لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

معرفی گوشی Mi Mix Fold

معرفی گوشی Mi Mix Fold

معرفی گوشی Mi Mix Fold با قابلیت تاشو

کمپانی شیائومی  طی یک رویداد مجازی در روز سه شنبه ، این شرکت چینی Mi Mix Fold ، اولین گوشی تاشو خود را معرفی کرد. این اسماتفون اولین دستگاه تاشوی شیائومی است که توسط این کمپانی ساخته شده است. در ادامه این مطلب از موبایل آباد این گوشی هوشمند تاشوی جذاب و بینظیر که توسط کمپانی شیائومی معرفی شده است را بررسی خواهیم کرد.

 

 

نمایشگر گوشی Mi Mix Fold 


این اسمارتفون دارای دو نمایشگر است: یک صفحه نمایش بزرگ تاشو  8.01 اینچی از نوع AMOLED هنگام باز شدن گوشی و یک نمایشگر 6.5 اینچی خارجی هنگام تا شدن گوشی. این شرکت در یک توئیت اعلام کرد که لولای هر گوشی Mi Mix Fold ، که مانند یک کتاب باز و بسته می شود ، بیش از 1 میلیون بار آزمایش شده است . 

بررسی دوربین گوشی Mi Mix Fold 


در مورد دوربین ها ، این گوشی دارای پردازنده سیگنال تصویری Surge C1 جدید شیائومی است که به گفته این شرکت "برای عکاسی حرفه ای بهینه شده" و از فناوری لنزهای مایع استفاده می کند. شیائومی گفت ، دوربین این گوشی در حداقل فاصله 3 سانتی متری می توند فوکوس کند ، سپس به زوم نوری 3 برابر و تا تله فوتو 30 برابر تغییر مکان دهد. Mi Mix Fold همچنین دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق العاده عریض 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی است. 

 

بررسی سخت افزار و پردازنده گوشی Mi Mix Fold 

 گوشی ...شامل پردازنده Snapdragon 888 ، تنظیم چهار بلندگوی  Harman Kardon است این گوشی در یک نسخه استاندارد و همچنین یک نسخه ویژه سرامیکی ارائه می شود که دارای یک قاب میانی طلایی و دیگری پشت سرامیکی مشکی با حکاکی لیزری است. Mi Mix Fold همچنین با رم های 12 و 16 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت در بازار عرضه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: خداحافظی رسمی ال جی از دنیای گوشی

 

بررسی باتری گوشی  Mi Mix Fold 


این گوشی دارای باتری دو سلول 5،020 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری و پشتیبانی سریع از شارژ 67 وات است که بسیار فوق العاده است و در مدت زمان کوتاه باتری گوشی از 0 یه 100 درصد می رساند.

 

سخن آخر 


پیش سفارش های Mi Mix Fold سه شنبه باز می شود ، اما این تلفن فقط در چین در دسترس خواهد بود. نماینده Xiaomi تأیید کرد که Mi Mix Fold به بازارهای جهانی نخواهد آمد.

 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
https://mobileabad.com/request