن و عریض است و بنابراین می‌تواند به راحتی از دست خارج شود. برخی از افراد هنگام راه رفتن یا انجام کارهای خانه سعی می‌کنند با یک دست تایپ کنند، که به‌طور بالقوه منجر به افتادن تلفن می‌شود. ضربه‌ی فیزیکی به نمایشگر، مهم‌ترین دلیلی است که شما را وادار به مراجعه به تعمیرگاه می‌کند!


آسیب حیوانات خانگی


سگ‌ها عاشق بازی کردن هستند، اما گاهی اوقات ممکن است تلفن را با اسباب بازی جویدنی خود اشتباه بگیرند و صفحه نمایش و بدنه آن را خراب کنند!
تغییرات دما از دلایل نیاز به تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون
آیفون‌ها دارای محدوده دمایی سختگیرانهی عملیاتی و غیرعملیاتی هستند و قرار دادن آن‌ها به مدت طولانی در زیر نور خورشید می‌تواند صفحه نمایش را بیش از حد داغ کرده و آسیب جبران ناپذیری به لوازم الکترونیکی زیرین آن وارد نماید. به‌همین‌ترتیب، آیفون را در فریزر یا مکان‌های دیگر در سرمای شدید قرار ندهید.

 


بداخلاقی با آیفون مساوی است با تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون!


درحالی‌که این حالت بیشتر در مورد کودکان اتفاق می‌افتد، برای بزرگسالان هم بی‌سابقه نیست که تلفن‌ خود را در حالت عصبانیت به سمتی پرت کنند. رفتار بی‌پروا با آیفون برای سلامت این دستگاه خوب نیست! این دستگاه گران‌قیمت را از دسترس کودکان دور نگه دارید.


نشستن روی تلفن


آیفون می‌تواند کمی فشار را تحمل کند، بنابراین ممکن است وقتی یک بزرگسال روی آن ب‌نشیند خم شود یا بشکند. لطفا گوشی را در جیب پشتی قرار ندهید و از قرار دادن آن بر روی صندلی ماشین خودداری کنید.



افتادن از جیب


جیب‌های بزرگ‌تر و گشادتر اغلب محل مناسبی برای نگهداری گوشی آیفون نیستند. یک سقوط کوچک از جیب ژاکت تا زمین می‌تواند شما را روانه تعمیرگاه کند و خرج زیادی روی دست‌تان بگذارد!


در آب افتادن گوشی


انداختن گوشی در حمام، توالت، استخر یا سینک ظرف‌شویی معمولاً به معنای فرو بردن آن در آب است. هرچند جدیدترین مدل‌های آیفون دارای سطحی از محافظت در برابر آب هستند، اما کاملاً ضد آب نیستند. زیرا وقتی برای مدتی از یک گوشی استفاده می‌کنید، ضربه‌های کوچک می‌توانند شکاف‌های ریزی در بدنه‌ی آن ایجاد کنند که آب می‌تواند از طریق همین روزنه‌های کوچک وارد دستگاه شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، این مقاله را از دست ندهید: تعمیر گوشی ‌آب‌خورده
دلایل خرابی ال سی دی ایفون

دلایل شکست یا خرابی تاچ اسکرین آیفون


وقتی لمس صفحه نمایش آیفون شما کار نمی‌کند، طبیعی است که احساس ناامیدی کنید. شما از آیفون خود برای هر کاری، از برقراری تماس گرفته تا گشت‌وگذار در شبکه‌های مجازی و عکاسی استفاده می‌کنید، بنابراین قطعا دوست ندارید که مشکلات صفحه نمایش حس و حال‌تان را خراب کند! در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا صفحه لمسی آیفون شما کار نمی‌کند، چه مشکلاتی را که می‌توانید در خانه برطرف کنید، و در صورت بروز مشکلات جدی‌تر، چگونه برای تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون خود اقدام کنید.
شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا صفحه نمایش لمسی آیفون پاسخ نمی‌دهد؟ معمولاً این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که بخش فیزیکی نمایشگر آیفون شما که لمس را پردازش می‌کند (به نام دیجیتالیزر) به‌درستی کار نمی‌کند یا نرم‌افزار آیفون شما آن‌طور که باید با سخت‌افزار همکاری نمی‌کند! به‌عبارت دیگر، ممکن است عدم پاسخ‌دهی نمایشگر آیفون شما یک مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشد که ما در این مقاله به شما در هر دو مورد کمک خواهیم کرد. اما توصیه ما به شما این است که برای رفع مشکلات گوشی حتما به تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای موبایل آباد مراجعه کنید تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.
عیب‌یابی مشکلات نرم‌افزاری آیفون معمولاً هزینه‌ای ندارد. به‌همین‌دلیل، ما با رفع مشکلات نرم‌افزاری شروع می‌کنیم و در صورت نیاز به رفع مشکلات فیزیکی می‌پردازیم.

 

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .


ضربه خوردن یا افتادن گوشی بر روی زمین


 اگر اخیراً گوشی آیفون از دست‌تان رها شده است، احتمالاً مشکل سخت‌افزاری مقصر عدم کارکرد صفحه نمایش است، و در این‌صورت باید برای تعمیر و تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون خود اقدام کنید. برنامه‌های کند و مشکلاتی که گه‌گاه پدید می‌آیند معمولاً ناشی از اختلالات نرم‌افزاری هستند.
آخرین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که یک گلس غیراستاندارد می‌تواند باعث مشکل صفحه نمایش لمسی آیفون شما شود. اگر با صفحه لمسی مشکل دارید، محافظ صفحه آیفون را بردارید.

بیماری لمس آیفون


شاید تاکنون عبارت بیماری لمس آیفون به گوش‌تان خورده باشد. بیماری لمس آیفون به مجموعه‌ای از مشکلات اشاره دارد که در درجه اول آیفون 6 پلاس را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. این مشکلات عبارتند از وجود یک نوار خاکستری و سوسو زننده در بالای نمایشگر و مشکلات مربوط به ژست‌های حرکتی آیفون، مانند زوم کردن و قابلیت دسترسی.
بحث‌هایی در مورد علت بیماری لمس آیفون وجود دارد. اپل ادعا می‌کند که این بیماری، نتیجه «بارها افتادن روی یک سطح سخت و سپس وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه» است. آن‌ها از این مشکل به‌خوبی آگاه هستند و اگر با نمایشگر آیفون 6 پلاس خود مشکل دارید، برنامه iFixI می‌تواند تا حدی به شما کمک کند. اما صرف‌نظر از اینکه واقعاً چه‌چیزی باعث ایجاد این مشکل شده است، می‌توانید آیفون خود را به موبایل آباد بسپارید تا تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی گوشی آیفون شما را با هزینه‌ی واقعی و قطعات اورجینال تقبل کند.

دلایل خرابی تاچ و ال سی دی آیفون

رابطه بین مشکلات نرم‌افزاری و مشکلات صفحه لمسی آیفون 


وجود یک باگ نرم‌افزاری می‌تواند باعث شود صفحه لمسی آن از کار بیفتد. اگر صفحه لمسی آیفون شما کار نمی‌کند، ممکن است ریست کردن نرم‌افزار مشکل‌ساز به شما کمک کند.

 


وقتی از یک برنامه خاص استفاده می‌کنید، صفحه لمسی کار نمی‌کند؟


اگر هنگام استفاده از یک برنامه خاص، صفحه نمایش لمسی آیفون شما از کار می‌افتد، ممکن است مشکل از آن برنامه باشد، نه آیفون شما. ابتدا بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی برای آن برنامه موجود است یا خیر.
App Store را باز کنید و روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. به پایین بروید تا لیستی از به‌روزرسانی‌های برنامه موجود را ببینید. اگر به‌روزرسانی برای برنامه مشکل ایجاد کرده است، روی Update در سمت راست آن ضربه بزنید.
 رابطه مشکلات نرم افزاری با مشکلات صفحه نمایش ایفون

 

اگر به‌روزرسانی برنامه مشکل را برطرف نکرد، سعی کنید آن را حذف و دوباره نصب کنید. روی نماد برنامه فشار دهید و نگه دارید تا منو باز شود. روی Remove App -> Delete App -> Delete ضربه بزنید تا برنامه از آیفون شما حذف شود. برای نصب مجدد برنامه، App Store را باز کنید و روی زبانه Search در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. نام برنامه را تایپ کنید، سپس روی دکمه Install در سمت راست آن ضربه بزنید. اگر پس از نصب مجدد برنامه باز هم صفحه نمایش لمسی آیفون شما کار نمی‌کند، بهتر است تا زمانی که توسعه‌دهندگان به رفع مشکل موجود بپردازند از این نصب برنامه صرف‌نظر کنید!


عدم به‌روزرسانی سیستم عامل ios


گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار آیفون می‌تواند باعث مشکلات صفحه لمسی شوند. آخرین مورد ثبت شده از این اتفاق، آپدیت iOS 11.3 اپل بود. این مشکل با آپدیت بعدی اپل به سرعت برطرف شد. برای به‌روزرسانی کردن سیستم عامل، تنظیمات را باز کنید و روی General -> Software Update ضربه بزنید. اگر آپدیت iOS در آیفون شما موجود است، روی Download and Install ضربه بزنید.


وقتی سخت‌افزار مقصر مشکلات صفحه لمسی آیفون و نیاز به تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون است


اگر اخیراً به آیفون ضربه‌ای وارد شده، ممکن است صفحه نمایش آن آسیب دیده باشد. ترک خوردن صفحه نمایش یکی از بارزترین نشانه‌های آسیب دیدن نمایشگر است و می‌تواند باعث ایجاد انواع مشکلات در هنگام لمس آن شود. یک ضربه‌‌ی نسبتا ساده نیز می‌تواند لایه‌های ظریف زیرین صفحه نمایش لمسی آیفون شما را شل کرده و یا به آن‌ها آسیب برساند. آنچه که می‌بینید و دستان خود را بر روی آن می‌گذارید تنها بخشی از صفحه نمایش لمسی است و در زیر آن، یک صفحه نمایش LCD (یا OLED) وجود دارد که تصاویری که می‌بینید را ایجاد می‌کند.
درواقع صفحه نمایش و دیجیتایزر هر دو به برد منطقی آیفون متصل می‌شوند. افتادن گوشی می‌تواند سیم‌هایی که صفحه LCD و دیجیتایزر را به برد منطقی متصل می‌کنند، جدا نماید و این امر می‌تواند باعث شود تا صفحه لمسی آیفون شما کار نکند. بنابراین در این حالت نیاز به تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون خواهید داشت و اینجاست که شاید کمی احساس ترس داشته باشید! اما ما در موبایل آباد به شما تضمین می‌دهیم که با کمترین هزینه  و به‌صورت تخصصی این کار را برای ما انجام دهیم.

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

وقتی آیفون شما اصلاً به لمس پاسخ نمی‌دهد آیا تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون حتمی است؟


مشکلات صفحه لمسی که گاهی اوقات به ناگاه رخ می‌دهند، ممکن است ناشی از مشکلات نرم‌افزار آیفون باشند و لازم نیست سریعا به فکر تعمیر و تعویض LCD باشید! اولین قدم برای عیب‌یابی این است که آیفون خود را خاموش و دوباره روشن کنید، اما زمانی‌که صفحه لمسی کار نمی‌کند انجام این کار دشوار است! در عوض، باید یک هارد ریست انجام دهید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
•    اگر آیفون شما به روش معمولی خاموش نمی‌شود، یا اگر خاموش و روشن کردن مجدد آیفون شما مشکل را حل نمی‌کند، هارد ریست را امتحان کنید. یک هارد ریست به‌طور ناگهانی آیفون شما را مجددا راه اندازی می‌کند و تمام فرآیندهای پس‌زمینه آن را متوقف می‌کند.
•    برای هارد ریست آیفون 6s یا بالاتر، دکمه پاور و هوم را همزمان نگه دارید. هر دو دکمه را نگه دارید تا صفحه سیاه شود و لوگوی اپل ظاهر شود.
•    در آیفون 7 یا 7 پلاس، دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را با هم فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل روی نمایشگر ظاهر شود.
•    برای هارد ریست آیفون 8 یا مدل‌های جدیدتر، دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا صفحه سیاه شود و لوگوی اپل در مرکز نمایشگر ظاهر شود.


آیا صفحه لمسی آیفون هنوز کار نمی‌کند؟!


در این مواقع اکنون شاید زمان آن فرا رسیده باشد که آیفون خود را به تنظیمات اولیه بازگردانید. قبل از انجام این کار، حتما از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. می‌توانید این کار را با وصل کردن آیفون به رایانه و اجرای iTunes (رایانه‌های شخصی و مک‌های دارای macOS Mojave 10.14 یا قدیمی‌تر) یا Finder (مک‌های دارای macOS Catalina نسخه 10.15 یا جدیدتر) انجام دهید. همچنین می‌توانید از آیفون در iCloud بک‌آپ بگیرید.
توصیه ما این است که بازیابی DFU (به‌روزرسانی سیستم عامل دستگاه) را امتحان کنید. این نوع بازیابی کمی دقیق‌تر از بازیابی سنتی آیفون است. برای انجام این کار، به گوشی آیفون، کابلی برای وصل کردن آن به رایانه و جدیدترین نسخه iTunes یا Finder نیاز دارید.

مشکل ال سی دی ایفون

تشخیص اورجینال بودن ال‌سی‌دی آیفون


در قسمت قبل، از احساس ترس از تعویض یا تعمیر ال‌سی‌دی آیفون گفتیم، چون اکثر افراد این احساس را دارند که ممکن است قطعه‌ی گران قیمت آیفون آن‌ها با یک قطعه‌ی بی‌کیفیت و غیراورجینال عوض شود. مواردی که نشان می‌دهند صفحه نمایش آیفون شما اورجینال نیست عبارتند از:
•    وقتی در منوها انگشت خود را تند بر روی صفحه بکشید، تصویر تار شده یا ردی از خود بر جای می‌گذارد.
•    یک رنگ مایل به آبی روی صفحه قابل مشاهده است و یا به دلیل کالیبراسیون نادرست، صفحه نمایش رنگ مایل به زردی دارد.
•    عدم تطابق رنگ بین دکمه Home و رنگ قاب قابل مشاهده خواهد بود.
•    سنسور مجاورت به دو قسمت تقسیم شده و دارای رنگی بنفش و براق است.
•    اگر یک یادداشت چسبنده را روی صفحه قرار دهید و آیفون را تکان دهید، یادداشت چسبنده مشکلی برای چسبیدن به صفحه نمایش ندارد. در یک صفحه نمایش اصلی، یادداشت چسبنده نباید به شیشه چسبیده بماند. با این‌حال، به خاطر داشته باشید که اگر دستگاه برای مدت طولانی استفاده شده باشد، نتایج این آزمایش چندان قابل اعتماد نیست. پس از ماه‌ها یا سال‌ها استفاده، دستگاه دیگر پوشش یکنواختی نخواهد داشت.
•    چند لمسی در برخی مناطق صفحه نمایش پاسخگو نیست.
•    در طول تماس‌های تلفنی، تلفن ممکن است لمس‌های تصادفی داشته باشد و نمایشگر ممکن است روشن بماند.
•    True Tone به‌درستی کار نمی‌کند.
•    به‌دلیل مشکلات حسگر نور محیط، صفحه نمایش تاریک یا روشن می‌شود.
•    وقتی روی حداکثر روشنایی تنظیم کنید، نمایشگر در واقع آنقدر روشن نیست. علاوه‌براین، برخی از مناطق به‌طور یکنواخت روشن نیستند.
•    باتری سریعتر خالی می‌شود.
اگر دستگاه آیفون 11 یا جدیدتر دارید، کار شما ساده‌تر است. این مدل‌های آیفون در صورتی‌که تشخیص دهند نمایشگر شما اورجینال نیست، به‌طور خودکار هشدار را “Important Display Message: Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display“ نشان می‌دهد.
از آنجایی‌که برای همه‌ ما، نمایشگر گوشی مهم‌ترین راه ارتباط با تلفن همراه‌مان است، اهمیت استفاده از یک نمایشگر اورجینال را نمی‌توان نادیده گرفت. بدین‌ترتیب نباید بر روی آیفون به هیچ‌وجه از یک صفحه نمایش غیراورجینال استفاده کرد. در واقع یکی از نکات قوت آیفون، نمایشگرهای فوق العاده باکیفیت آن هستند و قطعا شما دلتان نمی‌خواهد که این آیتم ارزشمند را از دست بدهید!

تشخیص ال سی دی اورجینال ایفون

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن


با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:
1-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
2-خدمات دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.
3-خدمات دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.
همچنین شما می‌توانید درخواست تعمیر موبایل خود را در سایت موبایل‌آباد نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت مشکل گوشی شما حل شود.

 


آیا خودمان می‌توانیم مشکل ال‌سی‌دی و تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون را حل کنیم؟


برخی مشکلات نرم‌افزاری را شاید (که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم)، اما مشکلات سخت‌افزاری را هرگز! و اینجاست که تخصص و تجربه موبایل آباد به کار شما می‌آید! شما با ثبت درخواست در صفحه اول وب‌سایت موبایل آباد برای تعمیر و تعویض ال‌سی‌دی آیفون خود می‌توانید مطمئن باشید که تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین فرصت و به‌صورت تضمینی، مشکلات صفحه نمایش آیفون ارزشمند شما را حل و درصورت نیاز با قیمتی کاملا منصفانه، قطعات معیوب را با نمونه‌های اورجینال تعویض می‌کنند. کیفیت اصلی‌ترین شعار ماست!

آموزش تعمیرات موبایل با موبایل‌آباد

در گذشته به دلیل ارزان بودن قیمت گوشی موبایل، اگر مشکلی برای آن پیش می‌آمد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند، یک گوشی نو را جایگزین آن کنند. اما امروزه با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشی موبایل، بازار تعمیر موبایل رونق گرفته است و بسیاری تمایل دارند، موبایل آسیب‌دیده خود را تعمیر کنند. از طرف دیگر در سال‌های اخیر، واردات گوشی موبایل به کشور، رشد چشم‌گیری داشته است. اگر این عوامل را در کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که بازار کار تعمیر موبایل، یک بازار بکر است. موبایل آباد علاوه بر تعمیرات تخصصی تلفن همراه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل نیز فعالیت می‌کند تا تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصصی را به بازار کار ارائه دهد. دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در مرکز آموزش موبایل‌آباد به شرح زیر است:
•    آموزش تعمیرات تخصصی موبایل
•    آموزش تعمیرات گلس
•    آموزش تعمیرات آیفون
•    آموزش VIP تعمیرات موبایل 
شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، روی متن دوره‌ها کلیک کنید یا با شماره تلفن 02143412  تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا خودم می‌توانم ال‌سی‌دی گوشی آیفونم را تعمیر کنم؟

 چنانچه مشکل گوشی شما نرم‌افزاری باشد، با راه‌حل‌های ارائه شده می‌توانید مشکل را حل کنید؛ در غیر این صورت شما نیازمندید تا به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه و مشکل خود را حل کنید.

  1. مهم‌ترین دلیل خرابی ال‌سی‌دی آیفون چیست؟

می‌توان گفت مهم‌ترین و رایج‌ترین دلیل خرابی ال‌سی‌دی ایفون، ضربه خوردن ان است.

  1. درانتخاب تعمیرکار برای تعویض باتری گوشی،چه نکاتی را باید رعایت کنم؟

باید توجه داشته باشید که تعمیرکار،حتما از باتری اورجینال استفاده کند و هزینه زیادی بابت تعویض باتری فیک از شما دریافت نکند.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات