لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چطور بازدید استوری اینستاگرام را افزایش دهیم؟

چطور بازدید استوری اینستاگرام را افزایش دهیم؟

چطور بازدید استوری اینستاگرام را افزایش دهیم؟


Instagram اکنون به یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین کاربران تبدیل شده و به بیش از 400 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است و روز به روز در حال افزایش می باشد. حتما شما هم می دانید قابلیت های فراوانی دارد که یکی از جذاب ترین آن ها افزودن استوری است اما بسیاری از کاربران نمی دانند که چه اقدامی انجام دهند تا افزایش بازدید استوری داشته باشند. به همین دلیل دلیل در این مطلب از موبایل آباد آموزش خواهیم داد که چگونه بازدید استوری ها را بیشتر کنید.

 

 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با استفاده از  ویژگی Swipe Up


ویژگی Swipe Up فقط برای حساب های اینستاگرام در دسترس است که 10 هزار دنبال کننده یا بیشتر دارند ، بنابر این اگر تعداد فالور های شما به بیش از 10k رسیده است، با انجام ویژگی  Swipe Up می توان بر روی افزایش بازدید استوری اینستاگرام حساب ویژه ای باز کرد.


افزایش بازدید استوری اینستاگرام - نظرسنجی ها و سوالات


استفاده از نظرسنجی برای بررسی مخاطبان و درخواست بازخورد. از این ویژگی برای تعیین اینکه محصولات مورد علاقه آنها چیست استفاده کنید. قبل از اینکه به استفاده از نظرسنجی ها بپردازید ، بخاطر داشته باشید که نتایج با مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود.
سوالات به شما یک قالب سبک "از من هر چیزی بپرس" را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر چیزی را به اشتراک بگذارید استفاده از صفحه ی سوالات تعامل شما با کاربران بیشتر خواهد شد و در نهایت بازدید استوری شما افزایش پیدا می کند. 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با استفاده از فیلم و عکس


اگر عکس یا فیلم جدیدی را در فید اینستاگرام خود قرار دهید ، می توانید از ویژگی Stories برای هدایت ترافیک به فید خود استفاده کنید. پس از ارسال عکس ، روی دکمه "اشتراک" در پست کلیک کنید.
از آنجا می توانید روی "افزودن پست به داستان خود" کلیک کنید. وقتی روی آن کلیک می کنید ، می توانید کپی خود را بهمراه سایر ویژگیهای موردنظر از Stories مانند نظرسنجی ها ، هشتگ ها و عکسها یا فیلمهای اضافی اضافه کنید.

 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با استفاده از هشتگ استفاده کنید


درست مانند پست های منظم اینستاگرام ، می توانید از هشتگ در استوری های خود استفاده کنید. بهتر است از هشتگ هایی استفاده کنید که بالاترین شانس برای رتبه بندی را داشته باشید. همچنین با استوری ها ، می توانید از هشتگ های گسترده تر و پرطرفدارتر استفاده کنید ، به شرطی که مربوط به محتوایی باشد که ارسال می کنید.

 

بیشتر بخوانید: چه هشتگ هایی برای اینستاگرام بزاریم؟


افزایش بازدید استوری اینستاگرام با استفاده از خلاقیت


با گزینه های مختلف مانند انواع قلم ، GIF ، موسیقی پس زمینه و موارد دیگر آزمایش کنید و سعی کنید به نوعی خلاقیت به خرج دهید.

 

سخن آخر
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات