لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چطور با استفاده از ربات تلگرام کامنت بگذاریم؟

چطور با استفاده از ربات تلگرام کامنت بگذاریم؟

چطور با استفاده از ربات تلگرام کامنت بزاریم؟


اگر به یاد داشته باشید همانطور که در مقاله قابلیت های جدید تلگرام عنوان کردیم. یکی از ویژگی های جدید این شبکه اجتماعی، کامنت گذاشتن در تلگرام با استفاده از ربات است. این بدان معنی است که کاربران تلگرام می توانند با سرویس ربات هایی مانند ربات AnyComBot نظرات خود را در مورد کانال تلگرام ارائه دهند. نظر در مورد کانال تلگرام هم توسط افراد عضو کانال و هم از طرف مدیر کانال قابل استفاده است. در ادامه این مطلب از موبایل آباد قصد داریم نحوه استفاده از ربات AnyComBot را برای شما توضیح دهیم. اگر در مورد هر یک از بخشهای مقاله سوالی دارید ، می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی ما در موبایل آباد تماس گرفته و یا با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از کارشناسان فوق حرف ای ما مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


آموزش کامنت گذاشتن در تلگرام با ربات AnyComBot 


AnyComBot  یکی از بهترین ربات هایی است که در حال حاضر به شما امکان می دهد درباره کانال تلگرام نظر دهید. برای استفاده از این ربات می توانید با جستجوی نام ربات (AnyComBot) در قسمت جستجوی تلگرام به ربات دسترسی پیدا کرده و آن را فعال کنید.
ربات AnyComBot به شما امکان می دهد در مورد کانال تلگرام و پست های آن به دو روش مختلف نظر دهید. در حالت اول ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک پست کانال عمومی را به ربات هدایت کنید تا یک لینک توسط ربات ایجاد کند و کاربران را به صفحه نظر آن پست هدایت کنید. با مراجعه به آن پیوند می توانید تمام نظراتی را که قبلاً برای پست مورد نظر ثبت شده است مشاهده کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید برای آن پست نظر ارسال کنید.
این ربات گزینه هایی مانند پسندیدن ، اشتراک گذاری در فیس بوک و همچنین رفتن به صفحه ثبت نظر برای هر یک از پست های کانال را دارد. این بدان معنی است که اعضای کانال شما به راحتی می توانند دکمه ارسال نظر زیر پست کانال شما را لمس کرده و به صفحه ارسال نظر برای آن پست هدایت شوند. برای فعال سازی ربات AnyComBot

در این حالت و امکان اظهار نظر در کانال تلگرام ، مراحل زیر را باید دنبال کنید:

•    ابتدا باید ربات AnyComBot را به مدیران کانال تلگرام خود اضافه کنید. 
•    بعد از اینکه ربات AnyComBot به عنوان مدیر به کانال تلگرام شما اضافه شد ، مراحل دیگر توسط خود ربات انجام می شود! فقط یک پست به کانال خود ارسال کنید. 
•    کاربران و اعضای کانال تلگرام شما به راحتی می توانند بر روی نماد ارسال نظر کلیک کرده و به صفحه نظرات آن پست هدایت شده و نظر خود را ارسال کنند. بنابراین می توان به راحتی در مورد کانال تلگرام نظر داد. بخاطر داشته باشید که ربات AnyComBot تنها رباتی نیست که توانایی اظهار نظر در کانال تلگرام را دارد. ربات های دیگر مانند ربات kament_bot نیز این ویژگی را ارائه داده اند. ربات kament_bot از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و احتمالاً کار با اکثر شما آسان خواهد بود.


نتیجه


همانطور که مشاهده می کنید ، در این مطلب از موبایل آباد، نحوه کامنت گذاری در کانال تلگرام با ربات AnyComBot را به شما آموزش داده ایم. اگر در مورد هر یک از بخشهای مقاله سوالی دارید ، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 
 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات