لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

خواندن پیام های پاک شده در واتساپ و تلگرام

خواندن پیام های پاک شده در واتساپ و تلگرام

خواندن پیام های پاک شده در واتساپ و تلگرام


حتما با این مشکل مواجه شده اید که گاهی اعلان واتساپ و تلگرام در گوشی شما فعال شده. گویا فردی به شما پیام یا ویسی داده و زمانی که گوشی را روشن می‌کنید و می‌خواهید آن پیام را ببینید، مشاهده خواهید کرد که هیچ پیامی از وی فرستاده نشده که به احتمال زیاد مخاطب آن پیام را پاک کرده است. البته در واتساپ پیام حذف شده باقی می‌ماند اما در تلگرم اینگونه نیست و هیچ اثری از پیام حذف شده باقی نمی‌ماند. امروز میخواهیم برنامه ای به شما معرفی کنیم که هیچ پیامی از دسستان در نره و بتوانین پیام های پاک شده در این دو برنامه را بخوانید ولی سین نکنید. 


برنامه Notisave 

 


برای بازگردانی پیام های پاک شده درواتس آپ و تلگرام ، کافیست اپلیکیشن Notisave را بر روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه برای گوشی اندروید می‌باشد. برای نصب برنامه وارد گوگل پلی شده و آن را نصب کنید.
در ابتدا این برنامه دسترسی هایی نظیر نوتیفیکیشن ها، گالری و... را از ما می‌ خواهد. 
در اینجا تمام برنامه ها را به شما نمایش می‌ دهد و هر برنامه ای که نیاز داشتید را انتخاب کنید تا نوتیفیکیشن آن برای شما فعال شود. 
فرض کنید می خواهید پیام های پاک شده اینستاگرام و تلگرام را بخوانید؛ بنابر این تیک آن را می زنید تا دسترسی نوتیفیکیشن آن ها در این برنامه فعال شود. 

توجه کنید که برای آیفون امکان پیدا کردن برنامه با چنین ویژگی را نداشتیم اما با توجه به فناوری و تکنولوژی، نمی‌توان بیهوده اضهار نظر کرد. اگر برنامه ای برای بازگردانی پیام های حذف شده در آیفون می شناسید، در بخش دیدگاه ها برامون بنویسید.

 

بیشتر بخوانید:چگونه از واتساپ بکاپ بگیریم؟

 

از قابلیت های جذاب این برنامه این است که بدون آنکه پیام مخاطب را سین کنید، پیامش را در این برنامه ببینید.

 

موبایل آباد با داشتن متخصصین فعال و باتجربه در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در خدمت شماست. اگر نمی توانید هنوز صفحه کلید گوشی شما کارنکرد، همین حالا با کارشناسان ما در موبایل‌ آباد تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا دقایقی بعد نمایندگان حرفه ای ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.


برای تکمیل فرم به این قسمت وارد شوید


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات