لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

مزایا و معایب گوشی سامسونگ گلکسی S21

مزایا و معایب گوشی سامسونگ گلکسی S21

مزایا و معایب گوشی سامسونگ گلکسی S21


سامسونگ اخیرا از اسماتفون شاهکار خود به نام گلکسی S21 رو نمایی کرد که با اسقبال کار بران زیادی مواجه شد. همانطور که مطلب بررسی تخصصی گوشیS21 عنوان کردیم، در این مطلب از موبایل آباد قصد داریم تا به این گوشی را کمی بیشتر زیر ذره بین قرار دهیم و مزایا و معایب آن را عنوان کنیم.


طراحی و ساخت


مدل های مختلف این دستگاه با بزرگترین نمایشگر از 2/6 تا 6.8 اینچی ، از نوع داینامیک امولد شکیل شده اند. به طور کلی باید گفت با وجود به کار رفتن بهترین تکنولوژی و مقاومت در بین نمایشگر گوشی ها، اما زمانی گکه آسیب ببینند هزینه بالایی متحمل خواهید شد. به علاوه بزرگ بودن نمایشگر نیز دردسر های خود را دارد و برای مثال نمی توان با یک دست به راحتی تایپ کرد و شاید کمی خوش دست نباشد.
همچنین اطمینان از گواهی مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار نیز وجود دارد اما با این حال باید مراقب بود. این صفحه نمایش همچنین دارای پشتیبانی از S Pen است اما این یک وسیله جانبی اضافی اختیاری است که در یک قاب قرار می گیرد و به همان اندازه سری Note یکپارچه نیست. این اطمینان می دهد که افرادی که واقعاً به ویژگی های S Pen نیاز دارند ، حق انتخاب بیشتری دارند.


دوربین های گلکسی S21


به طور کلی ، پرچمداران سامسونگ از دوربین های بسیار خوبی برخوردار هستند. اگر می خواهید یکی از بهترین تلفن ها را برای عکس و فیلم در دنیای اندروید داشته باشید ، می توانید عکس ها و فیلم های خود را با دوربین های شاهکار این گوشی بگیرید.


ویژگی دوربین های گوشی S21:


•    زاویه باز   MP - ƒ1.8 108، با فوکوس خودکار (AF) و تثبیت کننده تصویر نوری (OIS)
•    یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده - .22.2 ، 1.4 میکرومتر ، با AF و میدان دید 120 درجه (FoV)
•    1 دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی - .42.4 ، با AF ، OIS و بزرگنمایی نوری 3 برابر
•    1 دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی - ƒ4.9 ، 1.22 میکرومتر ، با AF ، OIS و بزرگنمایی نوری 10 برابر
•    سنسور فوکوس خودکار لیزری


آیا تلفن های گلکسی S21 عمر باتری خوبی دارند؟


این اسماتفون از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که از دیگر مزایای این گوشی محسوب می شود. همچنین باتری این گوشی از یک منبع تغزیه 17 واتی برای شارژ شدن استفاده می کند. البته هر از گاهی بهتر است از شارژر اصلی این دستگاه استفاده شود. زیرا به دلیل فست شارژ بودن این اسمارتفون، می تواند به مرور زمان عمر باتری را کم کند.


آیا گوشی های Galaxy S21 ارزش خرید دارد؟


اگر تمام کاری که با تلفن هوشمند خود انجام می دهید مرور وب ، پاسخ دادن به ایمیل ، بررسی اینستاگرام و ارسال چند پیام کوتاه است ، خرید این گوشی توصیه نمی شود. زیرا می توانید با خرید یک گوشی با قیمت ارزان نیز این کار را انجام دهید. اما در صورتی که جزء افرادی که از تلفن های خود برای کارهای پر پردازش استفاده می کنند داشتن یک گوشی Galaxy S21می تواند پاسخ نیاز هایتان را بدهد. همچنین تمام مدل های  این تلفن از جدیدترین سیلیکون پرچمدار ( Qualcomm Snapdragon 888 در کشورهای خاص و Exynos 2100) بهره می برند. آنها همچنین دارای RAM و فضای ذخیره سازی داخلی زیادی هستند که یکی از مزایای خوب این گوشی به شما می رود.


 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات