لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چه هشتگ هایی برای اینستاگرام بزاریم؟

چه هشتگ هایی برای اینستاگرام بزاریم؟

چه هشتگ هایی برای اینستاگرام بزاریم؟

 

تعداد زیادی از پست ها ممکن است به معنای این باشد که افراد زیادی هشتگ را دنبال می کنند ، اینستاگرام پیشنهاد می کند برای دسترسی به مخاطبان مختلف ، از گسترده تا خاص ، از ترکیبی از هشتگ های محبوب استفاده کنید.

ایجاد هشتگ خوب در اینستاگرام - بررسی هشتگ های مربوط به کار


شما لزوماً نمی خواهید استراتژی رقابت خود را از نزدیک مدلسازی کنید ، اما نگاهی به هشتگهایی که آنها استفاده می کنند می تواند به شما سرنخ خوبی درباره آنچه که برای دیگران در صنعت شما مفید است ، ارائه دهد.
ببینید مخاطبان شما قبلاً از هشتگهایی استفاده می کنند
اگر مخاطبان شما از هشتگ خاصی استفاده می کنند ، احتمالاً افراد دیگری نیز مانند آنها استفاده می کنند. یافتن انجمن های موجود اینستاگرام راهی برای گسترش مخاطبان و دستیابی به افرادی است که به احتمال زیاد به تجارت شما علاقه مند هستند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین نسخه اینستاگرام

 


از ویژگی هشتگ های مرتبط اینستاگرام استفاده کنید


در هر صفحه هشتگ ، درست بالای برگه های "بالا" و "اخیر" ، لیستی از هشتگ های مرتبط را پیدا می کنید که می توانید با کشیدن انگشت به سمت چپ آنها را پیمایش کنید.


یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید


بهترین هشتگ برای نام تجاری شما ممکن است همان هشتگی باشد که خودتان ایجاد کرده اید. هشتگ مارک دار به سادگی برچسبی است که شما برای تبلیغ برند یا کمپین خود ایجاد می کنید.
سپس می توانید با قرار دادن هشتگ در بیوگرافی اینستاگرام و برجسته سازی آن در زیرنویس ها و استوری های اینستاگرام ، به مخاطبان خود اطلاع دهید. شما همچنین می توانید یک مسابقه را با هشتگ مارک دار به منظور محبوب کردن هشتگ و در عین حال جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر ، در نظر بگیرید.

 

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام - 4 نکته و ترفند

در ادامه این مطلب از موبایل آباد قصد داریم تا 4 ترفند از درست استفاده کردن هشتک ها را به شما عزیزان آموزش دهیم


1. از Insights برای دیدن بهترین برچسب ها استفاده کنید


اگر به نمایه مشاغل اینستاگرام بروید ، به اطلاعات آماری پست دسترسی دارید که به شما می گوید چه تعداد برداشت از هشتگ ها را دریافت کرده اید.
پستی را که می خواهید روی آن اطلاعات انتخاب کرده و روی View Insights زیر پست سمت چپ ضربه بزنید .
برای دیدن همه اطلاعات آماری مربوط به آن پست ، از جمله تعداد نمایش از هشتگ ها ، به سمت بالا بکشید.


2. هشتگ ها را در Instagram Stories قرار دهید


صفحات هشتگ دارای یک نماد Instagram Story در گوشه بالا سمت چپ هستند. روی آن کلیک کنید و مجموعه ای از پست های Stories را که با هشتگ از افراد دارای پروفایل عمومی برچسب گذاری شده است ، مشاهده خواهید کرد.
یا می توانید به سادگی از ابزار متن و نماد # استفاده کنید تا هشتگ را به همان روشی که روی عکس یا پست ویدیویی تایپ می کنید ، تایپ کنید.


3. از هشتگ های ممنوع و هشتگ های اسپم خودداری کنید


زمانی که محتوای نامناسب به هشتگ مرتبط شود ، اینستاگرام ممکن است آن هشتگ را ممنوع کند.

این به این معنی نیست که شما به هیچ وجه نمی توانید از آن استفاده کنید. در عوض ، به این معنی است که اگر بر روی برچسب کلیک کنید ، فقط پست های برتر را مشاهده خواهید کرد. پست های اخیر را نخواهید دید و هیچ داستانی در رابطه با هشتگ وجود نخواهد داشت.


4. از هشتگ های بی ربط یا تکراری استفاده نکنید


ممکن است وسوسه انگیز باشد که به سادگی همان لیست طولانی هشتگ را در هر پست کپی و جای گذاری کنید ، اما این کار را نکنید. در دستورالعمل های انجمن اینستاگرام به وضوح آمده است که "ارسال نظرات یا مطالب تکراری" اشکالی ندارد. اگر از هشتگ های یکسان برای هر پست استفاده کنید ، محتوای شما توسط الگوریتم جریمه می شود.
هنگام ایجاد یک پست ، فقط از هشتگ هایی استفاده کنید که منطقی باشند. به عنوان مثال اگر پستی را با #wanderlust برچسب گذاری کنید ، محتوای شما باید طوری باشد که طرفداران می خواهند در مورد آن پست نظر دهند ، لایک کنند و به اشتراک بگذارند.

سخن آخر:
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات