لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

خداحافظی رسمی ال جی از دنیای گوشی

خداحافظی رسمی ال جی از دنیای گوشی

خداحافظی رسمی ال جی از دنیای گوشی

 

سال ها پیش خبری مبنی زر خدا حافظی الجی از دنیای گوشی را میشنیدیم. سرانجام کمپانی الجی پس از تولید گوشی های  LG Wing  اخیرا به صورت رسمی خبر از خارج شدن الجی از تولید گوشی های  هوشمند داد و دیگر این شرکت گوشی های هوشمند تولید نخواهد کرد. اما پیشتیبانی های نرم افزاری از گوشی های هوشمند موجود بسته به منطقه و مارکت های بین المللی ادامه پیدا می کند.

 

 

چرا الجی از تولیدات گوشی خداحافظی می کند؟


این شرکت روز یکشنبه اعلام کرد ، LG در حال بستن فروشگاه های تلفن همراه خود است. 

ال جی در مقام رسمی گفت: "این تصمیم" این شرکت را قادر می سازد تا منابع خود را در زمینه های رشد مانند اجزای وسایل نقلیه الکتریکی ، دستگاه های متصل ، خانه های هوشمند ، رباتیک ، هوش مصنوعی و راه حل های کسب و کار و همچنین سیستم عامل ها و خدمات متمرکز کند. " بیانیه .

این خبر چندان تکان دهنده نیست - هفته گذشته ، کره تایمز گزارش داد که در 5 آوریل اعلام خواهد شد. منابع رسانه ادعا می کنند که این انتخاب پس از عدم موفقیت فروش این شرکت در بخش تلفن همراه خود انجام شده است. 
این شرکت حداقل در سال گذشته تلاش کرده است تا با تولید گوشی های هوشمند خود ، به ویژه با پروژه Explorer خود ، نوآوری ایجاد کند . 

البته فقط دو گوشی از آن پروژه بیرون آمد: LG Velvet مینیمالیست و LG Wing با صفحه نمایش دوگانه . در نمایشگاه CES امسال ، این شرکت همچنین یک تلفن اندرویدی قابل رویت را نو آوری کرد. چیزی که به نظر می رسد ، یک گوشی با صفحه نمایش که به معنای واقعی کلمه رول می شود. اما بعداً گزارشی ادعا کرد که پروژه متوقف شده است. 


البته همانطور که قبلا گفتیم،دلیل این که گوشی های الجی دیگر تولید نخواهند کرد ، به این معنی نیست که LG کاملاً از دنیای گوشی های هوشمند خارج شده است. این شرکت گفت که از تخصص تلفن همراه خود برای کمک به توسعه ارتباطات بی سیم 6G ، در میان سایر فن آوری های مربوط به تلفن های هوشمند ، استفاده خواهد کرد. 
این شرکت گفت که مجموعه فعلی آن هنوز برای فروش در دسترس خواهد بود. در همین حال ، مشتریانی که از قبل دستگاه LG دارند ، پشتیبانی و به روزرسانی نرم افزار را برای "مدت زمانی که براساس منطقه متفاوت خواهد بود" ادامه می دهند.

 

بیشتر بخوانید: اشتراک بی سیم سامسونگ Galaxy S21 چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

 


سخن آخر

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات