لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

حل مشکل کد دریافت اینستاگرام

حل مشکل کد دریافت اینستاگرام

حل مشکل کد دریافت اینستاگرام

 

در برخی موارد برای شما پیش می آید که در هنگام ورود به اینستاگرام، به مشکل بر بخورید که یکی از آنها عدم دریافت کد 6 رقمی اینستاگرام است. در این صورت چکار باید کرد. نگران نباشید ما در این بخش از موبایل آباد آموزشی کار بردی و جالب برای دریافت کد اینستاگرام به راحتی برای شما علاقمندان به اینستاگرام آماده کردیم تا بتوانید به راحتی به صفحه ی اینستاگرامی خود وارد شوید.

 

دلایل عدم دریافت کد از اینستاگرام


چند وقتی هست که اینستاگرام به طور خودکار اکانت شما را بیرون می اندازد و دیگر نمی توانید ورود کنید عمده ترین دلایل این مشکل باگ اینستاگرام است که باعث می شود کد 6 رقمی اینستاگرام را دریافت نکنید.

 

 

روش های حل مشکل عدم دریافت کد اینستاگرام


به طور کلی 3 روش برای حل این مشکل وجود دارد که در ادامه به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

 

بیشتر بخوانید: چگونه می توان با گوشی فارسی صحبت کرد؟

 

وارد شدن به صورت ناشناس در گوگل


در ابتدا وارد مرورگر گوشی خود شده و از سمت راست، گزینه ی سه نقطه را انتخاب می کنید. تب ناشناس را کلیک می کنید. این تب مشخصات شما رو مخفی خواهد کردو می تونید به صورت ناشناس وارد شوید. پس از وارد شدن در این تب به سایت اینستاگرام در اینجا وارد شوید. صبر کنید که سایت باز شود. سپس یوز ر و پسورد را وارد کرده و روی گرفتن کد ضربه بزنید تا کد برای شما ارسال شود. اگر این اتفاق برای شما رخ نداد از راه های دیگری امتحان کنید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه حساب اینستاگرام خود را به طور دائم حذف کنیم ، یا به طور موقت آن را غیرفعال کنیم؟

 

دریافت کد با استفاده از فیلتر شکن


در برخی موارد ممکن است اینستاگرام برای شما بالا نیاید، در این مورد می تونید به وسیله ی یک فیلتر شکن وارد سایت شده و کد 6 رقمی را دریافت کنید. وارد اینستاگرام شوید و یوزر و پسورد را وارد کنید. سپس وارد صفحه ی دریافت کد 6 رقمی از اینستاگرام شوید. اما توجه کنید در صورتی که کد برای شما ارسالب نشد، میبایست موارد زیر را انجام دهید. ابتدا در قسمت زیر دریافت کد 6 رقمی نوشته ای را تحت عنوان وارد شدن با روش های دیگر مشاهده خواهید کرد بر روی آن کلیک کرده و مجدد صفحه ای برای شما نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه اول اگر کد پشتیبان را دارید می توانید با استفاده از این کد به راحتی وارد صفحه ی اینستاگرام خود شوید. با کلیک بر روی گزینه دوم، پنجره ای جدید برای شما باز خواهد شد. در اینجا اینستاگرام از شما اطلاعات اهراز هویت شما را می خواهد. برای این کار کافیست ایمیلی که متعلق به حساب شما است را وارد کرده تا کد برای شما ارسال شود. اگر اکانت شما شخصی و دارای عکس پروفایل در اینستاگرام است روی گزینه دوم کلیک کنید . در غیر این صورت گزینه ی سوم را انتخاب کنید و در قسمت پایین مشکل خود را به صورت متنی بنویسید و ارسال کنید می توانید متن زیر را وارد کنید.

I Iogged out thtee days before my account and l need to receive a six-digit code to re-enter my account, but this code will not be sent to me.

 

سخن آخر 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات