لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض و تعمیر باتری گلکسی a80 سامسونگ با کم ترین قیمت

تعویض و تعمیر باتری گلکسی a80 سامسونگ با کم ترین قیمت

باتری گوشی a80 سامسونگ از نوع لیتیوم پلیمری و فست شارژ (Fast charge) می‌باشد که 3700 میلی آمپر ظرفیت شارژ دارد.

باتری گوشی سامسونگ a80 پس از گذراندن دوره ای از شارژ و تخلیه دچار تغیر می‌شود و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد.

باتری گوشی a80 از نوع داخلی می‌باشد که توسط کاربر قابلیت تعویض ندارد، همچنین توجه داشته باشید که ایراداتی مانند عدم شارژ گوشی، تمام شدن سریع شارژ، خاموش شدن گوشی a80 و... می‌تواند مرتبط با باتری باشد یا خیر!! اما تشخیص این مشکلات باید توسط یک تعمیرکار با تجربه صورت بگیرد.

عمر باتری گوشی a80 سامسونگ چقدر است؟!

عموما عمر باتری گوشی a80 سامسونگ که از نوع لیتیوم پلیمری است بین 1 الی 2 سال می‌باشد، که بعد از گذشت این مدت زمان با افت کیفیت شارژدهی و کاهش ظرفیت باتری مواجه می‌شوید و زمان تعویض باتری گوشی a80 به سر رسیده است.

باتری اورجینال گلکسی a80 سامسونگ

تعویض باتری گلکسی a80

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تعویض باتری گوشی a80 از باتری اورجینال و اصلی استفاده کنید. زیرا تنها باتری اصلی می‌باشد که کیفیت شارژدهی باتری اولیه (فابریک) را دارد.

باتری‌های درجه 2 یا 3 که باتری غیراصلی محسوب می‌شوند که به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم، چون که باتری‌های غیر اصلی گوشی a80 ظرفیت و توان شارژدهی خوبی ندارد و پس از مدتی کوتاه دوباره خراب می شوند.

از طرف دیگر استفاده از باتری‌های غیر اصلی برای تعویض باتری گوشی a80 ممکن است منجر به انفجار و آتش گرفتن دستگاه یا وارد کردن خسارت به دیگر قعات گوشی شما شود. قطعا کاربران دوست ندارند بعد از تعویض باتری گوشی a80 خود سریعا با خرابی باتری مواجه شوند.

برای تعویض و تعمیر باتری گوشی a80 سامسونگ خود بهتر است به مراکز معتبر مانند موبایل آباد مراجعه کنید.

 

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

 

هزینه تعویض باتری گوشی a80 سامسونگ

تعمیر و تعویض باتری گلکسی a80

هزینه تعویض باتری گوشی a80 نسبت به سایر قطعات این گوشی پایین‌تر می‌باشد مانند: تاچ و ال سی دی گوشی a80، بورد، هارد گوشی و... که هزینه تعمیر آن‌ها به مراتب بیش‌تر از تعویض باتری a80 می‌باشد.

بخش دیگر هزینه تعویض باتری a80 مربوط به اجرت تعمیرکار می‌باشد. پروسه تعویض باتری گوشی a80 کار سختی نمی‌باشد اما نمی‌توان گفت کار ساده‌ای است.

برای تعویض باتری گوشی a80 نیاز است دستگاه شما باز شود. برای تعویض باتری گوشی a80 ما پیشنهاد نمی‌کنیم این عملیات رو خودتان انجام دهید، زیرا برای انجام این پروسه نیاز به تجربه کافی و همچنین لوازم و تجهیزات به روز می باشد.

نشانه های خراب بودن باتری گوشی

برای تعمیر و تعویض باتری گوشی گلکسی a80 به کجا مراجعه کنیم؟!

نمایندگی‌های موبایل آباد در سراسر کشور حضور دارند تا شما عزیزان بتوانید برای تعمیر و تعویض باتری a80 خود به آن‌ها مراجعه کنید و گوشی خود را با کم‌ترین هزینه تعمیر کنید.

تعمیرکاران مجرب موبایل آباد با استفاده از لوازم و تجهیزات به روز پروسه تعویض باتری گوشی a80 شما رو انجام می‌دهند و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه تعمیری را به شما تحویل می‌دهند.

توجه داشته باشید که تمامی قطعات در نمایندگی‌های موبایل آباد اورجینال و اصلی می‌باشد تا مشتریان بتوانند کیفیت و اصالت اولیه گوشی خود را داشته باشند.

در نهایت اگر تجربه، پیشنهاد و یا انتقادی در مورد باتری گوشی a80 سامسونگ دارید در زیر این پست برای ما کامنت کنید.

 

سوالات متداول

 

چقدر زمان عمر باتری گوشی گلکسی a80 سامسونگ است؟

 

باتری گوشی گلکسی a80 سامسونگ که از نوع لیتیوم پلیمری است، بین 1 تا 2 سال طول می‌کشد. پس از گذشت این مدت زمان، با کاهش کیفیت شارژدهی و کاهش ظرفیت باتری مواجه می‌شوید که نیاز به تعویض آن را بوجود می‌آورد.

 

آیا باتری گوشی Galaxy a80 سامسونگ توسط کاربر قابل تعویض است؟

 

خیر، باتری گوشی Galaxy a80 سامسونگ از نوع داخلی است و توسط کاربر قابل تعویض نمی‌باشد.

 

چرا باید برای تعویض باتری گوشی a80 از باتری اورجینال استفاده کرد؟

 

تنها باتری اورجینال می‌تواند کیفیت شارژدهی باتری اولیه (فابریک) را داشته باشد. به دلیل داشتن ظرفیت و توان شارژدهی مناسب و تطابق کامل با دستگاه، توصیه می‌شود برای تعویض باتری گوشی a80، از باتری اورجینال و اصلی سامسونگ استفاده کنید. استفاده از باتری‌های غیر اصلی ممکن است منجر به افت کیفیت و کاهش عمر مفید باتری گوشی شما شود و در بعضی موارد حتی خسارات جانبی نیز به دستگاه وارد کند.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات