لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعمیر و تعویض باتری اورجینال آیفون 7 با کم ترین قیمت

تعمیر و تعویض باتری اورجینال آیفون 7 با کم ترین قیمت

باتری اورجینال و اصلی گوشی آیفون 7 از نوع داخلی و لیتیوم پلیمری است. ظرفیت باتری آیفون 7 به 1960 میلی آمپر رسیده که برای تغذیه نمایشگر آیفون خوب بنظر می رسد. اندازه باتری گوشی آیفون 7  (iPhone 7) به اندازه 15% از باتری آیفون 6s بزرگتر است، به علاوه در این گوشی چیپ ست بهینه Apple A10 Fusion  وجود دارد که همراه با این باتری جدید و ios 10 بهینه سازی شده احتمالا باید عمر باتری بیشتری نسبت به سلف خود داشته باشد. باتری آیفون 7 داخلی است بدین معناست که، برای تعویض باتری آیفون 7 اپل کاربر دسترسی به باتری این دستگاه را ندارد و برای تعویض این قطعه گوشی باید به طور کامل باز شود.
توجه داشته باشید که برای تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 اپل به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید.

نحوه تعویض باتری آیفون 7

تعویض باتری آیفون 7

برای اینکه باتری آیفون 7 را تعویض کنید، بهتر است که صفحه نمایش آن را هم جدا کنید. البته تعویض باتری آیفون 7 بدون جداسازی صفحه نمایش هم امکان‌پذیر است، اما در این شرایط باید دقت کنید که به سیم رابط نمایشگر و مادربرد آسیبی وارد نشود. بنابراین ما توصیه می‌کنیم برای کاهش ریسک آسیب‌رساندن به سایر بخش‌های دستگاه، حتما برای تعویض باتری آیفون 7، صفحه نمایش آن را هم جدا سازید. همچنین توصیه می‌کنیم بعد از تکمیل پروسه تعمیرات موبایل و تعویض باتری، حتما باتری را کالیبره کنید. برای انجام این کار اجازه دهید تا شارژ باتری آیفون 7 به زیر 10 درصد برسید و سپس آن به شارژر متصل و بدون وقفه تا 100 درصد شارژ کنید.

 دلایل خرابی باتری آیفون 7

خرابی باتری گوشی امری طبیعی است و می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. ممکن است که عمر مفید باتری شما به پایان رسیده باشد، آب یا رطوبت به داخل گوشی شما نفوذ کرده باشد، گوشی شما ضربه خورده باشد و اتصالات الکتریکی در داخل گوشی رخ داده باشد.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر، این مقاله را از دست ندهید: مشکل شارژ نشدن آیفون

عمر باتری آیفون 7 چقدر است؟

طول عمر باتری آیفون 7 عموما بین 2 سال ونیم الی 3 سال می باشد، که بعد از گذشتن این مدت زمان باتری آیفون شما را به اجبار می‌اندازد تا طی روز 1 الی 2 دوبار گوشی خودتان را به شارژ بزنید و ممکن است از این موضوع رنج ببرید. 


زمان تعویض باتری ایفون 7

اگر شما در قسمت تنظیمات دستگاه خود این مسیر را دنبال کنید : Battery > Battery Health  معمولا عددی که مشاهده می‌کنید پایین تر از 80 درصد است. ممکن است کلمه Service را هم مشاهده کنید، که این نشانه از خرابی باتری ایفون 7 اس شما است و برای کارایی و عملکرد بهتر باید باتری آیفون 7 شما تعویض گردد.

تست کلی و مشخصات باتری آیفون 7

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7

باتری iPhone 7 طبق تست‌هایی که بر روی آن قرار گرفته امتیازات خوبی کسب کرد. آن توانست تا 11 و نیم ساعت در مکالمه پیوسته در شبکه 3g یا وبگردی با یک بار شارژ شدن دوام بیاورد در حالی که زمان پخش فیلم پیوسته آن به 9 ساعت رسید. استقامت این باتری در حالت استندبای گوشی متوسط شد که منجر به امتیاز استقامت کلی متوسط 61 گردید.

این یعنی تا دو روز و 13 ساعت با یک بار شارژ کردن باتری آیفون 7 می توانید از گوشی خود استفاده کنید البته در صورتی که کاربر معمولی باشید و روزانه بیش از یک ساعت وبگردی، تماس تلفنی و تماشای فیلم نداشته باشید. چنین الگوی استفاده‌ای ممکن است در استفاده شما هیچ گاه رخ ندهد اما ما این برآوردها را انجام دادیم تا نتایج باتری ها با یکدیگر قابل مقایسه باشند.

خدمات ویژه موبایل‌آباد: 

پیک رفت و برگشت رایگان
گارانتی بی قید و شرط تعمیرات
 ضمانت اصالت قطعات 
برای استفاده از این خدمات، درخواست خود را در کادر زیر ثبت کرده
و یا با شماره 43412-021 تماس بگیرید .

تخلیه شارژ سریع باتری آیفون 7

اگر باتری گوشی ایفون 7 شما بدون استفاده از اینترنت و برنامه‌های پر مصرف، سریع‌تر از حالت عادی تخلیه می‌شود، به احتمال 90 درصد با تعویض باتری آیفون 7 مشکل حل خواهد شد. اما درصورتی که تخلیه سریع شارژ در حالت کاملا بدون استفاده اتفاق میفتد ممکن است مشکل از بورد گوشی باشد.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

قیمت تعویض باتری اورجینال آیفون 7

باتری iphone 7

هزینه تعویض باتری آیفون 7  یا هر گوشی دیگری به سختی و مقدار ریسک آن بستگی دارد.
تعمیرکاران مجرب موبایل‌آباد با استفاده از لوازم پیشرفته و به روز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.
قیمت باتری ایفون 7 نسبت به سایر قطعات این گوشی پایین‌تر است مانند: تاچ و ال‌سی‌دی، بورد، هارد گوشی و... که هزینه تعمیر آن‌ها بیشتر از تعویض باتری iPhone 7 است.
قسمت دیگر هزینه تعویض باتری آیفون 7 اپل مربوط به اجرت تعمیرکار است.

بیشتر بخوانید: تعمیر و تعویض باتری آیفون

تعمیر و تعویض باتری آیفون 7 چقدر زمان می‌برد؟

پروسهٔ تعویض باتری آیفون 7 در نمایندگی‌های موبایل آباد معمولا ظرف چندین ساعت صورت می‌گیرد.
 در کل تعمیر و تعویض باتری گوشی آیفون7 یکی از راحت‌ترین تعمیرات این دستگاه به حساب می‌آید و خیلی زمان گیر نیست.
اصلی‌ترین قسمت تعویض باتری ایفون 7 اپل مربوط به جداسازی قاب پشتی است، زمانی که قاب پشتی از روی بدنه جدا می‌شود، دسترسی به باتری به مراتب ساده‌تر می‌شود.
نمایندگی‌های موبایل‌آباد می‌توانند تنها در عرض چندین ساعت باتری گوشی آیفون7 شما را تعمیر کنند.

نکات مهم درباره تشخیص مرکز تعمیرات موبایل مطمئن

با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، دست افراد سودجو در حوزه تعمیرات موبایل هوشمند زیاد شده و شما باید حتما برای درخواست خدمات تعمیرات موبایل از مراکز یا تعمیرکاران موبایل به این نکات توجه داشته باشید:

  1. خدمات‌دهنده تعمیرات حتما ضمانت اصالت قطعات داشته باشد.
  2. خدمات‌دهنده تعمیرات حتما ضمانت گارانتی بی قید و شرط داشته باشد.
  3. خدمات‌دهنده مبلغ بیش از عرف را به بهانه داشتن مشکلات دیگر در گوشی از شما دریافت نکند.

اگر در زمینه باتری آیفون و عملیات تعویض باتری آیفون 7 تخصص یا تجربه ای دارید خوشحال می‌شویم که در زیر این پست برای ما کامنت کنید.


سوالات متداول

1- آیا خودم می‌توانم باتری گوشی ایفون 7 را تعویض کنم؟

با توجه به تخصصی و ظریف بودن این کار، بهتر است برای به بار نیامدن هزینه‌های بیشتر، به یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید.

2- هزینه تعویض باتری ایفون 7 چقدر است؟

خوشبختانه تعویض باتری ایفون 7، نسبت به سایر قطعات این گوشی هزینه کمتری دارد.

3- برای تشخیص تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل معتبر به چه نکته‌ای باید توجه کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، دارا بودن ضمانت اصالت قطعات توسط خدمات‌دهنده است.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request