لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

آموزش حذف کردن حساب اینستاگرام

آموزش حذف کردن حساب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و موفق ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. با این حال ، گاهی اوقات دلایلی وجود دارد که بخواهید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید. با این حال حذف حساب اینستاگرام شما امکان پذیر است ، اما توجه به این نکته مهم است که حساب های حذف شده در آینده قابل بازیابی یا فعال سازی مجدد نیستند. همچنین حساب های حذف شده اینستاگرام به طور دائم همه دنبال کنندگان ، پسندیدن ها ، نظرات و پست ها را از دست می دهند. اگر فکر می کنید ممکن است به اینستاگرام برگردید ، می توانید به جای حذف کامل حساب کاربری خود ، موقتاً آن را غیرفعال کنید که در این مطلب از موبایل آباد نحوه ی حذف یا غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان شرح خواهیم داد. لازم به ذکر است که در هنگام وقفه در اینستاگرام دو گزینه پیش رو دارید. اگر فکر می کنید وقفه شما فقط موقتی است ، ممکن است انتخاب کنید که حساب خود را برای مدتی غیرفعال کنید. با این حال ، اگر مطمئن هستید که آن را برای همیشه پشت سر می گذارید ، می خواهید حساب خود را به طور کامل حذف کنید. 

 

 

چگونه حساب اینستاگرام خود را حذف کنیم؟


1. در یک مرورگر وب دسک تاپ یا موبایل ، به وب سایت اینستاگرام بروید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب خود شوید. نمی توانید حساب اینستاگرام خود را از طریق برنامه تلفن همراه حذف کنید. 

2. پس از ورود به سیستم ، به صفحه حذف حساب بروید . 

3. از منوی کشویی پایین صفحه. دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید. اگر هیچ یک از گزینه ها صحیح نیست یا شما به سادگی ترجیح می دهید دلیل نمی آورید ، می توانید "چیز دیگری" را انتخاب کنید. 

4- هنگامی که دلیل حذف خود را انتخاب کردید ، روی "حذف دائمی حساب من" کلیک کنید. 

اگر به سادگی می خواهید حساب خود را غیرفعال کنید ، می توانید با ورود به سیستم حساب Instagram خود در وب ، باز کردن نمایه خود ، کلیک روی "ویرایش نمایه" در صفحه خود و انتخاب "موقتاً غیرفعال کردن حساب من" در صفحه بعدی. 

 

بیشتر بخوانید: پس از آیفون 13 ، اپل می تواند آیفون SE جدیدی را nv shg 2023  با 5G به بازار عرضه کن

 

 

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام 


همچنین لازم است دلیل غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود را در اینجا آورده و انتخاب خود را تأیید کنید. برای فعال سازی مجدد حساب خود در آینده ، به سادگی با نام کاربری و رمز ورود خود وارد شوید.


سخن آخر 
 

امید واریم از این مطلب از موبایل آباد لذت برده باشید. همچنین اگر گوشی شما با مشکل مواجه شده، می توانید با کلیک بر روی ثبت درخواست تعمیرات از مشاوران ما در موبایل آباد مشاوره ی رایگان دریافت نمایید. 


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات