لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تمامی گفته های پیشبینی شده از مراسم امشب اپل Hi speed 2020 اپل

تمامی گفته های پیشبینی شده از مراسم امشب اپل Hi speed 2020 اپل

بر اساس جدید‌ترین گزارش‌ها، اپل در مراسم Hi speed سه‌شنبه شب ساعت 20:30 به وقت تهران، قصد دارد تا از محصولات جدیدش رونمایی کند. 

انتظارات از مراسم Hi speed اپل


اپل همه‌ساله نسل جدیدی از گوشی‌های آیفون را در اواخر شهریور معرفی می‌کند؛ اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، باعث ایجاد مشکلاتی برای این کمپانی برای معرفی محصولاتش شده. براساس تازه ترین اخبار، از این مراسم انتظار می‌رود تا اپل از جدید‌ترین گوشی خود یعنی آیفون 12 رونمایی کند. در ادامه به معرفی احتمالی محصولات دیگر این کمپانی اشاره خواهیم نمود.

همین حالا گوشیتو تعمیرکن

رونمایی آیفون 12 

بر اساس گفته‌ها انتظار می‌رود اسمارت‌فون‌های جدید اپل یعنی آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرومکس، در این مدل گوشی‌ها از تراشه‌های 5G برای ارتقا دادن به سرعت اینترنت این آن‌ها در آینده ارائه خواهد شد؛ همچنین اپل اعلام کرد جنس این گوشی‌ها را از سرامیک سخت ساخته شده و رنگ بندی ها‌ی احتمالی آن‌ها را در مدل های pro (سورمه ای، طلایی، خاکستری و مشکی) و مدل معمولی 12 نیز( آبی، نارنجی، صورتی، سبز، سفیدو مشکی) می‌باشد.


استفاده از شارژر مجیک سیف نیز از دیگر قابیلت‌هایی می‌باشد که در تمام مدل گوشیهای آیفون 12 لحاظ شده است.
کمپانی تاریخ پیش فروش این گوشی هارا 6 تا 17 نـوامبـر (16 آبان تا 27 آبان) و در تاریخ 13 تا 21 نـوامبـر (12 آبان تا 1 آذر) عرضه خواهند شد.

HomePod 2020 اپل

HomePod  اپل ، یک اسپیکر هوشمند می‌باشد که به تازگی شرکت اپل به تازگی قصد دارد از جدید ترین مدل این محصول رونمایی کند و انتظار می‌رود از کیفیت صدای پایین و اندازهی کوچکتری برخور دار باشد و به گفته‌ی این کمپانی تاریخ انتشار اسپیکر HomePod   اپل  قرار است در نیمه‌ی دوم سال رونمایی شود.


Ear Headphones یا هدفون بلوتوثی بالای گوش اپل

براساس شایعات، گفته شده این کمپانی در حال تولید یک هدفون بولوتوثی بالای گوش است که کیفیت صدای بینظیری را ایجاد می‌کند و  حتی می‌توان آن را Air pods studio نیز نامید. با توجه به گزارش‌ها، این محصول قرار است در رویداد Hi speed  اپل معرفی شود.

AirTags اپل

اگر به یاد داشته باشید، اپل در نسخه‌ی iOS 13 از ویژگی Find My جدید را معرفی کرد که  به شما این امکان را می‌داد تا دستگاه‌های iOS و macOS خود را بتوانید بدون اتصال داده و با استفاده از بلوتوث، ردیابی شوند؛ حال بر اساس شایعات اپل ادعا کرده که می‌تواند قابلیت تهیه‌ی یک برچسب بلوتوث مانند Tile  با پهنای فوقالعاده قوی که می‌تواند پیوست شود را نیز قرار است اضافی کند. برای‌نمونه: اگر کلیدهای خود را از روی بالش کاناپه گم می کنید ، iPhone باید بتواند شما را به سمت آنها هدایت کند که این وسیله به شما کمک می‌کند تا زود تر به وسیله‌ گم شده ‌ی خود را پیدا کنید. 


مک بوک 12 اینچی

در حالی که گفته شده اولین Mac مبتنی بر Arm  با تراشه Apple Silicon MacBook Pro خواهد بود. حال بر اساس جدید ترین گزارش‌ها کمپانی اپل در حال کار بر روی نسخه جدید این محصول است که وزن آن کمتر از 1 کیلو‌گرم می‌باشد.


جمع بندی

همانطور که پیشتر گفته شد این موارد تنها شایعاتی هستند که در سایت های‌ معتبر منتشر شده و بر اساس گفته‌های کمپانی اپل باید منتظر باشیم و ببینیم که در مراسم Hi speed 2020  این کمپانی مشهورف چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد.

 

تعمیر آسان و سریع تلفن همراه


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات