لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

رفع مشکل دانلود نشدن فیلم از تلگرام

رفع مشکل دانلود نشدن فیلم از تلگرام

Telegram یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است که بیشتر برای بارگیری فایل هایی مانند فیلم ، سریال وب و سایر فیلم ها استفاده می شود. اما هنگام بارگیری فیلم ها از برنامه تلگرام ، ممکن است گاهی اوقات متوجه شده باشید که بارگیری کار نمی کند. به نظر شما علت دانلود نشدن فیلم از تلگرام یا عدم باز شن فیلم در تلگرام چیست؟ آیا راهکاری برای حل مشکل بارگیری فیلم ها در تلگرام وجود دارد؟ نگران نباشید در این مطلب از موبایل آباد دلایل دانلود نشدن فیلم از تلگرام و راهکار های آن ذکر شده اند. همچنین اگر قصد دارید تا بدون کندی در کمترین زمان فیلم ها در تلگرام گوشی شما بارگیری شوند حتما این مطلب را بخوانید.

 

چرا تلگرام بارگیری فایل را متوقف می کند؟


به طور کلی دلایلی وجود دارد که مانع از دانلود شدن فیلم ها در تگرام شما می شود.

 

 

حالت صرفه جویی در مصرف باتری 


متداول ترین دلیل بروز این مشکل به دلیل حالت صرفه جویی در مصرف باتری در تلفن شما است. وقتی حالت صرفه جویی در مصرف باتری فعال است ، از اجرای برنامه ها در پس زمینه جلوگیری می کند و به همین دلیل برنامه تلگرام بارگیری فایل را متوقف می کند زیرا حداقل آن را کاهش می دهید.

 

روشن نبودن فیلتر شکن


به دلیل فیلتر شدن تلگرام در کشورمان، تا یک فیلتر شکن فعال نباشد، تلگرام نیز کار نخواهد کرد. بنابراین زمانی که دیدید دانلود متوقف شده است، بدانید فیلتر شکن غیر فعال شده و باید مجدد آن را فعال کنید.

 


ضعیف بودن اینترنت


ضعیف بودن اینترنت نیز یکی از دلایل دانلود نشدن فیلم در تلگرام است و زمانی که اینترنت ضعیف باشد، به طور خودکار فیلتر شکن را یر فعال کرده و فیلم در تلگرام گوشی شما دانلود نمی شود.
پر بودن حافظه گوشی
از رایج ترین دلایل دانلود نشدن فیلم در تلگرام می توان به پر بودن حافظه نیز اشاره کردن و زمانی که حافظه گوشی پر باشد، نمی توان فیلمی از تلگرام دانلود کرد.

 

 

چگونه مشکل عدم بارگیری پرونده در تلگرام را برطرف کنیم؟


برای رفع این مشکل ، می توانید حالت صرفه جویی در مصرف برق را در تلفن خود خاموش کنید. به سادگی ، با رفتن از بالای صفحه به پایین منوی تنظیمات سریع را باز کنید و سپس حالت صرفه جویی در مصرف برق / باتری را خاموش کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش نصب دو واتساپ روی یک گوشی

 

حذف کردن تلگرام از حالت بهینه باتری 


روش دیگر برای رفع این مشکل این است که برنامه تلگرام را از حالت بهینه سازی باتری در تلفن خود حذف کنید. در اینجا نحوه انجام این کار وجود دارد :
•    تنظیمات را در تلفن Android خود باز کنید و به برنامه ها> تلگرام بروید .
•    اکنون گزینه Battery را کلیک کنید و سپس گزینه Optimize battery use را کلیک کنید .
•    در صفحه بعدی ، لیستی از برنامه ها را مشاهده خواهید کرد. نمایش همه برنامه ها را فعال کنید و برنامه تلگرام را از لیست پیدا کنید.
•    دکمه کنار برنامه تلگرام را خاموش کنید تا از حالت بهینه سازی باتری خارج شود. خودشه.
•    برنامه تلگرام را از حالت بهینه سازی باتری حذف کنید
بعد از این ، هر زمان که هر فایلی را از تلگرام بارگیری کنید ، حتی اگر برنامه را به حداقل برسانید ، متوقف نمی شود.

 

 

با استفاده از دانلود منیجر فایلهای تلگرام را بارگیری کنید


همچنین می توانید با استفاده از مدیر بارگیری معمولی روی تلفن خود ، پرونده های تلگرام را بارگیری کنید. شما باید یک لینک دانلود برای فایل ایجاد کنید. برای این کار می توانید از ربات های خودکار در تلگرام استفاده کنید. در این مطلب از موبایل آباد گام به گام نحوه انجام آن را به شما نشان داده شده است.
•    تلگرام را در تلفن خود باز کنید ، " GetPublicLinkBot " را جستجو کنید و به آن بپیوندید.
•    به getpubliclinkurl در تلگرام بپیوندید
•    اکنون به کانال / گروهی بروید که فایلی را که می خواهید بارگیری کنید در اختیار دارد. 
•    پرونده را به کانالی که به آن پیوسته اید انتخاب و ارسال کنید.
•    از ربات پاسخی دریافت خواهید کرد. گزینه " ایجاد پیوند قابل تجدید " را کلیک کنید.
•    پس از آن ، پاسخ دیگری دریافت خواهید کرد که حاوی لینک دانلود پرونده است. فقط روی آن کلیک کنید و با هر مرورگری در تلفن خود باز کنید. بارگیری پرونده به طور خودکار شروع می شود.

اگرتلگرامت به مشکل خورده همین الان ثبت درخواست تعمیرات بزن و از کارشناسان موبایل آباد مشاوره رایگان بگیر

 

آموزش تعمیرات موبایل با موبایل آباد

 

در گذشته به دلیل ارزان بودن قیمت گوشی موبایل، اگر مشکلی برای آن پیش می‌آمد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند، یک گوشی نو را جایگزین آن کنند. اما امروزه با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشی موبایل، بازار تعمیر موبایل رونق گرفته است و بسیاری تمایل دارند، موبایل آسیب‌دیده خود را تعمیر کنند. از طرف دیگر در سال‌های اخیر، واردات گوشی موبایل به کشور، رشد چشم‌گیری داشته است. اگر این عوامل را در کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که بازار کار تعمیر موبایل، یک بازار بکر است. موبایل آباد علاوه بر تعمیرات تخصصی تلفن همراه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل نیز فعالیت می‌کند تا تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصصی را به بازار کار ارائه دهد. دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در مرکز آموزش موبایل‌آباد به شرح زیر است:
•    آموزش تعمیرات تخصصی موبایل
•    آموزش تعمیرات گلس
•    آموزش تعمیرات آیفون
•    آموزش VIP تعمیرات موبایل 
شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، روی متن دوره‌ها کلیک کنید یا با شماره تلفن 02143412  تماس بگیرید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما

آخرین دیدگاه ها

تصویر کاربر
عسل همرنگ
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. چند باری که خواستم فیلم بیشتر از 500 مگابایت رو در تلگرام دانلود کنم بلافاصله بسته شد و من مجبور شدم دوباره دانلود کنم. حجم اینترنتی کم شد اما هر کاری کردم نتونستم همون بار اول ذخیره اش کنم. در فایل های شخصی هم چیزی نبود. ممنون میشم برای رفع مشکل کمک کنید.

ثبت درخواست تعمیرات