لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض دوربین گوشی

تعویض دوربین گوشی

چشم های گوشی امروزه نقش پررنگی را در زندگی ایفا کرده اند. به طور معمول، افراد در هنگام گردش و تفریح با دوستان و خانوادهایشان عکس های متفاوتی را با دوربین های گوشی می‌گیرند که احتمالا شما نیز از این دسته افراد باشید.

به همین دلیل خرابی این قطعات بسیار ناراحت کننده خواهد بود؛ چرا که دیگر نمی‌توانید عکس بگیرید و گویا که یک عضو مهم و حیاتی از گوشی شما کم شده است؛ اما آیا امکان تعمیر دوربین گوشی و احیای آن وجود دارد؟ 
برای پاسخ این پرسش با ما همراه باشید.

 

دلایل خراب شدن دوربین گوشی موبایل


شاید سوال بسیاری از شما نیز باشد که "چرا دوربین گوشیم خراب شده" و قصد دارید تا از دلیل خرابی این قطعه سر در آورید.

همانطور که می‌دانید خرابی دوربین گوشی دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به ضربه خوردگی گوشی، ‌آب خوردگی، ‌حرارت و گرما و ... اشاره کرد. 

علائم خرابی دوربین گوشی 


به طوری کلی علائمی در خرابی دوربین گوشی شما وجود دارد و باعث می‌شود به فکر تعویض این قطعه بیفتید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

تیره شدن دوربین: ممکن است در اثر آسیب های فیزیکی و یا نرم افزاری، پس از مدتی گوشی شما برنامه را اجرا نکند و شما تصوری سیاه (سیاه شدن صفحه دوربین) را در نمایشگر مشاهده نمایید که در این صورت چاره ای جز تعویض دوربین گوشی ندارید.

صدا دادن لنز دوربین: شاید برای شما نیز عجیب باشد؛ در برخی مواقع در حین اجرای اپلیکیشن؛ صدای وز وز از لنز دوربین شنیده می‌شود این مورد بیشتر در گوشی‌های آب خورده رخ می‌دهد. در این شرایط یکبار گوشی را ریست کنید و در صورتی که کماکان این صدا شنیده می‌شود، احتمالا مشکل از سخت افزار است و می‌بایست نزد تعمیرکار تلفن همراه مراجعه نمایید. 

فوکوس نکردن دوربین گوشی: فوکوس خود به خود دوربین یا فوکوس نکردن دوربین از مشکلات بسیار رایج در بین دوربین گوشی های موبایل شده است؛‌ البته گاهی ممکن است این مشکل تنها با یک ریست حل شود. اما زمانی که نفوذ آب باعث ایجاد این مشکل شده باشد، چاره ای جز تعویض دوربین گوشی خود نخواهید داشت. 

بسته شدن دوربین به صورت خودکار: گاهی ممکن است در هنگام عکس گرفتن، دوربین به صورت خودکار بسته شود. برای حل این مشکل توصیه می‌شود ابتدا گوشی خود را ریست کنید و یا در بخش تنظیمات آن، حافظه داخلی را پاک کنید.

متاسفانه دوربین متوقف شده است: افراد زیادی با این مورد روبرو شده اند. در صورت مشاهده با خطای "متاسفانه دوربین گوشی متوقف شده است" می‌بایست گوشی را ریست فکتوری کنید اما در صورتی که این اتفاق مجددا تکرار شد، بدین معناست که دوربین دستگاه شما خراب است و باید تعویض گردد.
  
مشکل تار بودن دوربین گوشی: در برخی مواقع ممکن است دوربین گوشی شما عکس های بی کیفیتی را از شما بگیرد که این مورد می‌تواند احتمال خرابی دوربین را افزایش دهد و می‌بایست نزد تعمیرکار متخصص تلفن همراه برده شود. 

 

همین حالا از کارشناسان حرفه ای موبایل آباد مشاوره بگیر


هزینه تعمیر دوربین گوشی


باتوجه به نرخ کنونی بازار، متاسفانه برخی تعمیرکاران تلفن همراه از بی‌اطلاع بودن مشتریان از قیمت ها سوء استفاده کرده و مبالغ بالایی را برای تعمیر گوشی از آن‌ها دریافت می‌کنند. از طرفی این روز ها اطمینان به تعمیرکاران بسیار سخت شده است؛ زیرا ممکن است به دلیل عدم تجربه کافی، به هر یک از قطعات گوشی نیز آسیب برساند. اما موبایل آباد این مشکل را برای شما عزیزان حل کرده؛ چنانچه دوربین گوشی شما خراب شده است، می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبات و نمایندگی‌های موبایل آباد در نزدیک محل خود مراجعه کنید. همچنین متخصصین آموزش دیده و مجرب این مرکز، علاوه بر تعمیر دوربین گوشی انواع مشکلاتی نظیر حل مشکل کارنکردن دوربین گوشی و نیز قطعات سخت افزاری مانند تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل شما را در کوتاه ترین زمان و باکیفیت بالا تعمیر خواهند کرد. همچنین در موبایل آباد نگرانی بابت هزینه نخواهید داشت؛ زیرا در این مرکز قیمت‌ها بر اساس نرخ تعمیرات موبایل محاسبه خواهد شد. موبایل آباد همچنین با ارائه گارانتی تا یکماه پس از تعمیر، خاطر شما را از بوجود آمدن مشکلات احتمالی آسوده می‌کند.
 


فرآیند تعمیرات گوشی شما در موبایل‌ آباد

 

خدمات غیرحضوری:

ثبت درخواست تعمیرات موبایل از طریق فرم زیر

تماس توسط کارشناسان جهت راهنمایی های لازم

اعلام برآورد هزینه و مدت زمان تقریبی فرآیند خدمات

ارائه کد رهگیری جهت پیگیری آنلاین فرایند تعمیر گوشی توسط مشتری

ارسال پیک توسط نماینده و دریافت دستگاه مشتری

انجام خدمات تعمیرات توسط کارشناسان نمایندگی مربوطه

تست نهایی کنترل کیفیت(QC Test)

ارسال گوشی توسط پیک و تحویل به مشتری

خدمات حضوری:

مشاهده آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی موبایل ‌آباد(ورود به صفحه نمایندگان)

مراجعه به نمایندگی و بررسی مشکل توسط کارشناسان

پذیرش دستگاه و ارائه کد رهگیری به مشتری

انجام خدمات تعمیرات و تست نهایی کنترل کیفیت(QC Test)

اطلاع‌رسانی اتمام فرآیند تعمیرات و هماهنگی جهت تحویل 

مراجعه حضوری مشتری و یا ارسال دستگاه توسط پیک و تحویل به مشتری

درصورت تمایل برای حل مشکل بیس باند آیفون 7 خود فرم زیر را تکمیل نمایید.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات